Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik die theorie wel interessant vindt. of kitao dus met twee maten meet in die zin.
Ieder zijn meningquote:
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee hoor , ik vind dat geen afknapper , wel als ze het met honderd gasten tegelijk doet en dan alleen maar om haar eigen lusten te bevredigen en niet om het hoofd boven water te proberen te houden zoals sommigen die ik ken.
Klopt, maar schietjefrietje klinkt zo stomquote:
Rip heeft geen bevestigde roddels!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rip rip rip, dat was slechts een nog niet bevestigd gerucht!
Mja best wel een rare hersenkronkelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.
Ik zat inderdaad even te bedenken hoe ik die post nu precies moest opvatten, maar ditw as ook mijn resultaat..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.
Das helemaal waar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar schietjefrietje klinkt zo stom
Ik heb hem alle kans gegeven om het te ontzenuwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rip rip rip, dat was slechts een nog niet bevestigd gerucht!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gek op sex, ik scharrel liever dan dat ik aan ONSjes doe, maar als die gelegenheid zich voordoet met iemand die ik gewoon geil vind, so be it.
Dan ben ik maar een slet, I just don't give a fuck.
En waar baseer je dat op , ik neuk niet met onbekenden maar ik ken wel hoeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wat ben jij dan, met je hoererij en je buiten de deur geneuk? Je meet zo te horen een beetje met 2 maten
Succes!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
En dat gezegd hebbende, ik ga naar ervandoor. Solliciteren.
en ipv die te helpen? ge(mis)bruik je ze dus gewoon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef kitao het volgende:
en niet om het hoofd boven water te proberen te houden zoals sommigen die ik ken.
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja best wel een rare hersenkronkel
Je bent dan ook een slet. En dat nummer van 2pac is wel ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gek op sex, ik scharrel liever dan dat ik aan ONSjes doe, maar als die gelegenheid zich voordoet met iemand die ik gewoon geil vind, so be it.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nu als J-Lo die in een prachtige jurk door de kronkels van een vreemde man rent om te ontdekken hoe hij werkt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.
Zoiets?
wat is je nr ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Dat idee heb ik ook... Maar, dat is vooralsnog kromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.
Zoiets?
Ook scharreltjes gebruiken elkaar hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv die te helpen? ge(mis)bruik je ze dus gewoon?
Ik snap het niet. Dus als hij dit bedoeltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets?
Waar werd er gezegd dat je met onbekenden neukte?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef kitao het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op , ik neuk niet met onbekenden maar ik ken wel hoeren.
Dat is toch een ander verhaal vind ik.
Ik zie het nu pas!! Will and Gracequote:
Ik zie mezelf al zitten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu als J-Lo die in een prachtige jurk door de kronkels van een vreemde man rent om te ontdekken hoe hij werkt!
It's time to put the "sex" back in "homosexual"!quote:
ben jij dat? neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Cue_ het volgende:
En kitao.. ik ben zelf gewoon geintresseerd in hoe je denkt en redeneert.. niet veroordelend bedoelt ofzo.
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik datquote:
Dat haar is echt oerlelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.
Jep. Tarsim is een visueel kunstenaarquote:
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.
Noem me raar, maar ik vind het juist interessant en dan om van hemzelf te horen en niet hoe anderen het idee hebben van hoe het bij hem werkt.
onverbeterlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik dat
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zichzelf als hoer zieteerder als hoerenloper dan
En bij Fok is heet nu eenmaal guilty untill proven innocentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Nu noem je impliciet een hoer bij voorbaat als geen geschikt persoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Mja, iets met hosti's en zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
"Alleen lekker seksen, of ben je op zoek naar iets meer"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenDuidelijk aangeven of het puur voor de seks is of niet. Moet niet zo moeilijk zijn.
Je doet het niet, want je hebt geen relatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
Waarom? Een bepaalde zekerheid, minder kans op soa's.. etc etc..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Over scharrellen gesproken. Ik ken een aantal mensen die graag exclusief scharrellen, dus niet af en toe een ONS of zo er bij (of meerdere scharrels). Waarom op die manier?
