quote:jij zou jouw balletjes toch zonder schromen en morre aan mijn handjes incl. ouderwets scheermes toevertrouwen (lees scheermes) zoals in bram stokers dracula...
toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef kitao het volgende:
Als ik haar zo hoor posten dan begin ik aardig zin te krijgen om iemand op z'n bek te slaan.
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die onzekerheid vervalt juist als je er veel door het matras trekt
Ja, dat naam krijgen ken ik, heb ik een hekel aan. We moeten een actie opstarten! Vrouwen die veel mannen neuken zijn stoer! Mannen die veel vrouwen neuken zijn sletten!
B is in de praktijk meestal niet zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Omdat die zonder geld meer geniet
B. Omdat die zonder geld minder kost
Hangt volgens mij ook een beetje af van een tactisch gekozen topic-titelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Tis soms toch wel een vermakelijke reeks dit.
Als je naar het uur-tarief kijkt volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
B is in de praktijk meestal niet zo
Tja , laat ik ze prostituee noemen dan , kost wat meer typewerk maar voorkomt verwarring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid. praat je nu over ' echte' hoeren die het doen voor het geld.. of de hoeren die het dus met iedereen en alles doen?
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, zo zie ik scharrellen helemaal niet eigenlijk. Ik vind het fijn om met scharrel te seksen (heul fijn), maar zal er nooit een relatie mee willen.
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha ach.. sex is gewoon lekker. Er eerst alleen af en toe nog zo'n taboe op
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
das het verschil tussen scharrelen en exclusief scharrelen denk ik
In het kader van ervaring opdoenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut. Seks is gewoon lekker, dus veel doen. En als je geen vaste relatie hebt, gewoon met zoveel mogelijk mannen/vrouwen![]()
Precies!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Pardon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Of een vrouw er plezier aan beleeft kan me toch al weinig verschelen eigenlijk.
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende kettingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Maar zijwieltjes gaan mke ook te ver hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet op een oude fiets moet je het leren, op zoveel mogelijk fietsen (heren- en damesfietsen) moet je het leren
Een persoonlijk interview op een openbaar forum werkt niet zo goed....quote:
Ik ken vrouwen die zich juist prettiger voelen bij zo'n instelling. Die willen wel scharrelen, maar alleen als ze zichzelf kunnen voorhouden dat ze het doen om een ander een plezier te doen. Die willen geen man die teveel rekening met hun houdt. Anders gaat het teveel op een relatie lijken.quote:
kort samengevat zou je dat het wel zo kunnen noemen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja, exclusief scharrelen is in jouw optiek gewoon niet toegeven dat je eigenlijk een relatie hebt?
slaphangende ketting...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude fiets heeft vaak lekke banden en een slaphangende ketting
meer in het kader, van gewoon genieten van het leven en wat het heeft te biedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
In het kader van ervaring opdoen
Dan moet je toch wel erg hard neerkomen op de stang...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij een damesfiets kan je tenminste niet per ongeluk keihard je noten aan de stang bezeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |