De PVV doet het de laatste jaren wel goed, en dat komt omdat het tijd wordt dat er iets gedaan word aan de mistanden van dit moment. Het volk mort en accepteert de golf van onrechtvaardigheid die over hen word uitgestort niet meer. Maar de PVV is het antwoord niet. Die anal fixation van ze met de moslims is gewoon ziek. Je moet niet met belachelijke uitspraken komen over kopvoddentaxen, dubbele paspoorten, het hebben van een sattelietontvanger, het juichen voor je geboorteland bij het WK voetbal etc. Ze slaan helemaal door in hun tunnelvisie en komen met belachelijke standpunten, alleen maar omdat een groep kutmarokkaantjes zich misdragen. What's next? Gele sterren? De hersenlozen van onze samenleving zouden het prima vinden!
De maatschappelijke en sociale problemen moeten BREED worden aangepakt, dus los van de moslims. Dus fixeer niet zo op dat groepje capuchonberbertjes maar op IEDEREEN. Dus ook de aso tokkies die naast je wonen en je het leven zuur maken, de roma-zigeuners die alle winkelcentra afromen en de inhoud van je zakken begeren, de gangsta-wannabees met gouden tanden in Spijkenisse, de coke-hooligans en de autochtone hangjeugd die voor lokale ellende zorgt.
Dus als er een rechtse PVV-achtige partij op zou staan die niet zo extreem racistisch was (want als je focust op 1 ras en dat als minderwaardig ziet en wilt uitsluiten, dan ben je racistisch) dan zou ik erop stemmen.
Misschien dan zelf maar een partij oprichten met als hoofdpunten:
Keiharde aanpak van de ontspoorde jeugd. Jonge crimineeltjes, relschoppers maar ook schoolverlaters een verplichte dienstplicht van 3 jaar opleggen.
Voordelen: Je haalt ze van de straat dus wij hebben er geen last van, wellicht leer je ze een vak, je leert ze discipline. Gaat dat ook niet goed, dan eindigen ze als kannonnevoer in Irak!
Linkse partijen blaten telkens weer dat je het probleem bij de bron moet aanpakken, dat je met ze moet praten, ze een toekomst moet bieden etc (de linkse approach). Maar zolang het probleem nog niet bij de bron is aangepakt is repressie een NOODZAAK, niet een alternief.
Hooliganisme: de boodschap is duidelijk: pak een steen op en je krijgt een kogel in je mik. Of ze houden er zelf mee op, of het probleem lost zich kogel voor kogel op. Het is nu echt afgelopen met talloze ME-agenten bij voetbalwedstrijden en feesten.
Recht boven wet. Het gevoel van rechtvaardigheid is ernstig geschaad in NL en moet hersteld worden.
We kunnen het niet meer maken dat daders meer consideratie lijken te hebben dan slachtoffers, dat verschrikkelijke daden worden gestraft met taakstrafjes of korte gevangenisstraffen. Joost Eerdmans wordt mijn minister van Justitie.
Wegpesten van de Roma-zigeuners uit NL. Legaal kan het niet, maar in de praktijk wel, just do it. Als ik toch een beetje racistisch mag zijn, dan is het wel bij dit volk. Laat ze maar naar Duitsland gaan ofzo 
Legalisering drugs. Voordelen: groot deel van het politieapparaat kan zich gaan richten op dingen die me WEL kunnen schelen. BTW-heffing op drugs. Kwaliteitscontrole op drugs. Je kids gaan toch wel drugs gebruiken, heb je dan niet liever dat ze geen paardenkalmeermiddelen of chemische schoonmaakspullen binnenkrijgen??
Negatief neveneffect: crimineeltjes zullen ergens anders hun geld aan moeten verdienen, bijv vrouwenhandel. Dus dan maar de volgende 2 punten:
Strafmaat verhogen. Het zal vast wel dat het in de US niet werkt blabla, maar de US is een land dat fundamenteel verrot is. Daar kun je NL niet mee vergelijken en ik heb liever dat sommige mensen niet meer vrij rondlopen. Doodstraf voor moordenaars, ontvoerders, vrouwenhandelaren. Levenslang voor veroordeelde pedo's. Meer rechten voor de slachtoffers. Meer oog om oog, tand om tand.
Afschaffing leger. Althans, van 90% van het Nederlandse leger en al dat geld besteden aan een uitmuntend politieapparaat die wat mij betreft de wapenstok wat vaker mag gebruiken. De politie is onderbetaald en moet werkelijk klotewerk doen waar ze ook nog niet waardering voor krijgen.
Costa Rica floreert zonder leger, dus wij kunnen dat ook.
TBS systeem grondig herzien. Niet iedereen komt er meer voor in aanmerking. Meer ruimte maken in de longstay afdelingen, want die zullen nodig zijn.
Omgooien van het juridische systeem. We moeten af van het principe van een aanvaller die koste wat het kost moet scoren en een verdediger die desnoods met vals spel een aanvaller tegen de grond moet werken. We moeten af van de Spongen en Moskovitchen die zo aandachtsgeil zijn dat ze elke keer weer, onder het mom van het verdedigen van de rechtsstaat, proberen om de grootste klootzakken vrij te krijgen.
Ik wil een systeem waarin een juridisch team zich buigt over een zaak en probeert om tot een objectief advies te komen waarna de rechter dit advies in de meeste gevallen over kan nemen en een uitspraak doet. Hou een gezond spanningsveld tussen de leden van het team, waarbij bijv 1 iemand zich concentreert op de bewijzen a charge en een ander juist op de ontlastende bewijzen, en laat een derde zich concentreren op de juistheid van de gevolgde procedure. Hiermee voorkom je dat bewijsmateriaal expres wordt achtergehouden door een van de partijen, of dat woorden worden verdraaid of mensen worden gemanipuleerd.
Daarnaast moet het slachtoffer kunnen spreken (indien gewenst zonder dat de verdachte erbij is en zelfs anoniem indien van toepassing) over wat hem is aangedaan en wat voor gevolgen het voor hem/haar heeft gehad.
Geleidelijke verhoging AOW (is nu immers noodzakelijk). PVV stemt alleen maar tegen voor de zeteltjes.
Aanpak financiele instellingen die ons jarenlang hebben bedrogen
Geleidelijke afbouw HRA, parallel daaraan een lastenverlaging. Knappe koppen zullen zich mogen buigen over de beste aanpak.
Goede klokkenluidersregeling invoeren. Als er iets mis is in een kerncentrale of in de Botlek, dan wil ik dat graag weten. Niet dat iemand maar zwijgt omdat hij/zij dan jarenlang in een caravan moet leven.
TEGEN verdere toetreding oostbloklanden zolang ze niet alles op orde hebben. Fiscale en handelsvoordelen, das prima, maar vrij verkeer van skimmers, pickpockets en inbrekers....liever niet...
Van mij mag ook Griekenland eruit na hun bedrog.
Uitkeringen alleen wanneer werkelijk noodzakelijk. WA-jong voor iemand met overgewicht of pijnlijke rug? Flikker gauw op. En heb je geen werk? Dan ga je maar papier rapen op straat, zullen we zien hoe snel je alsnog een baan zoekt.
Immigratie aan banden, maar wel op individuele basis. Waarom zou je geen bruidje uit Thailand/Spanje/VS mogen importeren? Mits ze maar NL hebben geleerd. Maxima kon het, dus jouw bruidje ook.
Inburgering moet ook ergens op slaan, en niet van die belachelijke onzin als 'het wilhelmus zingen' of uit je hoofd leren wanneer W.A. jarig is of waar de VOC voor stond. Ik weet zeker dat 75% van de autochtonen dat niet weet!!
Leer ze eerst maar wanneer je wel of niet het vuilnis buiten moet gooien. En zowieso dat het niet uit het raam geflikkerd mag worden! Leer ze de Nederlandse grondwet en onze verworven vrijheden.
Lokale opvang illegalen. Vanuit de EU druk zetten op landen buiten Europa om eigen mensen weer terug te nemen als ze hier illegaal zijn opgepakt. Opvang van vluchtelingen in landen rondom de risicolanden. Vlucht je uit Sudan? dan moet je maar in een ander land in Afrika worden opgevangen. Vanuit de EU kan hiervoor geld worden uitgetrokken om die armlastige landen hierbij te helpen. Geld voor Ontwikkelingshulp kan hiervoor gebruikt worden. Dat verdien je weer terug door ze hier te moeten opvangen en ze uitkeringen te verschaffen.
Totale segregatie van Kerk en Staat. Partijen zoals het CDA en vooral de SGP en Christenunie, of een toekomstige moslimpartij moet NIET kunnen. Het is niet meer van deze tijd om je bestuur te baseren op sprookjes.
Politieke partijen stelsel omgooien, te beginnen op gemeentelijk niveau als experiment.
Er moet meer bestuurd worden en minder politiek worden bedreven. Meer referenda. Het volk bepaalt. De regering voert uit. Ideaal is dat in de toekomst via Internet op vele punten kan worden gestemd. De meerderheid wint, de bestuurders voeren het zo goed mogelijk uit.
Meer recht op zelfbeschikking. Die eeuwige bemoeienis van de reli-freaks over je eigen leventje elke keer..... Als ik dood wil, dan mag ik dood. Ik geloof niet in jullie god, ik geloof niet dat ik word gestraft en ik geloof niet in het eindeloos rekken van lijden 'omdat een leven zo uniek en belangrijk is'. En ik heb het recht om daar niet in te geloven. No more religieuze standpunten in de regering.
Ideaal: bestuur a la Singapore. Meer technocraten. Iemand die op school heeft lesgegeven als minister van Onderwijs, niet iemand die uit het bedrijfsleven komt of accountmanager is geweest of whatever.
Een ex-militair op Ordehandhaving (nieuwe ministerie ipv Defensie), niet een lulletje rozenwater. En een econoom bij financien/economische zaken, niet een ex-manager of buschauffeur.
Nou nog een charismatische leider a la Clinton zoeken en voila!
Nog (positieve) kritiek, tips, aanvullingen?
Ps, relifreaks en linkse rakkers hoeven niet te reageren, jullie leven toch allebei in een sprookjeswereld