Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Ja dat, maar volgens mij ook wat iemand eerder al schreef, risico op inslikken van de tong?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
ik denk idd dat je gelijk hebt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
ja, schaam jequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:
mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
Ooohhhh ik zat ook bijna mee te snikken hoor, met die kleine man. Het is niet leuk, maar hopelijk werkt het!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
Van Difrax S/1 en van Avent ook 1quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
Ja, volgens mij wel. In de dikke fles volgens mij. Ik heb alles in de vaatwasser, dus ga straks even kijken om het zeker te weten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?
Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |