PS: flikker lekker op.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
Ps, relifreaks en linkse rakkers hoeven niet te reageren, jullie leven toch allebei in een sprookjeswereld
Ga je gangquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
Misschien dan zelf maar een partij oprichten
Je gaat voor het gemak even voorbij aan de reden dat drugs verboden is zeker? Is de realiteit werkelijk te moeilijk voor je, dat je stoned wilt rondlopen?quote:Legalisering drugs. Voordelen: groot deel van het politieapparaat kan zich gaan richten op dingen die me WEL kunnen schelen. BTW-heffing op drugs. Kwaliteitscontrole op drugs. Je kids gaan toch wel drugs gebruiken, heb je dan niet liever dat ze geen paardenkalmeermiddelen of chemische schoonmaakspullen binnenkrijgen??
Negatief neveneffect: crimineeltjes zullen ergens anders hun geld aan moeten verdienen, bijv vrouwenhandel. Dus dan maar de volgende 2 punten:
Joh, alcohol is 1 van de zwaarste harddrugs die er bestaan, en dat is ook gewoon legaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak even voorbij aan de reden dat drugs verboden is zeker? Is de realiteit werkelijk te moeilijk voor je, dat je stoned wilt rondlopen?
Yes! Overal gratis parkeren en geen gemeentebelastingen meerquote:Er moet meer bestuurd worden en minder politiek worden bedreven. Meer referenda. Het volk bepaalt. De regering voert uit. Ideaal is dat in de toekomst via Internet op vele punten kan worden gestemd. De meerderheid wint, de bestuurders voeren het zo goed mogelijk uit.
, dat vind ik geen optie. Het leger wordt ook gebruikt bij rampen e.d., de chinooks en ander groot materieel komen dan zeer goed van pas. De F16's worden ook gebruikt om lichamen te zoeken met infraroodapparatuur etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
Afschaffing leger. Althans, van 90% van het Nederlandse leger en al dat geld besteden aan een uitmuntend politieapparaat die wat mij betreft de wapenstok wat vaker mag gebruiken. De politie is onderbetaald en moet werkelijk klotewerk doen waar ze ook nog niet waardering voor krijgen.
Costa Rica floreert zonder leger, dus wij kunnen dat ook.
Helemaal mee eens, dat roep ik al jaren.quote:Totale segregatie van Kerk en Staat. Partijen zoals het CDA en vooral de SGP en Christenunie, of een toekomstige moslimpartij moet NIET kunnen. Het is niet meer van deze tijd om je bestuur te baseren op sprookjes.
Eenschquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef UltraR het volgende:
Met je 1 na laatste punt heb je me helemaal. Al vind ik niet zozeer referenda de oplossing. Maar er moet inderdaad meer dualisme dan monisme komen. Volksvertegenwoordiging bepaald, regering voert uit.
Je kunt op me rekenen.
nee, TS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Righteous het volgende:
[..]
Want?
Krijg je dan de KGB op je dak?
Hebben mensen geen verstand dan? Al is het gratis, ik ga niet aan de drugs. Maar degenen die het wel doen, doen het toch wel, dan kan de staat er net zo goed wat aan verdienen en er gelijk beter zicht op houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef DJKoster het volgende:
En het legaliseren van alle drugs, wil je iedereen verslaafd maken ofzo?
Er is nu tenminste nog de drempel dat het teringduur is.
Vertel dat eens aan die kinderen die net 18 zijn geworden.. "Goh, laten we het eens proberen, het kost toch maar een paar euro"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hebben mensen geen verstand dan? Al is het gratis, ik ga niet aan de drugs. Maar degenen die het wel doen, doen het toch wel, dan kan de staat er net zo goed wat aan verdienen en er gelijk beter zicht op houden.
So what?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef DJKoster het volgende:
En het legaliseren van alle drugs, wil je iedereen verslaafd maken ofzo?
Er is nu tenminste nog de drempel dat het teringduur is.
want als de drugs illegaal geweest zou zijn dan zouden ze er niet aan kunnen komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan die kinderen die net 18 zijn geworden.. "Goh, laten we het eens proberen, het kost toch maar een paar euro"
Waarom zo onkritisch richting de zittende partijen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:23 schreef ErikT het volgende:
Ja, we hebben echt nóg een partij nodig.
"Nee nee, wij roepen écht wat het volk wil." Jaahaa...
Okay, doeiquote:relifreaks en linkse rakkers hoeven niet te reageren, jullie leven toch allebei in een sprookjeswereld
Ja, dat is exact de afweging die ik hier maak. Goed gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom zo onkritisch richting de zittende partijen?
Nee, dit is zeker geen goed idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Tahiti het volgende:
Ik mis deze nog: in plaats van dat gore water gewoon bier uit de kraan
waarom reageer je daar serieus op?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Nightcat het volgende:
[..]
Nee, dit is zeker geen goed idee.
Wat wil je? Aardappels koken in bier? En na het tandenpoetsen je mond spoelen in bier?
Denk je serieus dat dat gaat werken? Iedereen zou er maar stomdronken bijlopen. Daarnaast zou het ook nogeens veel duurder zijn dat gewoon water. Al die extra kosten, ik denk niet dat men daarop zit te wachten!
Ik verveelde me. xDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom reageer je daar serieus op?
Laat ik het anders formuleren: het wezen van democratie is niet alleen dat je mag stemmen op een rijtje bestaande partijen, maar ook dat je vrij bent er zelf eentje te beginnen als de bestaande partijen je niet bevallen. Gezien zittende partijen op een gegeven moment altijd vastroesten, is dit een essentieel onderdeel van het democratisch proces.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, dat is exact de afweging die ik hier maak. Goed gezien.
A. Alcohol is geen "harddrugs"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Joh, alcohol is 1 van de zwaarste harddrugs die er bestaan, en dat is ook gewoon legaal.
alcohol is officieel geen harddrug, maar dat is het ZEKER wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
A. Alcohol is geen "harddrugs"
B. Als je daar problemen mee hebt, zou je moeten pleiten voor een alcoholverbod, niet om de rest ook legaal te maken.
Uhm, ik ga niet (meer) een newborn christian proberen te overtuigen van het feit dat hij het mis heeft en in onzin gelooft. Dat kost alleen maar tijd en energie, en hij zal toch nooit het licht willen (durven) zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
PS: flikker lekker op.
Dit is natuurlijk geen manier om een discussie te starten.
V.
Uhm, ten eerste ben ik niet stoned, ten tweede kun je de prijs van drugs nog steeds redelijk hoog houden (doen we ook met de andere drugs zoals alcohol en sigaretten). Ik ga ook niet meer in discussie met mensen die drugs 'evil' vinden en tegelijkertijd roken en drinken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak even voorbij aan de reden dat drugs verboden is zeker? Is de realiteit werkelijk te moeilijk voor je, dat je stoned wilt rondlopen?
Daarom zei ik ook 90%quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef mstx het volgende:
Ben het er voor het grootste gedeelte wel mee eens, behalve
[..]
, dat vind ik geen optie. Het leger wordt ook gebruikt bij rampen e.d., de chinooks en ander groot materieel komen dan zeer goed van pas. De F16's worden ook gebruikt om lichamen te zoeken met infraroodapparatuur etc.
Voor het beeïndigen van grote gijzelingen heb je ook mariniers nodig als het AT het niet meer aan kan.
[..]
Ja, dat klopt. Sterker nog: partijen zijn niet eens nodig. Maar de vraag is of meer partijen de politiek beter maken, of effectiever maken. We hebben de afgelopen 7 jaar 4 nieuwe partijen gekregen:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: het wezen van democratie is niet alleen dat je mag stemmen op een rijtje bestaande partijen, maar ook dat je vrij bent er zelf eentje te beginnen als de bestaande partijen je niet bevallen. Gezien zittende partijen op een gegeven moment altijd vastroesten, is dit een essentieel onderdeel van het democratisch proces.
Iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
latino je doet alsof je een heel rechtse fictieve partij hebt opgericht, maar er is helemaal niks rechts aan je punten.
dat zijn allemaal niet perse linkse/rechtse standpunten. de meeste standpunten van TS zijn niet in te delen in links/rechts.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Idd
Legalisering van drugs en afschaffing van het leger zijn linkse standpunten
Maar wat is er mis met links?
Beetje achterlijke manier om een discussie te starten, niet?quote:Ps, relifreaks en linkse rakkers hoeven niet te reageren, jullie leven toch allebei in een sprookjeswereld
Voer je dan ook meteen een nekschot in voor alle verslaafden? Dan ben ik best voor vrijgavequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Uhm, ten eerste ben ik niet stoned, ten tweede kun je de prijs van drugs nog steeds redelijk hoog houden (doen we ook met de andere drugs zoals alcohol en sigaretten). Ik ga ook niet meer in discussie met mensen die drugs 'evil' vinden en tegelijkertijd roken en drinken.
Die paar dwazen die verslaafd raken zullen het nu ook worden, ik ga er vanuit dat er maar een zeer gering groepje EXTRA aan verslingerd zal raken, die extra kosten maken we ruimschoots goed met de BTW.
Let wel, mijn partij moet op de lange termijn alle andere partijen vervangenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:23 schreef ErikT het volgende:
Ja, we hebben echt nóg een partij nodig.
"Nee nee, wij roepen écht wat het volk wil." Jaahaa...
Doei.quote:
Kilometerheffing is zo'n idealistisch idee. De vervuiler betaald en we gaan de files terugdringen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Blackf1re het volgende:
Wat vind je van kilometerheffing, internetcensuur en de europese grondwet?
Klopt, maar het zijn ook de pijnpunten die nu heel erg leven in de maatschappij. En punten die relatief makkelijker zijn aan te pakken dan iets ongrijpbaars als de economie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TS heeft wel erg populaire punten gebruikt, met het hard aanpakken van criminaliteit kan je het eigenlijk niet oneens zijn.
Waarom ben je niet humaan of ontwikkeld als je de doodstraf hanteert? Mensen vrijlaten na 6 jaar nadat ze iemand vermoord hebben, dat is geweldig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Strafmaat verhogen (doodstraf past niet in een ontwikkeld land.)
Wegpesten van de Roma-zigeuners uit NL. (wut?)
Hooliganisme (schieten om een paar dikkerdjes in bedwang te houden, kom nou.)
Recht boven wet (dit hele kopje is bullshit.)
Dit deel ben ik op zich wel met je eens, die mensen zijn binnengekomen als asielzoeker, krijgen geen werk en voila. Je hebt precies de mensen die je omschrijft, ze praten alleen maar (vaak) Afrikaans, vallen hier overigens niemand lastig maar ons belastinggeld gaat er inderdaad wel heen.quote:Mijn vrouw komt dat soort mensen dagelijks tegen. Wonen hier (illegaal) zonder werk en menen recht te hebben op een uitkering. En ze spreken uiteraard geen woord Nederlands, hebben ook niet de intentie om te gaan werken voor hun geld.
Waarom die moeite doen? Gewoon een strikt beleid aan de grens hanteren, de manier die jij aangeeft kost ons alleen maar nog meer geld.quote:Ik zou ook geld vrijmaken om reclametijd in het buitenland te kopen om daar propaganda uit te zetten waaruit blijkt dat het niet fijn is om naar NL te verkassen. Van die enge filmpjes met opvangkampen en mensen die op straat in de sneeuw zitten te bedelen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |