Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....
Maar van mij mag ze er plezier aan beleven , indien niet dan trek ik het me ook niet aan.
Het is haar eigen keuze.
Als je dat nodig hebt om het voor jezelf goed te praten, moet je dat vooral zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
Jeugddtrauma.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
door wie? "zal altijd"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemtquote:
Tis de meest technocratische partij die we kennen. En ze zijn pro-Europa, ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemt
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig... Maar ik kan het er niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?
Want ik neem aan dat je een meisje wat ej leuk vindt wel wil laten genieten.
En wel of niet genieten is niet een keuze.
Scherp +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ik
Waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
van wie is dit een kloon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.
Ik vind een prostituee dus oprechter dan een scharrel waarvan je denkt daar nog vaker bij langs te kunnen komen en die vervolgens met een ander in bed duikt .
Geef mij dan maar een prostituee.
De prosittuee toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Venco recht van spreken heeft! Die is zelf raar.
Ik bedoel maar!quote:
Ik wilde vragen of je dr genoeg voert, maar dat is een beetje onzinnig nuquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
De kat heeft blijkbaar zo'n trek (terwijl ze een bak vol brokken heeft) dat ze nu de koekkruimels van de grond eet die lief gisteravond heeft laten vallen
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |