Ik zie mezelf al zitten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu als J-Lo die in een prachtige jurk door de kronkels van een vreemde man rent om te ontdekken hoe hij werkt!
It's time to put the "sex" back in "homosexual"!quote:
ben jij dat? neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Cue_ het volgende:
En kitao.. ik ben zelf gewoon geintresseerd in hoe je denkt en redeneert.. niet veroordelend bedoelt ofzo.
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik datquote:
Dat haar is echt oerlelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten!
[ afbeelding ]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
Dat is het nou juist. Zijn overtuigingen zijn gebasseerd op veroordelingen van andere mensen.
Jep. Tarsim is een visueel kunstenaarquote:
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al is dat het geval, dan vind ik het juist interessant hoe dat aan elkaar gekoppeld owrdt, waarom hij bepaalde dingen zo vindt en hoe dat werkt dan.
Noem me raar, maar ik vind het juist interessant en dan om van hemzelf te horen en niet hoe anderen het idee hebben van hoe het bij hem werkt.
onverbeterlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik dat ben, dan ben ik dat
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zichzelf als hoer zieteerder als hoerenloper dan
En bij Fok is heet nu eenmaal guilty untill proven innocentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Nu noem je impliciet een hoer bij voorbaat als geen geschikt persoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij had niet de behoefte om dat uit te leggen aan een vreemde zei hij toen
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijker accepteren dat een hoer met iemand anders in bed duikt dan iemand waarvan je denkt een geschikt persoon te zijn die je vervolgens slechts gebruikt om haar kut te bevredigen.
Mja, iets met hosti's en zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
"Alleen lekker seksen, of ben je op zoek naar iets meer"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom moet je dat van tevoren goed vaststellenDuidelijk aangeven of het puur voor de seks is of niet. Moet niet zo moeilijk zijn.
Je doet het niet, want je hebt geen relatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe doe ik het in het roddelcircuit de laatste tijd?
Waarom? Een bepaalde zekerheid, minder kans op soa's.. etc etc..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Over scharrellen gesproken. Ik ken een aantal mensen die graag exclusief scharrellen, dus niet af en toe een ONS of zo er bij (of meerdere scharrels). Waarom op die manier?
De meeste mannen hebben liever seks met een vrouw die er plezier aan beleeft dan met een vrouw die het doet voor het geld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |