quote:jij zou jouw balletjes toch zonder schromen en morre aan mijn handjes incl. ouderwets scheermes toevertrouwen (lees scheermes) zoals in bram stokers dracula...
toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
B is in de praktijk meestal niet zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Omdat die zonder geld meer geniet
B. Omdat die zonder geld minder kost
Hangt volgens mij ook een beetje af van een tactisch gekozen topic-titelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Tis soms toch wel een vermakelijke reeks dit.
Als je naar het uur-tarief kijkt volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
B is in de praktijk meestal niet zo
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid. praat je nu over ' echte' hoeren die het doen voor het geld.. of de hoeren die het dus met iedereen en alles doen?
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, zo zie ik scharrellen helemaal niet eigenlijk. Ik vind het fijn om met scharrel te seksen (heul fijn), maar zal er nooit een relatie mee willen.
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe op
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ik
In het kader van ervaring opdoenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwen![]()
Precies!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Pardon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende kettingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Maar zijwieltjes gaan mke ook te ver hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....quote:
Ik ken vrouwen die zich juist prettiger voelen bij zo'n instelling. Die willen wel scharrelen, maar alleen als ze zichzelf kunnen voorhouden dat ze het doen om een ander een plezier te doen. Die willen geen man die teveel rekening met hun houdt. Anders gaat het teveel op een relatie lijken.quote:
kort samengevat zou je dat het wel zo kunnen noemen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?
slaphangende ketting...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
meer in het kader, van gewoon genieten van het leven en wat het heeft te biedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Dan moet je toch wel erg hard neerkomen op de stang...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....
Maar van mij mag ze er plezier aan beleven , indien niet dan trek ik het me ook niet aan.
Het is haar eigen keuze.
Als je dat nodig hebt om het voor jezelf goed te praten, moet je dat vooral zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
Jeugddtrauma.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
door wie? "zal altijd"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar een vrouw zal altijd vergeleken worden met een slot en een man met een sleutel.
Een sleutel dat op ieder slot past is een masterkey, maar een slot waar elke sleutel op past is een baggerslot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemtquote:
Tis de meest technocratische partij die we kennen. En ze zijn pro-Europa, ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, iemand die pH neutraal stemt
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig... Maar ik kan het er niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over de hoer prostituee?
Want ik neem aan dat je een meisje wat ej leuk vindt wel wil laten genieten.
En wel of niet genieten is niet een keuze.
Scherp +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja leuke vergelijking. Maar het rammelt vind ik
Waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
van wie is dit een kloon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.
Ik vind een prostituee dus oprechter dan een scharrel waarvan je denkt daar nog vaker bij langs te kunnen komen en die vervolgens met een ander in bed duikt .
Geef mij dan maar een prostituee.
De prosittuee toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Venco recht van spreken heeft! Die is zelf raar.
Ik bedoel maar!quote:
Ik wilde vragen of je dr genoeg voert, maar dat is een beetje onzinnig nuquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
De kat heeft blijkbaar zo'n trek (terwijl ze een bak vol brokken heeft) dat ze nu de koekkruimels van de grond eet die lief gisteravond heeft laten vallen
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is, is het bij een scharrel ook duidelijk of je nog een keer kan langs komen. Er zijn (gelukkig) mensen waarbij je dat net als bij een prostituee al voor je het bed in duikt, het van elkaar weet.
Zeg op, wat bedoel je?! Nou?quote:
Zo letterlijk hoeft het ook niet perse haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :
"je mag me nu wel neuken , maar volgende week niet want dan wil ik een ander".
Volgens mij is dat een gestoorde opvatting.
Dat je ene rare ben rare!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg op, wat bedoel je?! Nou?![]()
Er werd tenminste over me gepraat toen ik er niet was. Dat doet me deugd.
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg op, wat bedoel je?! Nou?![]()
Er werd tenminste over me gepraat toen ik er niet was. Dat doet me deugd.
Dit is wel heel erg banaal gesteld he...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :
It takes one, to know one!quote:
Dat roept 'iedereen' al het hele jaar over je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..
dat ik zo aan het veranderen ben
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof een vrouw er bij jou wat aan heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh men, I pitty the woman in bed with you.
In positieve zin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..
dat ik zo aan het veranderen ben
Dat wil toch niet meteen zeggen dat het een positieve verandering is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
It takes one, to know one!![]()
[..]
Dat roept 'iedereen' al het hele jaar over je.![]()
Broertje zei het laatst zelfs tegen mij!(dat ik dus veranderd ben.
)
nice! ben je ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef vencodark het volgende:
Broertje zei het laatst zelfs tegen mij!(dat ik dus veranderd ben.
)
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De prosittuee toch?
Of ook je vriendin?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, aan het afvallen, meer vrouw, beter uitzien, betere kleding etc
Mja ze krijgt genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je dr genoeg voert, maar dat is een beetje onzinnig nu
Alsof je dat gaat zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
alsof een vrouw er bij jou wat aan heeft
Niet te persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.
Jij hebt blijkbaar iedere keer een ander nodig om aan je hoogtepuntje te kunnen komen anders zou je nu wel een vaste relatie hebben denk ik zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeft
O ang33333333333lquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.
Jij hebt blijkbaar iedere keer een ander nodig om aan je hoogtepuntje te kunnen komen anders zou je nu wel een vaste relatie hebben denk ik zo.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wil toch niet meteen zeggen dat het een positieve verandering is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |