ze worden nooit verliefd op je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van...
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk altijd kunnen, dat je gevoelens kweekt voor een persoon....
maar ik ben nooit diegene geweest
Wat een schattige, on-kreatorlike postquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
Maar krea toch, straks laat je me geloven dat je nog best een geschikte peer bent!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
Op mijn werk! In Utrecht.quote:
Krea is een dotjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar krea toch, straks laat je me geloven dat je nog best een geschikte peer bent!
Arme Samzzquote:
shit happens inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...
Ik ook ja. Das kutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb aan beide kanten gestaan,,, stuff happens...
Buiten. Nieuwe gedeelte langs de A2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Centrum of buiten..?
Tuurlijk, je moet het wel op iemand kunnen doen, en daar hoort dan ook een gevoel bij. Maar dat is geen verliefdheidsgevoel, maar gewoon een combi van geilheid en iemand best leuk vinden.quote:Ach, als ik niets voel voor een scharrel, is het ook geen scharrel. Er hoeft geen zware verliefdheid te zijn, maar ik kan het niet zonder gevoel.
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Kreator het volgende:
Waarom heeft Venco daar niks over gezegd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!![]()
ik had er eentje in zeeland... erg fijn om elkaar te zien... maar zo af en toe.. want om nou elk weekend heel nederland door te reizen
Een scharrel hoef je ook niet elke week te zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
begrijpelijk, er moet natuurlijk wel aantrekkingskracht zijn!![]()
ik had er eentje in zeeland... erg fijn om elkaar te zien... maar zo af en toe.. want om nou elk weekend heel nederland door te reizen
Haha, ik wou net hetzelfde gaan zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heeft Venco daar niks over gezegd?
Yeps, ook al was het in alle gevallen wel een soort van afspraak dat het voor de lol zou zijn, je doet er niets tegen als je gewoon na een tijdje merkt dat je niet zonder de ander wil (kunnen wel, das wat andersquote:
Dat kan altijd voorkomen, maar dan moet diegene wel zijn mond open trekken, vind ik. Ik probeer altijd duidelijk te zijn in mijn intenties, zodat daar nooit verwarring over kan ontstaan.quote:Yeps, ook al was het in alle gevallen wel een soort van afspraak dat het voor de lol zou zijn, je doet er niets tegen als je gewoon na een tijdje merkt dat je niet zonder de ander wil (kunnen wel, das wat anders ) terwijl het niet wederzijds is..
Aha, diequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef Ripley het volgende:
Voorheen had ik 2 jongens die ik altijd kon bellen om wat leuks te doen, dee kroeg in, dvd kijken, zoenen en evt. meer. Die ene zeikte wel eens in de zoveel tijd (die ja, HW) maar dat was meestal vrij snel over. En met de ander heb ik het altijd superleuk als ik hem zie en we kunnen elkaar dan makkelijk een half jaar niet zien. Maar goed, geen behoefte aan back ups
Duh, maar had ze nou bij me om de hoek gewoond... dan zat er misschien meer in.. was meer mijn verhaal'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Een scharrel hoef je ook niet elke week te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |