abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78396168
Ooh, Vlindur.. het tongriempje van Rienk geknipt Ik hoop dat hij nu beter drinkt!
18 maart kijkt er een arts naar die van Leah maar als ik jouw zo hoor hoop ik niet dat het riempje doorgeknipt moet worden

een tong bloedt trouwens altijd vreselijk
pi_78396396
en Keshet, wat een toestand in het ziekenhuis afgelopen weekend
En wat erg van haar buurjongetje... arme ouders..

en die teigetje van jullie doet haar naam eer aan (ik weet eigenlijk niet eens hoe ze echt heet)
pi_78397144
Ooooooh Rienk Misschien verdoven ze niet omdat het inbrengen van de verdoving ook pijn doet?
Twee keer knippen, dat is wel heel gemeen hoor!!
Hopelijk drinkt hij vanaf nu beter!

Niels heeft net ongeveer 5 ml uit de Haberman Feeder gedronken!!! Wel met behulp van mij, ik kneep steeds een beetje in de speen. Maar hij zoog wel een aantal keer, en dat is met een andere speen nog niet gelukt! En, hij werd niet eens zo heel erg boos
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78397302
voor Niels! Goed bezig met de nieuwe speen!

Karin, goed dat je weer even je hart hebt kunnen luchten, maar dat heeft natuurlijk wel impact.

En nog een algemene voor alle krampjes. Hopelijk doet de 3-maandengrens wonderen!

Oh en Oscar en BE! Top over 4 maanden in het volgende topic...
pi_78397350
hoihoi allemaal. zijn we dan

ik heb de tijd niet om alles bij te houden en veel te posten, dus enkel nu en dan een update. ravi en kiro doen het naar omstandigheden heel goed, ravi was na 1 dag van de sprietjes en kiro na 2 dagen. filmpje later of morgen in het filmpjestopic btw

als jullie het niet erg vinden laat ik allerlei medisch gedoe achterwege voor nu, voor de nieuwsgierige aagjes maak ik daar wel een keer elders een post over. tis geen geheim of uberdramatisch, maar ik heb er nu gewoon even geen zin in mijn jochies zijn er en dat is goed genoeg
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78397559
Welkom Simmu!! Gefeliciteerd met je twee aanwinstjes!!!!
Ik zag de foto's in het Z&G topic, wat een schatjes en wat klein
En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Karin heel begrijpelijk Ik hoop dat de gesprekken je goed doen. Sterkte!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78398233
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:

En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Me 2!

En arme Rienk!
pi_78398314
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78398385
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
Ja dat, maar volgens mij ook wat iemand eerder al schreef, risico op inslikken van de tong?
pi_78398420
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

ik denk idd dat je gelijk hebt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78398550
@ Raissa : Je kunt heel lokaal verdoven hoor, desnoods met een beetje emlazalf of iets met lidocaïne, maar dat is toch echt meer gefrutsel.

@ Vlinder : Petje af voor je bikkeltje hoor, hij vond het tot het knippen helemaal niet erg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78398600
Keshet, ik heb je verhaal met tranen in mn ogen zitten lezen. Wat een vechtertje is jouw meisje. En wat verschrikkelijk van haar buurjongetje.

Karin

Rienk, wat sneu... hopelijk heeft het geholpen ook een kus voor je mams

Ik heb geen buikgriep, had ik het maar dan wist ik dat t snel over zou zijn. Ik dacht even dat Jamie me had aangestoken, had buikpijn en zo. Zit erg met mn emoties in de knoop....

Jamie gaat iets beter, hij heeft nog steeds dunne luiers maar niet meer zo vaak als gister
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:58:50 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78398959
keshet, wat een roller coaster van emoties, zeg! hopelijk kan ze snel (met een paar weken) helemaal van de beademing af. krijgt die verpleegster nou nog een reprimande of iets? zo duidelijk menselijke fout, dit mag eigenlijk niet, toch? en wat vreselijk van teigetjes buurjongetje

rienk, ook een voor jou! hopelijk merk je er morgen idd niks meer van!

bj, wat fijn dat evie doorslaapt, trouwens! hoe ist nu met jou, met minder kolven en zo? je klinkt iig rustiger en meer happy en zo

twink, ik kan me voorsteelen dat het niet leuk is om zo'n 'gehandicapten'fles te 'moeten' gebruiken. maar als het idd werkt... hebben jullie trouwens al de lucht wat kunnen klaren?

is lente naar de ha geweest? is er iets uit gekomen?

doei be en oscar! tot over een hele lange tijd
welkom simmu en kids! fijn dat het goed gaat met de kinders! en met jou?

en er was iets met trixie, kweet alleen niet meer wat, dus gewoon ff hoi!

free, heb je de vlos nog gebeld? wat zei ze?

mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78400389
Ik weet dat zonder verdoving het beste is, maar daarom is het nog wel zielig
pi_78400782
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
pi_78401057
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:
mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
ja, schaam je
pi_78401117
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
Ooohhhh ik zat ook bijna mee te snikken hoor, met die kleine man. Het is niet leuk, maar hopelijk werkt het!
pi_78401585

Us jonkje ligt nog steeds lekker te koesen

Davinia; Ja, nee.. ik weet inderdaad nog steeds niet of ik wel bv wil blijven geven De laatste dagen waren weer zo'n gevecht Als hij de fles weken geleden had geaccepteerd waren we al lang overgestapt. Maar we zitten hier nog steeds met een flessenweigeraar (Na die ene fles verdomde hij het natuurlijk weer ) En drinkt hij niet meer dan 30ml..

Ik hoop ook zo dat hij nu beter uit de fles gaat drinken.. Dan kan J. ook eens een voeding doen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78401671
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78401773
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
Van Difrax S/1 en van Avent ook 1
pi_78402038
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
pi_78402112
Oh Keshet, wat een dapper meisje hebben jullie. Ik ben helemaal onder de indruk. En, arm, arm buurjongetje,maar vooral arme ouders.
pi_78402155
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
Ja, volgens mij wel. In de dikke fles volgens mij. Ik heb alles in de vaatwasser, dus ga straks even kijken om het zeker te weten.

Oh, ik heb van Avent trouwens ook 2 medium spenen. Maar heel Avent wil hij niet. Alleen Difrax dus wel eens.
pi_78402218
Ik heb Leah nog nooit een flesje gegeven maar ik lees hier dat ik dat dus toch maar eens moet gaan doen (omdat ze straks natuurlijk uit een fles moet gaan drinken).

Ik heb bij de jongens nergens last van gehad, van de borst naar een fles, dus denk je daar niet aan, maar het zou eens problemen geven...
pi_78403110
Rienk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')