ze worden nooit verliefd op je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van...
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk altijd kunnen, dat je gevoelens kweekt voor een persoon....
maar ik ben nooit diegene geweest
Wat een schattige, on-kreatorlike postquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
Maar krea toch, straks laat je me geloven dat je nog best een geschikte peer bent!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
Op mijn werk! In Utrecht.quote:
Krea is een dotjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar krea toch, straks laat je me geloven dat je nog best een geschikte peer bent!
Arme Samzzquote:
shit happens inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...
Ik ook ja. Das kutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...
Buiten. Nieuwe gedeelte langs de A2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Centrum of buiten..?
Tuurlijk, je moet het wel op iemand kunnen doen, en daar hoort dan ook een gevoel bij. Maar dat is geen verliefdheidsgevoel, maar gewoon een combi van geilheid en iemand best leuk vinden.quote:Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Waarom heeft Venco daar niks over gezegd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!![]()
ik had er eentje in zeeland... erg fijn om elkaar te zien... maar zo af en toe.. want om nou elk weekend heel nederland door te reizen
Een scharrel hoef je ook niet elke week te zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!![]()
ik had er eentje in zeeland... erg fijn om elkaar te zien... maar zo af en toe.. want om nou elk weekend heel nederland door te reizen
Haha, ik wou net hetzelfde gaan zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heeft Venco daar niks over gezegd?
Yeps, ook al was het in alle gevallen wel een soort van afspraak dat het voor de lol zou zijn, je doet er niets tegen als je gewoon na een tijdje merkt dat je niet zonder de ander wil (kunnen wel, das wat andersquote:
Dat kan altijd voorkomen, maar dan moet diegene wel zijn mond open trekken, vind ik. Ik probeer altijd duidelijk te zijn in mijn intenties, zodat daar nooit verwarring over kan ontstaan.quote:Yeps, ook al was het in alle gevallen wel een soort van afspraak dat het voor de lol zou zijn, je doet er niets tegen als je gewoon na een tijdje merkt dat je niet zonder de ander wil (kunnen wel, das wat anders ) terwijl het niet wederzijds is..
Aha, diequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
Voorheen had ik 2 jongens die ik altijd kon bellen om wat leuks te doen, dee kroeg in, dvd kijken, zoenen en evt. meer. Die ene zeikte wel eens in de zoveel tijd (die ja, HW) maar dat was meestal vrij snel over. En met de ander heb ik het altijd superleuk als ik hem zie en we kunnen elkaar dan makkelijk een half jaar niet zien. Maar goed, geen behoefte aan back ups
Duh, maar had ze nou bij me om de hoek gewoond... dan zat er misschien meer in.. was meer mijn verhaal'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Een scharrel hoef je ook niet elke week te zien
Mja wat een kutgevoel kan je dr aan overhouden. Liefdesverdriet maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, ook al was het in alle gevallen wel een soort van afspraak dat het voor de lol zou zijn, je doet er niets tegen als je gewoon na een tijdje merkt dat je niet zonder de ander wil (kunnen wel, das wat anders) terwijl het niet wederzijds is..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heeft Venco daar niks over gezegd?
venco schaamt zich voor mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik wou net hetzelfde gaan zeggen
True, maar dan nog is het vaak voor de "afgewezen" persoon erg vervelend, het is natuurlijk nog net ff erger dan gewoon vanaf moment 1 afgewezen worden. Nu heb je wel mogen proeven, maar je mag niet meer......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan altijd voorkomen, maar dan moet diegene wel zijn mond open trekken, vind ik. Ik probeer altijd duidelijk te zijn in mijn intenties, zodat daar nooit verwarring over kan ontstaan.
Gevoelens moeten er zijn. Lustgevoel is ook een gevoelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Aantrekkingskracht, aftrekkingskracht, als er maar kracht is!
Ja ik snap hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Duh, maar had ze nou bij me om de hoek gewoond... dan zat er misschien meer in.. was meer mijn verhaal'
Oh, dat heb ik de laatste keer nergens ontkend, ik was totaal van de wereld van drquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja wat een kutgevoel kan je dr aan overhouden. Liefdesverdriet maar toch ook weer niet
En toch maar denken, ik ben niet verliefd! Terwijl je eigenlijk wel beter weet
Dat dus! Je hebt er van mogen proeven. Ik vind het ook altijd zo'n dooddoener (of nou ja vond) we kunnen maar beter vrienden blijven. Want ik wil je niet kwijt. Leuke dingen doen enzo. Zonder seks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het vaak voor de "afgewezen" persoon erg vervelend, het is natuurlijk nog net ff erger dan gewoon vanaf moment 1 afgewezen worden. Nu heb je wel mogen proeven, maar je mag niet meer......
En toch doe ik datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus! Je hebt er van mogen proeven. Ik vind het ook altijd zo'n dooddoener (of nou ja vond) we kunnen maar beter vrienden blijven. Want ik wil je niet kwijt. Leuke dingen doen enzo. Zonder seks.
Ja hallo dat gaat toch niet meer. Ik vind je leuk, geil en lekker. Ik weet hoe het is om met je naar bed te gaan.
Dan kan ik toch niet meer naast je zitten zonder je te willen
het is minder erg dan nooit mogen proeven denk ik.... tenminste.... ach, afgewezen worden is gewoon altijd kutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het vaak voor de "afgewezen" persoon erg vervelend, het is natuurlijk nog net ff erger dan gewoon vanaf moment 1 afgewezen worden. Nu heb je wel mogen proeven, maar je mag niet meer......
Mja als je het niet ontkend kan je de ander ook er mee afschrikken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik de laatste keer nergens ontkend, ik was totaal van de wereld van dr.
Ik ben gewoon meteen verliefd, denk ik danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van dat ik gevoelens ga kweken voor scharrels. Hoogstens dat ik wat overenthousiast raak.
Dat heb ik bij een vriend van mij. Gaat gelukkig allemaal goed. Al heb ik niet die verliefde gevoelens voor hem, maar hij zou zeker kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Tally het volgende:
Dat dus! Je hebt er van mogen proeven. Ik vind het ook altijd zo'n dooddoener (of nou ja vond) we kunnen maar beter vrienden blijven. Want ik wil je niet kwijt. Leuke dingen doen enzo. Zonder seks.
Ja hallo dat gaat toch niet meer. Ik vind je leuk, geil en lekker. Ik weet hoe het is om met je naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
dan nog vrienden blijven? heb ik ook 1 keer gedaan nadat ik was afgewezen.... maar de kutdingen die je dan gaat meemaken... nee dat hoeft voor mij niet meerquote:
Ik kan het niet. Ik heb het geprobeerd. Ik wil alles of niets dan. Ik kan het gewoon niet.quote:
Ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meteen verliefd, denk ik dan
Maar da's omdat ik zo graag een keer verliefd wil zijn.
In mijn hoofd heb ik dan al hele scenario's doorlopen, terwijl er nog 0,0 is.
Voorlopig nog geen kutdingen meegemaakt ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dan nog vrienden blijven? heb ik ook 1 keer gedaan nadat ik was afgewezen.... maar de kutdingen die je dan gaat meemaken... nee dat hoeft voor mij niet meer
Scharrelen heeft niet mijn voorkeur, maar wil ook niet weer zeggen dat ik er niet open voor sta.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
als ik dit zo lees word ik alleen maar gesterkt in mijn idee dat scharrelen niks voor me is.![]()
Nou ja, was ik toch al niet van plan, maar toch.
Ik zou zo veel moeite hebben om hem/haar niet te zoenen. Ik zou zoveel moeite hebben om sterk te zijn. Dat het zo vermoeiend zou zijn om überhaupt nog de vriendschap aan te kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een vriend van mij. Gaat gelukkig allemaal goed. Al heb ik niet die verliefde gevoelens voor hem, maar hij zou zeker kandidaat zijn.
Maar waarom worden het scharrels?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt.
Maar dat ga ik niet uit scharrels proberen te halen. Of hopen te halen.
Sommige kerels (of vrouwen) vind je gewoon geil. Is gewoon geen relatie materiaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom worden het scharrels?
Hebben die nooit in de fase gezeten van "What if"?
Maar dan ben je ook echt verliefd op diegene geworden? Dan is het natuurlijk ook andersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Tally het volgende:
Ik zou zo veel moeite hebben om hem/haar niet te zoenen. Ik zou zoveel moeite hebben om sterk te zijn. Dat het zo vermoeiend zou zijn om überhaupt nog de vriendschap aan te kunnen.
Ik kan het niet.
de what if fase bereik vaak pas als het een scharrel is (geweest).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar waarom worden het scharrels?
Hebben die nooit in de fase gezeten van "What if"?
Betekent dat je eigenlijk met je "dates" gelijk het bed in duikt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Cue_ het volgende:
de what if fase bereik vaak pas als het een scharrel is (geweest).
Daar ben ik elke dag vlakbij hoor ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |