Ik zie mezelf al zitten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu als J-Lo die in een prachtige jurk door de kronkels van een vreemde man rent om te ontdekken hoe hij werkt!
It's time to put the "sex" back in "homosexual"!quote:
ben jij dat? neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Cue_ het volgende:
En kitao.. ik ben zelf gewoon geintresseerd in hoe je denkt en redeneert.. niet veroordelend bedoelt ofzo.
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik datquote:
Dat haar is echt oerlelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.
Jep. Tarsim is een visueel kunstenaarquote:
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.
Noem me raar, maar ik vind het juist interessant en dan om van hemzelf te horen en niet hoe anderen het idee hebben van hoe het bij hem werkt.
onverbeterlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik dat
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zichzelf als hoer zieteerder als hoerenloper dan
En bij Fok is heet nu eenmaal guilty untill proven innocentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Nu noem je impliciet een hoer bij voorbaat als geen geschikt persoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Mja, iets met hosti's en zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
"Alleen lekker seksen, of ben je op zoek naar iets meer"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenDuidelijk aangeven of het puur voor de seks is of niet. Moet niet zo moeilijk zijn.
Je doet het niet, want je hebt geen relatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
Waarom? Een bepaalde zekerheid, minder kans op soa's.. etc etc..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Over scharrellen gesproken. Ik ken een aantal mensen die graag exclusief scharrellen, dus niet af en toe een ONS of zo er bij (of meerdere scharrels). Waarom op die manier?
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Alleen lekker seksen, of ben je op zoek naar iets meer"
Nee, is idd helemaal niet moeilijk eigenlijk
je vind diegene erg leuk maar weet nog niet zeker of dat ook echt een fijne relatie kan worden....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Over scharrellen gesproken. Ik ken een aantal mensen die graag exclusief scharrellen, dus niet af en toe een ONS of zo er bij (of meerdere scharrels). Waarom op die manier?
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
SOA's snap ik. Maar zekerheid? Als scharrel iemand tegenkomt waar hij/zij een relatie wil, ben je haar/hem toch kwijt. Of bedoel je meer, dat die andere minder dates plant, en dus meer tijd heeft als jij er één wil?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? Een bepaalde zekerheid, minder kans op soa's.. etc etc..
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
A. Omdat die zonder geld meer genietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.
Met de roddels van Ripley weet je zelf nooit met wie je het blijkt te doen. En ik vraag me altijd of hoever het roddelcircuit reikt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet het niet, want je hebt geen relatie
Hmm, zo zie ik scharrellen helemaal niet eigenlijk. Ik vind het fijn om met scharrel te seksen (heul fijn), maar zal er nooit een relatie mee willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
je vind diegene erg leuk maar weet nog niet zeker of dat ook echt een fijne relatie kan worden....
maar in de tussentijd wil je wel graag dat die ander alleen bij jou is en niet bij een ander... en heb je zelf ook niet de behoefte aan een ander...
tis stiekem gewoon een relatie waarbij beide niet dat beklemmende gevoel wilt hebben ofzo
Kan beide hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SOA's snap ik. Maar zekerheid? Als scharrel iemand tegenkomt waar hij/zij een relatie wil, ben je haar/hem toch kwijt. Of bedoel je meer, dat die andere minder dates plant, en dus meer tijd heeft als jij er één wil?
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..] Noem me raar, maar ik vind het juist interessant en dan om van hemzelf te horen en niet hoe anderen het idee hebben van hoe het bij hem werkt.
Jaloersheid?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.
Is dat beter? Waarom? (japser is skieuwnierigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef krengetje het volgende:
Ik heb eerst ook een vaste scharrel gehad. Beide vrijgezel dus why not? Beter 1 vaste scharrel dan iedere week een ander..
Die verwarring heb ik inderdaad gecreeerd , was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu noem je impliciet een hoer bij voorbaat als geen geschikt persoonOf lees ik dat verkeerd?
De prioriteit daarin verschilt per man...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Omdat die zonder geld meer geniet
B. Omdat die zonder geld minder kost
Even voor mijn duidelijkheid. praat je nu over ' echte' hoeren die het doen voor het geld.. of de hoeren die het dus met iedereen en alles doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Die verwarring heb ik inderdaad gecreeerd , was niet zo bedoeld.
De hoeren die ik ken en kon waren op zich ook geschikte personen anders had ik niet de moeite genomen om ze te leren kennen.
Want?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
Tot nu toe waren ze altijd accuraat hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de roddels van Ripley weet je zelf nooit met wie je het blijkt te doen. En ik vraag me altijd of hoever het roddelcircuit reikt!
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.
Alsof Venco recht van spreken heeft! Die is zelf raar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raar
Mijn opmerking was verder gewoon een samenvatting.
Ik ken Kitao verder niet, dus weet ook niet hoe dat zo gekomen is.
Voor mij wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat beter? Waarom? (japser is skieuwnierig)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.
Nee weet ik, mijn laatste deel van m'n opmerking was ook niet speciaal voor jou bedoeltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raar
Mijn opmerking was verder gewoon een samenvatting.
Ik ken Kitao verder niet, dus weet ook niet hoe dat zo gekomen is.
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trektquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Voor mij wel jaIk kan het ook niet echt goed uitleggen.
Denk dat het ook is dat je als vrouw zijnde heel vlug een naam krijgt. En ik denk dat de onzekerheid over mn lichaam ook meespeeld
quote:jij zou jouw balletjes toch zonder schromen en morre aan mijn handjes incl. ouderwets scheermes toevertrouwen (lees scheermes) zoals in bram stokers dracula...
toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
B is in de praktijk meestal niet zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Omdat die zonder geld meer geniet
B. Omdat die zonder geld minder kost
Hangt volgens mij ook een beetje af van een tactisch gekozen topic-titelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Tis soms toch wel een vermakelijke reeks dit.
Als je naar het uur-tarief kijkt volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
B is in de praktijk meestal niet zo
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid. praat je nu over ' echte' hoeren die het doen voor het geld.. of de hoeren die het dus met iedereen en alles doen?
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, zo zie ik scharrellen helemaal niet eigenlijk. Ik vind het fijn om met scharrel te seksen (heul fijn), maar zal er nooit een relatie mee willen.
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe op
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ik
In het kader van ervaring opdoenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwen![]()
Precies!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Pardon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende kettingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Maar zijwieltjes gaan mke ook te ver hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....quote:
Ik ken vrouwen die zich juist prettiger voelen bij zo'n instelling. Die willen wel scharrelen, maar alleen als ze zichzelf kunnen voorhouden dat ze het doen om een ander een plezier te doen. Die willen geen man die teveel rekening met hun houdt. Anders gaat het teveel op een relatie lijken.quote:
kort samengevat zou je dat het wel zo kunnen noemen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?
slaphangende ketting...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
meer in het kader, van gewoon genieten van het leven en wat het heeft te biedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Dan moet je toch wel erg hard neerkomen op de stang...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....
Maar van mij mag ze er plezier aan beleven , indien niet dan trek ik het me ook niet aan.
Het is haar eigen keuze.
Als je dat nodig hebt om het voor jezelf goed te praten, moet je dat vooral zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
Jeugddtrauma.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
door wie? "zal altijd"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemtquote:
Tis de meest technocratische partij die we kennen. En ze zijn pro-Europa, ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemt
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig... Maar ik kan het er niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?
Want ik neem aan dat je een meisje wat ej leuk vindt wel wil laten genieten.
En wel of niet genieten is niet een keuze.
Scherp +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ik
Waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
van wie is dit een kloon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.
Ik vind een prostituee dus oprechter dan een scharrel waarvan je denkt daar nog vaker bij langs te kunnen komen en die vervolgens met een ander in bed duikt .
Geef mij dan maar een prostituee.
De prosittuee toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Venco recht van spreken heeft! Die is zelf raar.
Ik bedoel maar!quote:
Ik wilde vragen of je dr genoeg voert, maar dat is een beetje onzinnig nuquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
De kat heeft blijkbaar zo'n trek (terwijl ze een bak vol brokken heeft) dat ze nu de koekkruimels van de grond eet die lief gisteravond heeft laten vallen
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |