Nee jij was dat ook helemaal nietquote:
Ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l? Wil jij ook naast onze relatie met vrouwen klooien?
Je zag tochquote:
De optie mag open blijven staan, ik denk alleen niet dat ik hem ga gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l? Wil jij ook naast onze relatie met vrouwen klooien?
Werk ze daar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
Tandenpoetsen, werken.![]()
Geniet nog ff lekker van elkaar, Singles.
Daag mattyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
zo te zien een kloon van me geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee jij was dat ook helemaal nietDat was iemand anders
Zo lief
En hij heeft niet eens seks gehad!!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
Fijne dag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn ex zette hier mn nummer neer
Zelfde avond werd ik gebeld door een fokker of t wel goed ging met meWas wel lief
Zo, weg nu
Precies. Dat kinderachtige gelul en gedonder was ik meer dan zat, dus dat heb ik hem ook maar verteld.quote:mja als hij al zulke achterlijke dingen doet/zegt.. Nee lijkt het me ook niet iemand voor jou.
Zoals ik je online ken dan
Nah, ik vind mijn ex-en ook nog steeds sexy en aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]Hij heeft nu door wat hij mist misschien
quote:
Kerel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo te zien een kloon van me geweest
quote:
Geef!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Als ik het bij mijn nyfomane ex had gedaan, had ze het als een gunst gezien.
En wat zal donderdag voor jou in petto hebben?quote:
hehehe, geen flauw idee, ik zie het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat zal donderdag voor jou in petto hebben?
Oh, it didn't even cross my mind. Tijd om weer een reservebankje aan te leggen.quote:Maar mcDreamy is dus hitsig Kluts. Ik zou er niet aan beginnen en lekker een nieuwe zoeken
Kweenie. Kom jij ook uit Overijssel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo te zien een kloon van me geweest
Hmm..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was één van de afspraken, dat ik ernaast nog wel met vrouwen mocht klooien
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dat kinderachtige gelul en gedonder was ik meer dan zat, dus dat heb ik hem ook maar verteld.
Ik heb 1 ex die ik nog zou doen. De rest vind ik niet sexy of aantrekkelijk meer omdat ik weet wat er achter zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nah, ik vind mijn ex-en ook nog steeds sexy en aantrekkelijk.
Dat is alleen niet genoeg voor een langdurige relatie.
Verrassingen zijn leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehehe, geen flauw idee, ik zie het wel
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Kom jij ook uit Overijssel?
Overijsselquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |