Nee jij was dat ook helemaal nietquote:
Ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l? Wil jij ook naast onze relatie met vrouwen klooien?
Je zag tochquote:
De optie mag open blijven staan, ik denk alleen niet dat ik hem ga gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l? Wil jij ook naast onze relatie met vrouwen klooien?
Werk ze daar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
Tandenpoetsen, werken.![]()
Geniet nog ff lekker van elkaar, Singles.
Daag mattyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
zo te zien een kloon van me geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee jij was dat ook helemaal nietDat was iemand anders
Zo lief
En hij heeft niet eens seks gehad!!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
Fijne dag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn ex zette hier mn nummer neer
Zelfde avond werd ik gebeld door een fokker of t wel goed ging met meWas wel lief
Zo, weg nu
Precies. Dat kinderachtige gelul en gedonder was ik meer dan zat, dus dat heb ik hem ook maar verteld.quote:mja als hij al zulke achterlijke dingen doet/zegt.. Nee lijkt het me ook niet iemand voor jou.
Zoals ik je online ken dan
Nah, ik vind mijn ex-en ook nog steeds sexy en aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]Hij heeft nu door wat hij mist misschien
quote:
Kerel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo te zien een kloon van me geweest
quote:
Geef!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Als ik het bij mijn nyfomane ex had gedaan, had ze het als een gunst gezien.
En wat zal donderdag voor jou in petto hebben?quote:
hehehe, geen flauw idee, ik zie het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat zal donderdag voor jou in petto hebben?
Oh, it didn't even cross my mind. Tijd om weer een reservebankje aan te leggen.quote:Maar mcDreamy is dus hitsig Kluts. Ik zou er niet aan beginnen en lekker een nieuwe zoeken
Kweenie. Kom jij ook uit Overijssel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo te zien een kloon van me geweest
Hmm..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was één van de afspraken, dat ik ernaast nog wel met vrouwen mocht klooien
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dat kinderachtige gelul en gedonder was ik meer dan zat, dus dat heb ik hem ook maar verteld.
Ik heb 1 ex die ik nog zou doen. De rest vind ik niet sexy of aantrekkelijk meer omdat ik weet wat er achter zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nah, ik vind mijn ex-en ook nog steeds sexy en aantrekkelijk.
Dat is alleen niet genoeg voor een langdurige relatie.
Verrassingen zijn leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehehe, geen flauw idee, ik zie het wel
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Kom jij ook uit Overijssel?
Overijsselquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.quote:
Tally weet dat dat nooit zal gebeurenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.
back up planquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, it didn't even cross my mind. Tijd om weer een reservebankje aan te leggen.
Dan ben je het niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.
Hallo. Mij ga je echt niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
back up plan
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do I'll, be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Oooh-ooooh-oooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins
dus een kloon :quote:
Vanwaar dan die "hmmm"?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Tally het volgende:
Hallo. Mij ga je echt niet vergeten hoor
Nee suffie want met een kloon ben jij het nog steeds!quote:
Bedenken of ik dat wel wil natuurlijk!quote:
quote:
Dr is niemand bij wie ik onder het bureau wilquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Onder het bureau vandaan komen, kan wellicht helpen
Mja ik heb ook geen stop dr uit laten klappen ofzoquote:
hmm, ja. Ik geef m'n slaapgebrek de schuld!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee suffie want met een kloon ben jij het nog steeds!
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.quote:back up plan
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do I'll, be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Oooh-ooooh-oooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins
Ik hou het nu toch alweer een redelijke tijd vol. Best prettigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.
Hoi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.
Dat is meestal wel zo ja, en dat is inderdaad minder als je daar geen trek in hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr is niemand bij wie ik onder het bureau wil
Ik heb gewoon geen zin in verliefdheidsgeouwehoer met neukertjes. Als ik je echt LEUK leuk had gevonden, dan was je geen neukertje geworden, maar relatie-material, denk ik dan.quote:Dat is meestal wel zo ja, en dat is inderdaad minder als je daar geen trek in hebt
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, ja. Ik geef m'n slaapgebrek de schuld!
Mja en niet altijd wil je datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent hier niet!quote:
Daar heb ik eigenlijk nooit last van...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk altijd kunnen, dat je gevoelens kweekt voor een persoon....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in verliefdheidsgeouwehoer met neukertjes. Als ik je echt LEUK leuk had gevonden, dan was je geen neukertje geworden, maar relatie-material, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |