O gelukkig, dan ben ik niet de enige die hem vals inkoptquote:
Wat je vindt is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind een hoer iemand die ervoor uitkomt en niet beschaamd is om te zeggen : je mag me neuken maar ik wil er wel iets voor terug en waardeer dan de oprechtheid.
Maar iemand die iedere maand (of meer) met een ander ligt te krikken en dan beweert dat ze geen hoer is maar een vrijdenkende geemancipeerde vrouw vind ik meer een afknappertje.
quote:hoer
Uitspraak: hur de -woord (vrouwelijk) hoeren Zelfst. Naamw. vrouw die voor geld seks aanbiedt. Synoniem: prostituee
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef Ripley het volgende:
Wat een schattige, on-kreatorlike post
In het tweede geval.. wat krijgt ze er meer voor terug dan die eerste? Niks toch, zelfs minder.. dus die tweede is geen hoer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
Ik vind een hoer iemand die ervoor uitkomt en niet beschaamd is om te zeggen : je mag me neuken maar ik wil er wel iets voor terug en waardeer dan de oprechtheid.
Maar iemand die iedere maand (of meer) met een ander ligt te krikken en dan beweert dat ze geen hoer is maar een vrijdenkende geemancipeerde vrouw vind ik meer een afknappertje.
maar dat jij het doet is wel oke?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
BAN! BAN! BAN!!!!quote:
Slet? Als een iemand (m/v) één scharrel heeft, vind ik het niet een slet. Als iemand een scharrel heeft, en daarnaast nog regelmatig ONSjes of meerdere scharrels, dan misschien wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want een hoer krijgt er geld voor.
Of kleding.
Dan is ze hooguit een slet.
Niet weer beginnen mopquote:
Maar wat ben jij dan, met je hoererij en je buiten de deur geneuk? Je meet zo te horen een beetje met 2 matenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik die theorie wel interessant vindt. of kitao dus met twee maten meet in die zin.quote:
Waarom reageer je dan ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je vindt is niet zo belangrijk.
Dat doet hij ook. Gaf hij toe door te roepen dat zijn vriendin niet mocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik die theorie wel interessant vindt. of kitao dus met twee maten meet in die zin.
Met een scharrel kan je ook een relatie hebben ookal is het geen liefdesrelatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neuken dat niet plaatsvindt binnen een relatie is
Zo ken ik je weer schatjepatatje!quote:
Het is friet toch?quote:
Voor geld? Dus geschenken tellen niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je vindt is niet zo belangrijk.
[..]
Datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh zo! "Ja, het was een saaie avond, weet niet of ik volgend keer nog ga hoor... rare mensen ook![]()
"
Maar dan vraag ik mij af of hij het zelf ook zo ziet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doet hij ook. Gaf hij toe door te roepen dat zijn vriendin niet mocht.
Nee hoor , ik vind dat geen afknapper , wel als ze het met honderd gasten tegelijk doet en dan alleen maar om haar eigen lusten te bevredigen en niet om het hoofd boven water te proberen te houden zoals sommigen die ik ken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In het tweede geval.. wat krijgt ze er meer voor terug dan die eerste? Niks toch, zelfs minder.. dus die tweede is geen hoer.
Die tweede is gewoon iemand die graag seks heeft en daar van geniet
Dat jij dat een afknapper vindt.. dat kan
En dat vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een scharrel kan je ook een relatie hebben ookal is het geen liefdesrelatie
Rip rip rip, dat was slechts een nog niet bevestigd gerucht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wat ben jij dan, met je hoererij en je buiten de deur geneuk? Je meet zo te horen een beetje met 2 maten
Ik denk niet dat hij zichzelf als hoer zietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij af of hij het zelf ook zo ziet.
of het vanuit ouderwets standpunt is of dat ie zichzelf dan een mannelijke hoer vindt.. of hoe ziet hij dan de vrouwen waarmee hij het doet, want die zullen dan ook wel van de makkelijke contacten zijn.
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik die theorie wel interessant vindt. of kitao dus met twee maten meet in die zin.
Ieder zijn meningquote:
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee hoor , ik vind dat geen afknapper , wel als ze het met honderd gasten tegelijk doet en dan alleen maar om haar eigen lusten te bevredigen en niet om het hoofd boven water te proberen te houden zoals sommigen die ik ken.
Klopt, maar schietjefrietje klinkt zo stomquote:
Rip heeft geen bevestigde roddels!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rip rip rip, dat was slechts een nog niet bevestigd gerucht!
Mja best wel een rare hersenkronkelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.
Ik zat inderdaad even te bedenken hoe ik die post nu precies moest opvatten, maar ditw as ook mijn resultaat..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je vindt het beter als een vrouw uit nood veel seks heeft dan wanneer ze er plezier aan beleeft? Interesting.
Das helemaal waar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar schietjefrietje klinkt zo stom
Ik heb hem alle kans gegeven om het te ontzenuwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rip rip rip, dat was slechts een nog niet bevestigd gerucht!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gek op sex, ik scharrel liever dan dat ik aan ONSjes doe, maar als die gelegenheid zich voordoet met iemand die ik gewoon geil vind, so be it.
Dan ben ik maar een slet, I just don't give a fuck.
En waar baseer je dat op , ik neuk niet met onbekenden maar ik ken wel hoeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wat ben jij dan, met je hoererij en je buiten de deur geneuk? Je meet zo te horen een beetje met 2 maten
Succes!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
En dat gezegd hebbende, ik ga naar ervandoor. Solliciteren.
en ipv die te helpen? ge(mis)bruik je ze dus gewoon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef kitao het volgende:
en niet om het hoofd boven water te proberen te houden zoals sommigen die ik ken.
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja best wel een rare hersenkronkel
Je bent dan ook een slet. En dat nummer van 2pac is wel ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gek op sex, ik scharrel liever dan dat ik aan ONSjes doe, maar als die gelegenheid zich voordoet met iemand die ik gewoon geil vind, so be it.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nu als J-Lo die in een prachtige jurk door de kronkels van een vreemde man rent om te ontdekken hoe hij werkt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.
Zoiets?
wat is je nr ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Dat idee heb ik ook... Maar, dat is vooralsnog kromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zoiets als..... als je het aangrijpt om te doen in tijden van nood om e rbovenop te komen, dan is dat wellicht niet de juiste keuze maar je zag geen andere op dat moment en vond dat je niet anders kon. Kun je wel anders en doe je het nog, dan ben je een hoer.
Zoiets?
Ook scharreltjes gebruiken elkaar hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv die te helpen? ge(mis)bruik je ze dus gewoon?
Ik snap het niet. Dus als hij dit bedoeltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets?
Waar werd er gezegd dat je met onbekenden neukte?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef kitao het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op , ik neuk niet met onbekenden maar ik ken wel hoeren.
Dat is toch een ander verhaal vind ik.
Ik zie het nu pas!! Will and Gracequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |