Tally weet dat dat nooit zal gebeurenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.
back up planquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, it didn't even cross my mind. Tijd om weer een reservebankje aan te leggen.
Dan ben je het niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel roots in Overijssel... en Gelderland ligt er tegenaan hè.
Hallo. Mij ga je echt niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is bang dat jullie haar halverwege vergeten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
back up plan
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do I'll, be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Oooh-ooooh-oooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins
dus een kloon :quote:
Vanwaar dan die "hmmm"?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Tally het volgende:
Hallo. Mij ga je echt niet vergeten hoor
Nee suffie want met een kloon ben jij het nog steeds!quote:
Bedenken of ik dat wel wil natuurlijk!quote:
quote:
Dr is niemand bij wie ik onder het bureau wilquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Onder het bureau vandaan komen, kan wellicht helpen
Mja ik heb ook geen stop dr uit laten klappen ofzoquote:
hmm, ja. Ik geef m'n slaapgebrek de schuld!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee suffie want met een kloon ben jij het nog steeds!
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.quote:back up plan
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do I'll, be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Oooh-ooooh-oooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins
Ik hou het nu toch alweer een redelijke tijd vol. Best prettigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.
Hoi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
Het jammere is alleen dat dat platonische gebats altijd uitmond in geclaim op den duur, dat vind ik dan wel weer irritant.
Dat is meestal wel zo ja, en dat is inderdaad minder als je daar geen trek in hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr is niemand bij wie ik onder het bureau wil
Ik heb gewoon geen zin in verliefdheidsgeouwehoer met neukertjes. Als ik je echt LEUK leuk had gevonden, dan was je geen neukertje geworden, maar relatie-material, denk ik dan.quote:Dat is meestal wel zo ja, en dat is inderdaad minder als je daar geen trek in hebt
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, ja. Ik geef m'n slaapgebrek de schuld!
Mja en niet altijd wil je datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent hier niet!quote:
Daar heb ik eigenlijk nooit last van...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk altijd kunnen, dat je gevoelens kweekt voor een persoon....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in verliefdheidsgeouwehoer met neukertjes. Als ik je echt LEUK leuk had gevonden, dan was je geen neukertje geworden, maar relatie-material, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |