Zeg op, wat bedoel je?! Nou?quote:
Zo letterlijk hoeft het ook niet perse haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :
"je mag me nu wel neuken , maar volgende week niet want dan wil ik een ander".
Volgens mij is dat een gestoorde opvatting.
Dat je ene rare ben rare!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg op, wat bedoel je?! Nou?![]()
Er werd tenminste over me gepraat toen ik er niet was. Dat doet me deugd.
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg op, wat bedoel je?! Nou?![]()
Er werd tenminste over me gepraat toen ik er niet was. Dat doet me deugd.
Dit is wel heel erg banaal gesteld he...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , ik ontmoet jou in een bar , we praten wat en jij zegt vervolgens tegen mij :
It takes one, to know one!quote:
Dat roept 'iedereen' al het hele jaar over je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..
dat ik zo aan het veranderen ben
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze verwacht dat ik een half uur ga beffen zodat zij eindelijk klaar kan komen dan heeft ze pech.
Is niet mijn schuld als ze de tijd niet kan benutten om er zelf plezier uit te halen.
alsof een vrouw er bij jou wat aan heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh men, I pitty the woman in bed with you.
In positieve zin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over mij wordt ook gepraat, op het werk..
dat ik zo aan het veranderen ben
Dat wil toch niet meteen zeggen dat het een positieve verandering is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
It takes one, to know one!![]()
[..]
Dat roept 'iedereen' al het hele jaar over je.![]()
Broertje zei het laatst zelfs tegen mij!(dat ik dus veranderd ben.
)
nice! ben je ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef vencodark het volgende:
Broertje zei het laatst zelfs tegen mij!(dat ik dus veranderd ben.
)
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De prosittuee toch?
Of ook je vriendin?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, aan het afvallen, meer vrouw, beter uitzien, betere kleding etc
Mja ze krijgt genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je dr genoeg voert, maar dat is een beetje onzinnig nu
Alsof je dat gaat zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
alsof een vrouw er bij jou wat aan heeft
Niet te persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.
Jij hebt blijkbaar iedere keer een ander nodig om aan je hoogtepuntje te kunnen komen anders zou je nu wel een vaste relatie hebben denk ik zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeft
O ang33333333333lquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ALS ik het dan toch eens zou doen (fat chance) dat ik dan iig zou willen dat ook ZIJ er plezier aan beleeft. Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
MIjn vriendin laat het weinig merken maar ik heb haar nooit hoeven te verkrachten om haar te nemen , dus zo vies zal ze het wel niet vinden en ze komt nog steeds terug.
Jij hebt blijkbaar iedere keer een ander nodig om aan je hoogtepuntje te kunnen komen anders zou je nu wel een vaste relatie hebben denk ik zo.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wil toch niet meteen zeggen dat het een positieve verandering is?
Weet je niet wat je vriendin lekker vindt en wat niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
I said fat chance! I'm not going anywhere NEAR your punani thankskaybyebye!quote:
en zich vervolgens afvragen waarom er zo vijandig op hem gereageerd wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Weten waar je aan toe bent laat geen andere mogelijkheid over dan dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg banaal gesteld he...
de vraag is of je vriendin dan wel slim is.. maargoed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef kitao het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I said fat chance! I'm not going anywhere NEAR your punani thankskaybyebye!
Manani's dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I said fat chance! I'm not going anywhere NEAR your punani thankskaybyebye!
Jullie zijn een stel?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Of eigenlijk: dat er dan toch nog IEMAND plezier aan beleeft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Broertje was het dus ook opgevallen. Ben ik blij om.
Trouwens, ik heb je nog niets eens verteld dat hij straks weer 5 maanden naar Polen vertrekt voor stage.
Hij heeft een vaste relatie en dus niet iedere keer een ander NODIG om aan zijn hoogtepunt te komen. Dat ie het wel doet zal dan wel andere redenen hebben of zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je niet wat je vriendin lekker vindt en wat niet?
Ow, en jij oordeelt nogal over iemand terwijl jij kennelijk ook met meerdere mensen het bed deelt. Maar als je een vaste relatie hebt en het daarnaast doet is het anders?
Je moet genoegen nemen met een ass-pic!quote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet genoegen nemen met een ass-pic!
Ja let's face it, it ain't gonna be mequote:
Mangina's heten die dingen danquote:
En jij bent het mannetje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, bijna! Maar ik weet hoe het met Cue zit qua verandering en ik weet hoe het met mij zit.
Ja, hij kreeg een mailtje van school of hij interesse had. Hij is nu een week er naartoe om te kijken hoe of wat. Hij gaat begin april weg en alles wordt betaald.quote:
Die staan thuis op de pc liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nog nietWant die HEB IK NOG NIET HE
Jij maakt geen onderscheid tussen meerdere vaste relaties tegelijkertijd en vreemd gaan en dat is toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je niet wat je vriendin lekker vindt en wat niet?
Ow, en jij oordeelt nogal over iemand terwijl jij kennelijk ook met meerdere mensen het bed deelt. Maar als je een vaste relatie hebt en het daarnaast doet is het anders?
Heeft ie goed voor elkaar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg een mailtje van school of hij interesse had. Hij is nu een week er naartoe om te kijken hoe of wat. Hij gaat begin april weg en alles wordt betaald.
Ja, weet niet hoe zijn vriendin het vindt. Maar die zit dan indd. 5 maanden alleen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft ie goed voor elkaar!
Wel balen dat het zo lang is, maar hij kan het moeilijk laten schieten. ook leuk voor z'n relatie
Waarom wil je niet een half uur beffen? Das toch best leuk, de tijd nemen voor je vriendin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij maakt geen onderscheid tussen meerdere vaste relaties tegelijkertijd en vreemd gaan en dat is toch wel een verschil.
Niet dat dat nu perse voor mij opgaat.
Nu uitspraken doen voor tegen die tijd, dat zijn vooral loze woorden hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe zijn vriendin het vindt. Maar die zit dan indd. 5 maanden alleen.Maar ze zal vast wel een keer zijn kant op gaan, en hij vast ook deze kant. Al zegt hij nu van niet.
Er kwam een heel klein beetje overgeefsel binnen in mijn mond, maar ik slikte het terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom wil je niet een half uur beffen? Das toch best leuk, de tijd nemen voor je vriendin?
Krijg je nek en kaakpijn van en wat schiet je er zelf mee op?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom wil je niet een half uur beffen? Das toch best leuk, de tijd nemen voor je vriendin?
Eh per definitie is raar iets dat afwijkt van jezelf!quote:
Je vriend pijpen dan, ook goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er kwam een heel klein beetje overgeefsel binnen in mijn mond, maar ik slikte het terug.
Haha, ja klopt. Vond het ook wel opvallend. Ik zei ook: "jij komt echt wel deze kant op". Ik ken hm een beetje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu uitspraken doen voor tegen die tijd, dat zijn vooral loze woorden haha
gelukkig is dat niet ranziger dan beffenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er kwam een heel klein beetje overgeefsel binnen in mijn mond, maar ik slikte het terug.
Ik gebruik mijn eigen definitie wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh per definitie is raar iets dat afwijkt van jezelf!
Smaakt lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg je nek en kaakpijn van en wat schiet je er zelf mee op?
Die neiging heb ik alleen met vrouwen waar ik op dat moment volledig op kick , niet met iemand die je al een jaar of langer kent en waarmee je het toilet moet delen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach alle kosten die je kan besparen is meegenomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja klopt. Vond het ook wel opvallend. Ik zei ook: "jij komt echt wel deze kant op". Ik ken hm een beetje.Maar hij zegt nu 1 kamer op (hij huurt er 2 met zijn vriendin in huis zeg maar). Om geld te besparen. Terwijl hij al geen kosten heeft.
As usualquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen definitie wel.
Dat je de volgende keer zelf een pijpbeurt krijgt van een half uurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de nekpijn helpt een kussen onder de kont van haarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
koek ook!quote:
ieeew, een kont van haarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tegen de nekpijn helpt een kussen onder de kont van haar
Beffen/pijpen doe je toch niet zodat je het terugkrijgt? Dat doe je omdat het lekker is voor die andere (vind ik dan, oh, en lekker om te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je de volgende keer zelf een pijpbeurt krijgt van een half uur
True, maar dan zitten ze daarna (als hij terug is) mogelijk met zn 2en op 1 kamer. Dat lijkt me nogal krap. Maar hij heeft het al helemaal uitgedacht. Wanneer hij straks 23 is, krijgt hij meer huurtoeslag dus kan hij duurder en groter huren. Hij zegt makkelijk een kamer in Velp te kunnen vinden. Dus ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach alle kosten die je kan besparen is meegenomen
Vreemd genoeg?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staan thuis op de pc lief
Ik heb ze niet op mijn aaifoon en vreemdgenoeg ook niet op mijn werk PC
Kan je wel mijn dudesnude profiel geven?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Vreemd genoeg?
Ik schrok me de tering toen ik er achterkwam dat ik per ongeluk een foto van mij op mijn werklaptopje had staan
Ik wens hem succesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar dan zitten ze daarna (als hij terug is) mogelijk met zn 2en op 1 kamer. Dat lijkt me nogal krap. Maar hij heeft het al helemaal uitgedacht. Wanneer hij straks 23 is, krijgt hij meer huurtoeslag dus kan hij duurder en groter huren. Hij zegt makkelijk een kamer in Velp te kunnen vinden. Dus ja.
Als ze er een half uur over moet doen kan ze er niets van!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je de volgende keer zelf een pijpbeurt krijgt van een half uur
Das wederzijds! I love me too!quote:
Ik doe het omdat ik het gewoon lekker vind om te doen. Hoef er niet perse iets voor terug..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beffen/pijpen doe je toch niet zodat je het terugkrijgt? Dat doe je omdat het lekker is voor die andere (vind ik dan, oh, en lekker om te doen)
IJs ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Hm, ik kan ook wel echt kicken op iemand die ik langer ken hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Die neiging heb ik alleen met vrouwen waar ik op dat moment volledig op kick , niet met iemand die je al een jaar of langer kent en waarmee je het toilet moet delen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
IJs ook!
NSFW-spoiler?Wat stelt in hemelsnaam die rechter griet voor? (qua beschildering?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het pak van afgelopen nacht leeg aan het eten :pquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik weer aan een chocokoekje zat?
Nee idd, onbaatzuchtig orale seks gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik het gewoon lekker vind om te doen. Hoef er niet perse iets voor terug..
Klopt, maar als je er dan toch iets uit moet halen... (wat gesuggereerd werd en de reden is dat ik dat antwoord gaf)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beffen/pijpen doe je toch niet zodat je het terugkrijgt? Dat doe je omdat het lekker is voor die andere (vind ik dan, oh, en lekker om te doen)
een beetje plagen valt niet onder pijpen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze er een half uur over moet doen kan ze er niets van!
Wij hebben echt al zo'n enorme bandquote:
Is die dubbelzinnig bedoelt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, maar als je er dan toch iets uit moet halen...
Viel best mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het pas van afgelopen nacht leeg aan het eten :p
Zo enorm, ik voel me bijna Amsterdammer!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben echt al zo'n enorme band.
Wat een mooi momentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo enorm, ik voel me bijna Amsterdammer!
Het ging er nu juist om dat sommigen constant met anderen in bed duiken en niet over een vaste relatie die ze naar eigen zeggen niet eens kunnen aanknopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, ik kan ook wel echt kicken op iemand die ik langer ken hoor
Naast die van D.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die van mij nou ook niet daar opslaan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |