De hond schrok zich wild.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Let niet op mijn hysterische gekraai
Haha, nee, ik weet het ook wel, maar nouja, op dat moment..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoorStef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet
Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
Haha, niet mee zitten, hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te bestdus geen tips van mij
Suf, maar ik haal jou en Karin altijd door elkaar. Al die a's en i's in namen ook..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
It was Imaar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Wij doen hier idd romper, jurkje en maillot en dan klaar. Maar Amélie heeft niet snel last van koude voeten. Gaat ze in de doek mee dan heeft ze wel nog slofjes over het maillotje heen. (maar dan doe k haar ook een broekje over een maillot aan met dit weer en geen jurkjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?
en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!
ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)
trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Tot morgen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef huuphuup het volgende:
Och Keshet jemigwat een bizarre dagen inderdaad voor jullie.
BE en Oscar![]()
tot morgen in het volgende topic!
Twinkly, heb nog beetje naweeen van de migraine maar functioneer weer tenminste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:50 schreef Twinkly het volgende:
Keshet jeetje wat een weekend, gelukkig is het allemaal goed gekomen met Teigetje![]()
Wat ontzettend heftig dat haar buurjongetje overleden is![]()
Stef en Evie wat rot toch die krampjes![]()
Stef mag er nu wel een keertje vanaf zijn hoor, ik duim voor een magische 3-maanden grens!![]()
Bah Faja migraine sucks, is het nu weer helemaal over?
Wat een nacht Martine. Hopelijk knap jij ook snel weer op![]()
Niels is net uitgeschreven bij het kinderdagverblijf, de bedrijfsleidster was er zichtbaar niet rouwig om.
Maar gisteren hebben we een inschrijvingsgesprek gehad bij het gastouderbureau, dus het komt nu vast allemaal goed![]()
Gisteren is ook de prelogopediste weer langs geweest en ik heb een Haberman Feeder van haar gekregen, iig ze gaat het regelen met de verzekering. Als je in de speen knijpt komt er melk uit en het kind kan er ook met al heel weinig zuigen melk uitkrijgen, nu moet Niels alleen nog leren de speen in zijn mond te houden.
Ik vind het wel een klein beetje uhmofzo dat Niels nu met een Haberman Feeder moet oefenen omdat het toch eigenlijk bedoeld is voor kinderen met een handicap. Maar goed, als hij maar wat binnenkrijgt.
Het viel de prelogopediste ook op dat Niels nog steeds niet een goede synchronisatie van drinken en ademhalen heeft en daarom zoveel lucht inslikt. Dat verklaard waarom hij altijd megaveel moet boeren terwijl er beweerd wordt dat borstvoedingskindjes minder of zelfs niet hoeven boeren.
Vannacht kwam hij een aantal keer om de 1,5 en 2 uur en vanmorgen was hij om 6 uur klaarwakker en super vrolijkIk heb al vanaf zaterdag heel erg last van een ontsteking in de buurt van een verstandskies waar ik slecht van slaap, dus nu ben ik errrug moe.
Hier moet ik even voor jompelen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
Niels is net helemaal zelf in slaap gevallen!!!![]()
![]()
![]()
Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Xenia het volgende:
Ben de afgelopen week 3 kilo afgevallen. Sterkte!
Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
Ja heb ik gehad (vaak) daarom vind ik dat ik er ook best een grapje over mag makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
Kom maar even langsquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
Het is heftig inderdaad. Ik snak momenteel naar een voedzame warme maaltijd, maar het kan gewoon niet want alles komt er met dezelfde gang boven en onder weer uit. Ik kan geen water en slappe thee meer zien...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:
Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |