abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78367383
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:

Let niet op mijn hysterische gekraai
De hond schrok zich wild.

Wat knap van Isabeau! Die beweginkjes zijn zo herkenbaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:35:00 #52
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78367645
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoor Stef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
Haha, nee, ik weet het ook wel, maar nouja, op dat moment.. En ja, het ging net weer zo lekker, ik had eigenlijk gehoopt dat de drie maandengrens (morgen ) écht magisch zou zijn.. Nouja, het kan nog he? En gelukkig was de aanval ook net zo snel weer weg als 'ie begon, maar het deed echt zeer aan mijn hormonen geloof ik. Ik zit er nog steeds van te snotteren Maarehm, thnx
3!
pi_78367746
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te best dus geen tips van mij
Haha, niet mee zitten, hoor. Dat verwacht je toch ook niet zo snel na de vorige voeding? Wij hebben ook wel eens dat kant-en-klare spul gebruikt en dat was gewoon prima.

Ik stop maar met pogingen doen om bij te reageren. Het is alweer bijna slapenstijd. Nog een voor Icantrix en een voor Thomas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:37:27 #54
95408 Incantrix
pi_78367886
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

It was I maar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Suf, maar ik haal jou en Karin altijd door elkaar. Al die a's en i's in namen ook.. Ik herken mensen eigenlijk ook altijd aan hun avatar, maar op de telefoon zie ik die niet en dan krijg je dit soort crap, haha! Maarehm, thnx dus En euhm, ja, meteen even mailen dus
3!
pi_78367925
Ja ik snap er echt niks van. We hebben het ook wel eens eerder gebruikt. Misschien is ze eraan toe om op grotere flessen over te gaan? Ze gaan de laatste tijd wel allemaal (bijna) helemaal leeg. Dat was hiervoor nooit het geval
pi_78368568
Dag Ca.Ra en Thomas!! tot snel in het volgende topic
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)

trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
Wij doen hier idd romper, jurkje en maillot en dan klaar. Maar Amélie heeft niet snel last van koude voeten. Gaat ze in de doek mee dan heeft ze wel nog slofjes over het maillotje heen. (maar dan doe k haar ook een broekje over een maillot aan met dit weer en geen jurkje )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:45:36 #57
95408 Incantrix
pi_78368966
Ow, crap, vergeet ik jou gewoon gedag te zeggen Ca.ra! Dikke kus voor je half-jarige manneke en tot over een paar maandjes!

Mensen, ik ga mijn kind zo nog even knuffelen en hopelijk wordt hij dan wakker voor zijn laatste voeding, kan ik daarna tukje gaan doen. Ben gesloopt.. En morgen wordt ook een zware dag, dus truste!
3!
pi_78371575
Oh Trix, dikke voor jou hoor! Maar inderdaad, laat je hierdoor niet op de kast jagen hoor, komt niet door jou... komt door die stomme krampjes

Cara en Thomas, Tot volgend topic!

Ssserpente, ben ook benieuwd wat de ha nu met Lente's oortje/bobbel gaat doen. Lijkt me ook geen makkelijke plek om iets mee te doen...

Voor Stiemie en Claudia ook ene voor de overgangs/voedings huilertjes... lastig is dat, daarom zouden ze gewoon een soort vertaalmachine voor baby's moeten uitvinden, dan weet je tenminste wat er is...

Minke is de hele avond lekker blij en wakker geweest en net haar laatste flesje en naar bed, maar daar is mevrouw het nog niet helemaal mee eens zo te horen Zo maar eens de speen er opnieuw in stoppen, dan valt ze vast zo in slaap.... hoop ik (vooral voor haar).
pi_78374582
Vanmiddag Wolf wezen showen op mn werk, was erg leuk. Ook druk, maar Wolf deed het prima gelukkig.
Hij had een erg leuk stoer kledingsetje van Name-It gekregen en een bon van 65 euro waarmee ik een babyfoon ga uitkiezen

Hem nu maar eens wakker proberen te maken, hij wordt echt letterlijk nooit uit zichzelf wakker v de 23.00 fles.Ben benieuwd hoe lang hij zelf zou doorslapen als ik niks doe, maar dat probeer ik nog maar effe niet uit.
Heel veel drinken doet hij ook niet die laatste fles, valt dan steeds weer in slaap of drinkt beetje met ogen dicht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:25:37 #60
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78377499
Update zaterdag 20-02-2010: Te bizar voor woorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:02:25 #61
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78378842
Mijn hemel Keshet! Ik ben er sprakeloos van!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78378951
Keshet wat is jullie meisje toch een dapper vechtertje Jeetje wat een bizarre avond en wat erg voor de ouders van het buurjongetje van Teigetje Zit helemaal met tranen in mijn ogen hier.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 01:27:00 #63
43556 miss_dynastie
pi_78379366
Jee, Keshet, wat eng, dat besef dat een menselijke fout zoveel invloed kan hebben op het leven van jullie kleine meisje. Ik ben er stil van, wat een vechter is het
pi_78380419
jeetje Keshet, een hoop paniek dus door een fout van de verpleging. En idd een uiterste van emoties, Gelukkig is jullie meisje een vechter.En al druk met willen duimen
pi_78380839
Pffff wat een verhaal Keshet! En wat een emoties!
  woensdag 24 februari 2010 @ 05:56:19 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78380871
Jeetje Keshet wat een vreselijke paniek, ik ben er echt van geschrokken!
Wat is jullie lieve kleine Teigetje een super sterk vechtertje. Ben trots op haar, ze doet zo goed haar best!
pi_78380993
Jeetje Keshet.. Ik ben er stil van, wat een bizarre avobd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78381088
jeetje Keshet; ik zit echt met kippenvel op mijn armen je verhaal te lezen... wat ben ik enorm blij voor jullie dat het goed is gekomen... en wat een emotionele rollercoaster zo'n afdeling.
Kleine Teigetje.. wat zullen jullie enorm geschrokken en onder de indruk zijn van deze gebeurtenis.

@Trix; Stef dus ook nog darmkrampjes? en je vooral niet schuldig voelen; puur toeval, maar wel wel vervelend. Evie heeft gisteravond ook weer flink last gehad. (Wij hadden 3 dagen geleden de infacol gestopt toen die op was... ) Er is dus nu direct een nieuwe gekocht en aangebroken...
vind het zoooo zielig en je kan er zo weinig aan doen.

Cara en Thomas, en Duchess en Evi; tot over ruim 3 maanden!

@Lijnloos; is Minke uiteindelijk goed gaan slapen? en weer de hele nacht doorgeslapen? zou wel heerlijk zijn zeg!

Evie slaapt nog! dus ik ben vast gaan kolven; want om 9 uur moet mijn meisje weer oefenen op het KDV.
(en denk dat ik in die tussenliggende tijd ga proberen nog een dutje te doen... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78381171
Ben der weer...

Keshet (<- hoe ik met voel maar bijna een ongepaste smiley) wat een gebeuren zeg! En wat ben ik ook blij dat jullie Teigetje, oh zo sterk en dapper meiske, het wel gered heeft! Ik kan me er geen voorstelling van maken maar wat moeten jullie inderdaad door een rollercoaster van emoties gaan, niet alleen nu mar steeds elke dag weer!

Hoe gaat het met haar voetje nu? voor jou en D, maar voornamelijk ook voor teigetje!

Hier ook in de startblokken om zo richting kdv te gaan. Gisteravond nog even bij minke gestaan nadat ik der speentje weer had gegeven en daarna sliep ze ook vrijwel direct. Vannacht werd ze nog wel een paar keer wakker maar ook toen even speentje weer terugstoppen en verder slapen! Heerlijk meidje is het ook!
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:46:34 #70
95408 Incantrix
pi_78381196
Goedemorgen allemaal!!

Keshet, wat fijn om van je te horen en mijn hemel wat een heftige dingen maken jullie mee! Dat die slang losschoot is al niet nks, maar dan ook nog verkeerd beademen! Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het voelt om je kindje langzaam maar zeker weg te zien zakken, maar bij je omschrijving alleen al moet ik zowat huilen.. En dan ook nog eens zo veel verdriet op een paar meter afstand, dat maakt alles dan helemaal bizar. Meis, jullie doen het enorm goed, wees trots op jullie zelf en op dat kleine vechtersbaasje dat bij al die lieve knuffeltjes ligt Ik hoop met heel mijn hart dat ze nu op deze vorm van beademing kan blijven zitten, zodat ze niet weer allemaal van die nare pleisters op haar gezichtje moet.. Dikke !

BJ, arme Evie, ook nog steeds zo veel krampjes Arm meiske.. Ik hoop voor Evie en Stef dat het nu voor beiden écht heel snel over zal zijn. Begrijpelijk dat je toch weer aan de infacol bent begonnen hoor! Dat gegil van Stef gisteren gaat me nu nog door merg en been, ik hoop maar dat dit het afscheidsconcert van de krampjes was.

Simmu en Sandrax, ik zag een paar héle mooie foto's in Z&G en ik las dat Simmu snel hier mee komt posten, dus alvast heel erg welkom hier!

DuchessX, Juup en Evi, tot over een paar maandjes!

En ik snap er echt helemaal niks van, maar vandaag is Stef's kwartjaardag! Niet te geloven dat hij alweer 3 maanden oud is.. Al 3 maanden borstvoeding, al 3 maanden luiers verschonen, al 3 maanden ienie-mini kleertjes in de was, al 3 maanden niet uitgekeken raken naar dat prachtsnoetje, al 3 maanden zo heel erg vreselijk ongelooflijk onwijs dankbaar met ons lieve vrolijkerdje Hemel, wat kun je ontzettend van zo'n kleine hummel houden. Alles dat hij doet is lief, wat moesten we toch zonder hem?
3!
pi_78381324
aaahh Trix; wat klinkt je heerlijk! wat kan je dan ineens worden overvallen door een gevoel van intense liefde en geluk voor dat hele kleine mensje; dat kleine minimensje wat in je buik geleefd heeft; en al vanaf de eerste dagen gevoed werd door mama....
ik herken dat ook enorm... ik kan niet omschrijven hoeveel ik nu al van dat kleine meisje houdt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78381453
voor alle babies met krampjes. Is ook zo zielig en je kan er zo weinig aan doen. Gisteren had Dijon ook vanaf een uurtje of 19.00 tot 23.30 kramp. Plus een regeldag. En ik had migraine, zo erg zelfs dat ik er van moest spugen. En dan is dat gebrul niet prettig.

Dijon komt trouwens 's nachts 2 keer voor een voeding. Om 23.00 de laatste voor ik ga slapen en dan 's nachts om 02.00 en om 05.00 uur. Best netjes toch? En weet je, als hij zijn buikje vol heeft valt hij in slaap met een lach op zijm gezicht
pi_78382025
Jamie vond t vanmorgen om 5 uur wel eens tijd om te gaan eten. En scheet zich onder fles drinken helemaal onder. Na dat ik hem had schoongemaakt is hij nog even gaan slapen tot half 8. Nu ligt hij alleen in een romper en sokken in de box. Hij is heel blij aan t spelen. Maar ik voel me echt k#t, ben moe en voel me helemaal niet lekker. Volgens mij heeft hij me aangestoken. Ik kruip nog maar ff op de bank.
pi_78382143
@ Keshet, wow wat een verhaal zeg.
Zit hier met kippenvel en een brok in mijn keel te lezen.

GElukkig is alles goed afgelopen en is ze een vechtertje!
pi_78382228
Keshet...ongelooflijk, dat is met recht bizar te noemen, wat een tegenstellingen, wat zijn jullie toch in een wereld terecht gekomen waar jullie eerder helemaal geen weet van hadden...en wat is ze sterk jullie meisje , wat is t een kleine stoere en wat moge het duidelijk zijn van wie ze dat heeft! Zet m op jullie 3!!

Vandaag Oscar zijn eerste halfjaardag Tot gauw ventje met je lieve mama! En Evi en Thomas ben ik gister helemaal vergeten uit te zwaaien...tot heel gauw kleine groterds!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:21:04 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78382284
Jemig Keshet! Ik heb de rillingen over mijn lijf lopen... wat is ze toch fragiel, maar toch ook oh zo sterk!
Hele, hele dikke kus!
pi_78382294
Keshet, daar gaat m'n make up... nee zonder gekheid, wat een verhaal zeg. Wat een achtbaan. En jullie gaan maar door.. Je hebt ook geen keuze natuurlijk, maar ik heb er diepe bewondering voor. Zo te lezen hebben jullie ook veel aan elkaar. Da's fijn.

En ik moet steeds maar denken aan die ouders die hun kindje moeten missen. Een misselijkmakende gedachte.
pi_78382808
Jee, Keshet, ik heb niet eerder gereageerd maar heb de verhalen over jullie meisje wel steeds gevolgd. Je laatste verslag heb ik huilend zitten lezen. Wat heftig, wat dood- en doodeng en wat een geweldig sterke griet hebben jullie daar!
Heel veel sterkte voor jou en je man. Jullie meisje boft maar met zulke ouders.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78382905
Keshet jeetje wat een weekend, gelukkig is het allemaal goed gekomen met Teigetje
Wat ontzettend heftig dat haar buurjongetje overleden is

Stef en Evie wat rot toch die krampjes
Stef mag er nu wel een keertje vanaf zijn hoor, ik duim voor een magische 3-maanden grens!

Bah Faja migraine sucks, is het nu weer helemaal over?

Wat een nacht Martine. Hopelijk knap jij ook snel weer op

Niels is net uitgeschreven bij het kinderdagverblijf, de bedrijfsleidster was er zichtbaar niet rouwig om.
Maar gisteren hebben we een inschrijvingsgesprek gehad bij het gastouderbureau, dus het komt nu vast allemaal goed
Gisteren is ook de prelogopediste weer langs geweest en ik heb een Haberman Feeder van haar gekregen , iig ze gaat het regelen met de verzekering. Als je in de speen knijpt komt er melk uit en het kind kan er ook met al heel weinig zuigen melk uitkrijgen, nu moet Niels alleen nog leren de speen in zijn mond te houden.
Ik vind het wel een klein beetje uhm ofzo dat Niels nu met een Haberman Feeder moet oefenen omdat het toch eigenlijk bedoeld is voor kinderen met een handicap. Maar goed, als hij maar wat binnenkrijgt.
Het viel de prelogopediste ook op dat Niels nog steeds niet een goede synchronisatie van drinken en ademhalen heeft en daarom zoveel lucht inslikt. Dat verklaard waarom hij altijd megaveel moet boeren terwijl er beweerd wordt dat borstvoedingskindjes minder of zelfs niet hoeven boeren.
Vannacht kwam hij een aantal keer om de 1,5 en 2 uur en vanmorgen was hij om 6 uur klaarwakker en super vrolijk Ik heb al vanaf zaterdag heel erg last van een ontsteking in de buurt van een verstandskies waar ik slecht van slaap, dus nu ben ik errrug moe.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78382957
Ik weet niet wat er met Isabeau is, maar vandaag is ze weer zo extreem vrolijk. Niet een beetje vrolijk maar Heel Erg Vrolijk! Weer een schaterend kind op het KDV gebracht. Het lijkt ook wel of ze daar nu helemaal haar draai heeft gevonden.

En vannacht even een andere aanpak geprobeerd. Heb haar om half 12 even wakker gemaakt en gevoed en ze heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen. Dat was lang geleden.. Dit ga ik er maar inhouden! Normaal ligt ze om 8 uur in haar bed en kan ik vervolgens 's nachts 2 keer voeden op dagen dat ze hongerstaking heeft gehouden op het KDV. Nu scheelt het ook wel dat ze steeds beter melk met rijstebloem van een lepeltje gaat eten. Dus ze heeft geen honger meer overdag. Wat een topwijffie hè?!

En weet je wat ze deed toen ik haar wakker maakte om half twaalf? Snurkend drinken
pi_78382986
Twinkly, als het maar werkt toch? Het komt helemaal goed met die man van je!
pi_78383053
Isabeautje
Wat super dat het eten van een lepeltje zo goed gaat. Dus rijstebloem kan moedermelk ook indikken of gebruiken jullie daar kunstvoeding voor? Ik wil dat ook gaan proberen als Niels 6 maanden is en de fles nog steeds niet pakt
Nexium (medicijn) kan hij al best goed van een lepeltje eten!! Echt zo schattig

Niels is net helemaal zelf in slaap gevallen!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Twinkly op 24-02-2010 10:03:21 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78383327
Gaat prima met moedermelk, alleen als je te lang wacht wordt het heel dun.
pi_78383333
Och Keshet jemig wat een bizarre dagen inderdaad voor jullie.

BE en Oscar tot morgen in het volgende topic!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78383341
Wat heerlijk Sorbootje, dat Isabeau zo lekker vrolijk is!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:08:19 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78383357
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef huuphuup het volgende:
Och Keshet jemig wat een bizarre dagen inderdaad voor jullie.

BE en Oscar tot morgen in het volgende topic!
Tot morgen!
pi_78383559
Oh BE en Oscar Iedereen gaat hier ook maar weg
pi_78383590
idd
pi_78383670
Keshet ik heb je verhaal trillend en met tranen in m'n ogen gelezen. Wat een afschuwelijke belevenis is dat geweest! En dan ook nog het buurjongetje waarbij het echt fout is gelopen Bah bah, dat jullie zo'n avond toch echt niet meer hoeven hebben zeg
pi_78383684
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:50 schreef Twinkly het volgende:
Keshet jeetje wat een weekend, gelukkig is het allemaal goed gekomen met Teigetje
Wat ontzettend heftig dat haar buurjongetje overleden is

Stef en Evie wat rot toch die krampjes
Stef mag er nu wel een keertje vanaf zijn hoor, ik duim voor een magische 3-maanden grens!

Bah Faja migraine sucks, is het nu weer helemaal over?

Wat een nacht Martine. Hopelijk knap jij ook snel weer op

Niels is net uitgeschreven bij het kinderdagverblijf, de bedrijfsleidster was er zichtbaar niet rouwig om.
Maar gisteren hebben we een inschrijvingsgesprek gehad bij het gastouderbureau, dus het komt nu vast allemaal goed
Gisteren is ook de prelogopediste weer langs geweest en ik heb een Haberman Feeder van haar gekregen , iig ze gaat het regelen met de verzekering. Als je in de speen knijpt komt er melk uit en het kind kan er ook met al heel weinig zuigen melk uitkrijgen, nu moet Niels alleen nog leren de speen in zijn mond te houden.
Ik vind het wel een klein beetje uhm ofzo dat Niels nu met een Haberman Feeder moet oefenen omdat het toch eigenlijk bedoeld is voor kinderen met een handicap. Maar goed, als hij maar wat binnenkrijgt.
Het viel de prelogopediste ook op dat Niels nog steeds niet een goede synchronisatie van drinken en ademhalen heeft en daarom zoveel lucht inslikt. Dat verklaard waarom hij altijd megaveel moet boeren terwijl er beweerd wordt dat borstvoedingskindjes minder of zelfs niet hoeven boeren.
Vannacht kwam hij een aantal keer om de 1,5 en 2 uur en vanmorgen was hij om 6 uur klaarwakker en super vrolijk Ik heb al vanaf zaterdag heel erg last van een ontsteking in de buurt van een verstandskies waar ik slecht van slaap, dus nu ben ik errrug moe.
Twinkly, heb nog beetje naweeen van de migraine maar functioneer weer tenminste.

Mijn zoon moet ook boeren na dat hij uit de borst heeft gedronken. Anders spuugt hij alles er zo uit. Hopelijk bied het gastouderbureau de rust die hij nodig heeft. En zo een Feeder, hij krijt in ieder geval melk binnen. Dat is het belangrijkste. En een vrolijk ventje doe jet voor toch
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:04 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78383710
Keshet, wat hebben jullie een bijzonder dochtertje . En wat een zware tijd maken jullie door. Ik lees nu net je laatste post, dus weet er het fijne niet van. Maar ik wens jullie een goede tijd toe, steeds een stapje vooruit, met een onbezorgde toekomst.
pi_78386220
Keshet, hier ook je verhaal met tranen gelezen. Ik was gisteren zo opgelucht toen ik je mini-update las waarin stond dat inmiddels alles weer ok is. Want toen ik drie dagen geen updates van je las was ik zo bang dat er iets mis was. Niet dat je je daar iets van aan moet trekken hoor, je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd! Ik vind dat je het zo enorm mooi en duidelijk beschrijft allemaal, daardoor belandt 'de lezer' ook een beetje in de roalercoaster van gevoelens waar jullie momenteel in leven.

Mocht Teigetje onverhoopt toch weer aan dat nieuwe beademingsapparaat moeten, wordt er dan wel iets zo aangepast dat het niet meer kan gebeuren?

Ik blijf duimen voor jullie kleine superdappere meisje.
En D is inderdaad een held, dat hij het luiertje bij jullie ieniemienie meisje durft te verschonen - ik vond het al eng bij eentje van 2500 gram.

Martine, buikgriep heerst momenteel bij zowel baby's als volwassenen. Wij hebben het ook alledrie te pakken gehad, en hij is heel erg niet fijn... Ben de afgelopen week 3 kilo afgevallen. Sterkte!
pi_78386681
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
Niels is net helemaal zelf in slaap gevallen!!!
Hier moet ik even voor jompelen!
Wat fijn Twinkly.

Ga je binnenkort wel naar de tandarts met die onsteking?
pi_78386794
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Xenia het volgende:
Ben de afgelopen week 3 kilo afgevallen. Sterkte!
Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
pi_78386809
Keshet, wat een verhaal zeg! Ik zit met een brok in mijn keel. Jullie kleine meisje is een vechtertje hoor! Wat ben ik blij dat ze er bij ligt alsof er niks gebeurd is..! En wat ongelooflijk verdrietig voor Teigetjes buurjongetje en zijn ouders. Goed dat je alles opschrijft, schrijf je deze verhalen ook ergens op dat je ze later makkelijk kunt teruglezen?
pi_78386888
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:57:40 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386927
Pfff. Keshet. Heftig hoor, ik vind het zo knap dat je zo positief kan blijven! Zo klink je iig wel.... jullie hebben wel wat te verduren, maar ondanks dat... En wat Raissa zegt, is mss wel een goed idee.
pi_78387053
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
Ja heb ik gehad (vaak) daarom vind ik dat ik er ook best een grapje over mag maken
pi_78387283
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Kom maar even langs
pi_78387911
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:
Het is heftig inderdaad. Ik snak momenteel naar een voedzame warme maaltijd, maar het kan gewoon niet want alles komt er met dezelfde gang boven en onder weer uit. Ik kan geen water en slappe thee meer zien...
Maar wat nog veel erger is, is dat Xeentje het ook had. Gelukkig is zij inmiddels weer beter, maar voor het zover was is ze eerst weer bijna een halve kilo afgevallen. Inmiddels wel weer 300 gram erbij in 3 dagen En zoals altijd... vrolijk, vrolijk en nog een vrolijk. Dat kleine snoepje lacht echt altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')