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Alleen lekker seksen, of ben je op zoek naar iets meer"
Nee, is idd helemaal niet moeilijk eigenlijk
je vind diegene erg leuk maar weet nog niet zeker of dat ook echt een fijne relatie kan worden....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Over scharrellen gesproken. Ik ken een aantal mensen die graag exclusief scharrellen, dus niet af en toe een ONS of zo er bij (of meerdere scharrels). Waarom op die manier?
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
SOA's snap ik. Maar zekerheid? Als scharrel iemand tegenkomt waar hij/zij een relatie wil, ben je haar/hem toch kwijt. Of bedoel je meer, dat die andere minder dates plant, en dus meer tijd heeft als jij er één wil?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? Een bepaalde zekerheid, minder kans op soa's.. etc etc..
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
A. Omdat die zonder geld meer genietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.
Met de roddels van Ripley weet je zelf nooit met wie je het blijkt te doen. En ik vraag me altijd of hoever het roddelcircuit reikt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet het niet, want je hebt geen relatie
Hmm, zo zie ik scharrellen helemaal niet eigenlijk. Ik vind het fijn om met scharrel te seksen (heul fijn), maar zal er nooit een relatie mee willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
je vind diegene erg leuk maar weet nog niet zeker of dat ook echt een fijne relatie kan worden....
maar in de tussentijd wil je wel graag dat die ander alleen bij jou is en niet bij een ander... en heb je zelf ook niet de behoefte aan een ander...
tis stiekem gewoon een relatie waarbij beide niet dat beklemmende gevoel wilt hebben ofzo
Kan beide hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SOA's snap ik. Maar zekerheid? Als scharrel iemand tegenkomt waar hij/zij een relatie wil, ben je haar/hem toch kwijt. Of bedoel je meer, dat die andere minder dates plant, en dus meer tijd heeft als jij er één wil?
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..] Noem me raar, maar ik vind het juist interessant en dan om van hemzelf te horen en niet hoe anderen het idee hebben van hoe het bij hem werkt.
Jaloersheid?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
Cue is geen vreemde voor mij , misschien is mijn reactie gewoon ontstaan uit jaloersheid.
Is dat beter? Waarom? (japser is skieuwnierigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef krengetje het volgende:
Ik heb eerst ook een vaste scharrel gehad. Beide vrijgezel dus why not? Beter 1 vaste scharrel dan iedere week een ander..
Die verwarring heb ik inderdaad gecreeerd , was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu noem je impliciet een hoer bij voorbaat als geen geschikt persoonOf lees ik dat verkeerd?
De prioriteit daarin verschilt per man...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Omdat die zonder geld meer geniet
B. Omdat die zonder geld minder kost
Even voor mijn duidelijkheid. praat je nu over ' echte' hoeren die het doen voor het geld.. of de hoeren die het dus met iedereen en alles doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Die verwarring heb ik inderdaad gecreeerd , was niet zo bedoeld.
De hoeren die ik ken en kon waren op zich ook geschikte personen anders had ik niet de moeite genomen om ze te leren kennen.
Want?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
Tot nu toe waren ze altijd accuraat hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de roddels van Ripley weet je zelf nooit met wie je het blijkt te doen. En ik vraag me altijd of hoever het roddelcircuit reikt!
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.
Alsof Venco recht van spreken heeft! Die is zelf raar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raar
Mijn opmerking was verder gewoon een samenvatting.
Ik ken Kitao verder niet, dus weet ook niet hoe dat zo gekomen is.
Voor mij wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat beter? Waarom? (japser is skieuwnierig)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.
Nee weet ik, mijn laatste deel van m'n opmerking was ook niet speciaal voor jou bedoeltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
In de woorden van Venco: Ik snap het. Je bent idd. raar
Mijn opmerking was verder gewoon een samenvatting.
Ik ken Kitao verder niet, dus weet ook niet hoe dat zo gekomen is.
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trektquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Voor mij wel jaIk kan het ook niet echt goed uitleggen.
Denk dat het ook is dat je als vrouw zijnde heel vlug een naam krijgt. En ik denk dat de onzekerheid over mn lichaam ook meespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |