Doet het koffieapparaat het ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:10 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, prima start op het werk. Niks werkt, behalve internet.
KOFFIE!
Ja, die doet het. Collega brengt net een nieuw bakkie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet het koffieapparaat het ook?
Dat is precies genoeg!
Daar willen we hier videobeelden van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die doet het. Collega brengt net een nieuw bakkie.
Prima geregeld hier. Kijken of ik ze zo ver kan krijgen om shalalie te zingen.
Goh dat is werkbaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:10 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, prima start op het werk. Niks werkt, behalve internet.
KOFFIE!
Echt? Vriendinnetje is ook geweest, ga het d'r eens vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
Mijn collega was afgelopen zaterdag in de Doelen bij een Jan Smit concert en die is tijdens het hele concert een keer of zes in Shalalie gezang uitgebarsten
Hier hoor je idd nog een heel klein stukje:
Ja! Hij zong steeds een klein stukje Shalalie, net als op het filmpje hierboven de eerste paar seconden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? Vriendinnetje is ook geweest, ga het d'r eens vragen
Grappigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Hij zong steeds een klein stukje Shalalie, net als op het filmpje hierboven de eerste paar seconden.
Shalalie is taking over tha worlllllld!
Dat is wel heel anders jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Ellen ten Damme d'r versie van Shalalie.
Met beeld. Potverdorie, wat lekker. (Die versie... that is...)
En let ook op het gewiebel van de bandleden![]()
Die roept ergens in het nummer nog een foutieve Shalalie geloof ik he?quote:
Ja en daarna moet ie daaromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die roept ergens in het nummer nog een foutieve Shalalie geloof ik he?
Oh ik ken hem echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Dat 'joch'?
Josh Groban. Die hoor ik bijjjjjjna net zo graag als Herman van Veen
Hier met mooi dametje Corr!
Geeft niets hoor, je bent echt niet de enigequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh ik ken hem echt niet
We zitten van jou nog te wachten op een lijstje.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Tombola!
Ja, we drankorgelen hier wat af.
Hier, voor jou. Deze is nog even alcoholvrij hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben alcoholvrij dus prima!
(hoewel in de link de naam "squareslijterijen staat...)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zo'n techneut, de drinkfontein voor de kat doet het weer!
Heel die pomp ontmanteld en weer werkend gemaakt![]()
Lees: pomp uit elkaar getrokken met bruut geweld, onder de kraan, weer in elkaar (ik wist de volgorde nog, hoezee!) en het werkte weer![]()
Geen over-de-zeik-blèrende Bengaal meer in de keuken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon zo gauw geen alcoholvrije vinden
Okee, dit soort dingen horen volgens mij in de FFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik voel me zo'n techneut, de drinkfontein voor de kat doet het weer!
Heel die pomp ontmanteld en weer werkend gemaakt![]()
Lees: pomp uit elkaar getrokken met bruut geweld, onder de kraan, weer in elkaar (ik wist de volgorde nog, hoezee!) en het werkte weer![]()
Geen over-de-zeik-blèrende Bengaal meer in de keuken
watjes zijn die mods...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
Ja, dat hoorde ook eigenlijk in FF. Zat in de verkeerde SC
Maar de mods van ESF zien dat vast door de vingers
of krijg ik nu een note!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik lees trouwens steeds "er word lekker doorgegorgeld..."
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten van jou nog te wachten op een lijstje.
Van gisteravond.
Jeweetwel!
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:Tombola!
Ja, we drankorgelen hier wat af.
Hier, voor jou. Deze is nog even alcoholvrij hoor
[ afbeelding ]
Fluff't ze?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Ga je voor het etentje met Sieneke, Ll?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Ga je voor het etentje met Sieneke, Ll?
Gewoon even een feitje, zo op de Dinsdagmiddagquote:
Niks wat een paar breezers niet oplossen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon even een feitje, zo op de Dinsdagmiddag
JJHquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je dat!
Hij loopt om alles en iedereen heen te glijen!
Nee, zal ik vanavond eens doorbladeren!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Ml-etje het volgende:
Greys? heb je dat boekje van bandolera al bekeken??
Leuke dingen
Een slóerie!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je dat!
Hij loopt om alles en iedereen heen te glijen!
Ik was net de tafel aan het opruimen dus hier hetzelfdequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zal ik vanavond eens doorbladeren!
Is het verder nog iets, een agenda of notitieboekje ofzo?
Zit nog in het plastic hier
Pardon?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Een slóerie!
Dat is het!
En niet anders!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks wat een paar breezers niet oplossen hoor
Ik ga etenquote:
quote:Bittere liefdespil
Wie nog altijd gelooft dat de liefde alleen maar mooi is, komt na het zien van Closer bedrogen uit. In dit verhaal, gebaseerd op het toneelstuk van Patrick Marber, voeren ontrouw, verraad, overspel en eenzaamheid de boventoon. En dat terwijl het een verhaal is over het liefdesleven van vier jonge mensen.
Overspel en leugens
De levens van Daniel, Alice, Anna en Larry worden op een onmogelijke manier met elkaar verbonden als de man van het ene stel een verhouding krijgt met de vrouw van het andere stel. Vanaf dat moment draait de film om overspel en leugens. Vermakelijk om naar te kijken, maar het is niet voor niets dat recensenten bioscoopbezoekers van tevoren waarschuwden: ‘na het zien van deze film ben je gegarandeerd weer vrijgezel’.
Ware sterrencast
Regisseur Mike Nichols (Primary Colors, The Graduate) haalde voor Closer een ware sterrencast naar de set. Niemand minder dan Clive Owen, Natalie Portman, Julia Roberts en Jude Law spelen de hoofdrollen. Alleen al vanwege hun acteerwerk is deze film het bekijken waard. Dat zag ook de jury van de Acadamy Awards. Zowel Owen als Portman kregen een Oscarnominatie en ontvingen een Gloden Globe voor hun acteerprestaties.
Closer, RTL 5, 24 februari 20:30 uur
Omdat Miss ESF herself zo loopt te zeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Je zou nadenken vannacht over 'mannen met wie je het wel zou kunnen'.
Dus ik ben benieuwd
Maar wel daar ook plaatsen he, dat lijstje, wel zo eerlijk voor Dirkh
Ehhh, ik kom net binnenvallen en vraag me af of dit nou een compliment of een belediging isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik een uitzondering moest maken zou ik jou doen ipv Greys
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik een uitzondering moest maken zou ik jou doen ipv Greys
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Anderhalf uur in de keuken en het eten kon zo de pedaalemmer in. FF Foe Yong Hai maken op recept van internet. Niet te naar binnen te krijgen, wat smerig. Zonde! Kom maar op met die draaiorgel, ik breng hem rectaal in!
Moppert.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehhh, ik kom net binnenvallen en vraag me af of dit nou een compliment of een belediging is![]()
Ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat Miss ESF herself zo loopt te zeuren.
Ik ga die middelste ff opzoeken, die ken ik niet, brbquote:Denk aan een Markt Tuitert, Adrian Grenier, Chris Zeegers
Geen extreem gespierde mannen ofzo, gewoon lekker normaal.
en Chantal Janzen.
Die van Ellen ten Damme, met beeld, is leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Al die versies van Shalalie ook
Je kunt zeggen wat je wil maar er is toch zelden zoveel te doen geweest om een liedje dat naar het songfestival gaat
Ja, eens zien hoe die Flurry zich hier uit gaat reddenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook nog niet helemaal uit
Die ga ik even beluisteren nu... die van De Mosselman was ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Ellen ten Damme, met beeld, is leuk!
Ik ben nog even aan het bekijken hoe al die F&F lijntjes lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehhh, ik kom net binnenvallen en vraag me af of dit nou een compliment of een belediging is![]()
Loveless laft mij in ieder geval. En Greys laft mij ook. En we laffen mekaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het bekijken hoe al die F&F lijntjes lopen
Ik laf die Flurry helegaaaaaaaar niequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loveless laft mij in ieder geval. En Greys laft mij ook. En we laffen mekaar![]()
![]()
![]()
Als ik die toch eens in bed had liggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Oh, die!
Mjah. Ik weet het niet. Sowieso een tikkie aan de jonge kant
[ afbeelding ]
Hoe oud issie dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Oh, die!
Mjah. Ik weet het niet. Sowieso een tikkie aan de jonge kant
[ afbeelding ]
LL laft toch alle chickies, of zit ik dan verkeerd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loveless laft mij in ieder geval. En Greys laft mij ook. En we laffen mekaar![]()
![]()
![]()
Ah, een kenner!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die toch eens in bed had liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Entourage
Niet woarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL laft toch alle chickies, of zit ik dan verkeerd?![]()
En zijn er eigenlijk nog flings geweest, zo achter de schermen?
Hihihhihi, dat weet ik niet. Maar dit is spesjul lafquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL laft toch alle chickies, of zit ik dan verkeerd?![]()
En zijn er eigenlijk nog flings geweest, zo achter de schermen?
Geen idee, maar die ogenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, een kenner!![]()
Ja, dat is dus wel waar mannen die op mannen vallen op vallen?
Hoe oud istie eigenlijk?
Ik zou hem wel met minder krullies willen zien, dat hoeft voor mij niet zo, doe maar lekker kort, dan moet je hard plukken om het vast te kunnen pakkenquote:
Die zijn mooi ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en chickies met lege Fobo's vallen sowieso af
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn mooi ja!
Oh, hij is maar drie jaar jonger dan ikJammer, 26 dat werkt voor mij meestal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn mooi ja!
Oh, hij is maar drie jaar jonger dan ikDacht je dat ie net 20 was dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
John Stamos is wat ik me ervan herinner nóg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
Als je snel kijkt is het net John Stamos in zijn jonge jaren
Hoewel. Die vond ik wel leuk vroeger. Deze niet zo eigenlijk
[ afbeelding ]
Wat is jouw relatie tot LL of Greys?quote:
Minequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
Als je snel kijkt is het net John Stamos in zijn jonge jaren
Hoewel. Die vond ik wel leuk vroeger. Deze niet zo eigenlijk
[ afbeelding ]
Have mercyquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem een jaar of 24 geschat idd
Ik zie wel gelijkenis:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John Stamos is wat ik me ervan herinner nóg aantrekkelijk![]()
En ik zie idd de vergelijking, maar hij haalt het er niet bij
Euh? Ik probeer ze een beetje in het gareel te houden zo af en toe. Vooral met Ll moet je opletten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie tot LL of Greys?
Ja!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En als je op deze foto zou zeggen dat ie 19 was had ik het ook nog geloofd
[ afbeelding ]
Maar wel sexy. Het zijn de ogen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En als je op deze foto zou zeggen dat ie 19 was had ik het ook nog geloofd
[ afbeelding ]
....wat toevallig je eigen leeftijd isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar uit welke serie is hij ook alweer?
Die eerste foto waar jij hem al jong schatte, daar had ik hem net zo rond 29 geschat denk ik.
Echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, ik hou het wel bij Mr 300
Nu zijn alle dames hier voorzien
Dan neem ik Mr P.S. I love you welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, ik hou het wel bij Mr 300
Nu zijn alle dames hier voorzien
Duhhhhhquote:
Enttouragequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar uit welke serie is hij ook alweer?
Die eerste foto waar jij hem al jong schatte, daar had ik hem net zo rond 29 geschat denk ik.
Ja hee, jij zou mij wel doen áls Greys niet kon. Pfffffoeiquote:
Oftewel, hij wil Daan Schuurmans zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag jij Bracha.
Of Jennifer H.
Of allebei.
Ja, een Daan wannabequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oftewel, hij wil Daan Schuurmans zijn?
Koningquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oftewel, hij wil Daan Schuurmans zijn?
Eh, het is niet mijn type hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
....wat toevallig je eigen leeftijd is
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koning![]()
Jennifer, oh nee Bracha, oh nee toch Jennifer, oh nee toch maar Bracha
![]()
![]()
JA!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan neem ik Mr P.S. I love you wel
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie 'Closer' allemaal al gezien?
Ik verheug me er nu al (weer) op!
Nee, morgen!quote:
Waar is dit ook alweer van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
rietje.... RIETJEEEEEEE
Da wassik heul nie!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, jij wilde net die krullenbol, die Greys zo jong schatte![]()
En John Stamos was ook al vergeven, dus alles klopt nu
Hiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
rietje.... RIETJEEEEEEE
SamSamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is dit ook alweer van?
Hij heet Nol, is het niet?
Ik heb 'm nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, morgen!
Als je hem nog nooit gezien hebt, kijken!
Daarna ben je wel acuut weer single, dat dan weer wel
SamSamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is dit ook alweer van?
Hij heet Nol, is het niet?
Ik heb hem in 2007 gezien, zegt m'n dvd-schema (quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, morgen!
Als je hem nog nooit gezien hebt, kijken!
Daarna ben je wel acuut weer single, dat dan weer wel
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wel sexy. Het zijn de ogen denk ik
Hier de beschrijving:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit gezien!Maar morgen dan maar even kijken!
Enne hoezo dat?
En het klopt echt.quote:Bittere liefdespil
Wie nog altijd gelooft dat de liefde alleen maar mooi is, komt na het zien van Closer bedrogen uit. In dit verhaal, gebaseerd op het toneelstuk van Patrick Marber, voeren ontrouw, verraad, overspel en eenzaamheid de boventoon. En dat terwijl het een verhaal is over het liefdesleven van vier jonge mensen.
Overspel en leugens
De levens van Daniel, Alice, Anna en Larry worden op een onmogelijke manier met elkaar verbonden als de man van het ene stel een verhouding krijgt met de vrouw van het andere stel. Vanaf dat moment draait de film om overspel en leugens. Vermakelijk om naar te kijken, maar het is niet voor niets dat recensenten bioscoopbezoekers van tevoren waarschuwden: ‘na het zien van deze film ben je gegarandeerd weer vrijgezel’.
Ware sterrencast
Regisseur Mike Nichols (Primary Colors, The Graduate) haalde voor Closer een ware sterrencast naar de set. Niemand minder dan Clive Owen, Natalie Portman, Julia Roberts en Jude Law spelen de hoofdrollen. Alleen al vanwege hun acteerwerk is deze film het bekijken waard. Dat zag ook de jury van de Acadamy Awards. Zowel Owen als Portman kregen een Oscarnominatie en ontvingen een Gloden Globe voor hun acteerprestaties.
Closer, RTL 5, 24 februari 20:30 uur
Als iedereen die ik sexy zou vinden van mij was geweest..quote:
Ik ben benieuwd, ga morgen wel even kijken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier de beschrijving:
[..]
En het klopt echt.
De dagen na deze film voel je je 'raar' en wil je gewoon eigenlijk liever iedereen ongezien de vinkent*ring wensen en lekker altijd single blijven
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als iedereen die ik sexy zou vinden van mij was geweest..![]()
Maar hij is helemaal van TheVulture. Neem ik deze wel:
[ afbeelding ]
Die is best tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Wat is dit trouwens écht een lekkere versie van Shalalie ook zeg
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, wie is dat?Ken ik ook, zoals altijd, niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?
Gewoon bij seizoen 1 beginnen dus!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gister nog vragen, na dat filmpje van die rooie, of het een leuke serie is om te volgen.
Maar ik kan dan nergens meer instappen, omdat het al seizoen zoveel is...
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gister nog vragen, na dat filmpje van die rooie, of het een leuke serie is om te volgen.
Maar ik kan dan nergens meer instappen, omdat het al seizoen zoveel is...
Ja dat hoorde ik ook later, dat heb ik nog nooit gezien trouwensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?
Zat ie in Rome...
Ah, de favoriete derrières van Dirk!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!
Smullen!
McDreamy en McSteamy
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer echt hélemaal niets, zo'n gladdequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit mag bij mij ook wel aanbellen:
[ afbeelding ]
Ja ik zal eens gaan kijken binnenkort, heb wel zin om weer iets leuks te gaan volgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!
Smullen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer echt hélemaal niets, zo'n gladdeBrrrrrr!
Volgens mij heb ik ESF de dag na NSF deze al gezien en toen vond ik het niks en nu ik het nog een keer hoor, vind ik het nog niks. Saai.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe vind je die Engelse uitvoering van Shalalie?
Euhh heet geen Dirkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe vind je die Engelse uitvoering van Shalalie?
Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.quote:
Wie of wat is 300?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Maar op Google is hij wel vaak zo gladjes ja, ik heb ook liever wat rauwers eigenlijk.
Maar zijn stijl vind ik al niks, maar ja als model moet je er nou eenmaal zo uitzien, als je zo gecast word. Gladjes en popperig.
Ik ga voor 300![]()
Oh ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ESF de dag na NSF deze al gezien en toen vond ik het niks en nu ik het nog een keer hoor, vind ik het nog niks. Saai.
Het moet vlot, beetje tempo.
Ik bedoel dat niet arrogant, maar iedereen is een beetje Dirk. Kom maar uit de kast en roep: Ik ben ook een Dirkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh heet geen Dirkmaar vind hem wel goed
Ik vind altijd dat er veel meer mooie bekende vrouwen dan mannen zijn, jammer is datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.
Dus zal een beetje vrouwelijk kont geen kwaad doen.
Dat is PS I love youquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet arrogant, maar iedereen is een beetje Dirk. Kom maar uit de kast en roep: Ik ben ook een Dirk
Nee is mijn type ook helemaal niet normaal, zonder die Aqua di Gio reclame was ik hem nooit tegengekomen denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat soort mannen vind ik niet echt aantrekkelijk Pisces!
Ik weet niet waarom, maar nee, dat doet het niet voor me.
En idd een loeigrote foto
Die foto van jou met die vlag tussen je tanden mis ik anders nog steedsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.
Dus zal een beetje vrouwelijk kont geen kwaad doen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?
Zat ie in Rome...
Aardbeiencocktail er bij en gáán!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh heet geen Dirkmaar vind hem wel goed
Denk dat die zaal leeg is enne hoe weet jij wat ik vanmiddag in de auto terug dacht toen ik shalalie hoordequote:
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat er veel meer mooie bekende vrouwen dan mannen zijn, jammer is dat![]()
Deze zijn wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb jij nog een goeie Kaandorp aan te raden, voor ik zelf allerlei joetjoeb meuk langs moet "zappen"?
Je kunt het ook zo zien:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.
Ik zie een man nou niet zo snel in een knap jurkje met een diep en iets lager zittende "decollete" met een siliconelul.
Ik kan nog geen bijpassende tangaslip vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto van jou met die vlag tussen je tanden mis ik anders nog steeds
Ik dacht dat het er bij mij ook aan lag dat ik een vrouw snel wel aardig mooi vind, want tja doet er verder ook niet toe. En die man moet dan wel weer helemaal geweldig en fantastisch zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.
Ik zie een man nou niet zo snel in een knap jurkje met een diep en iets lager zittende "decollete" met een siliconelul.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Mannen hebben het vaak niet nodig om er iets aan te doen.
Die worden over het algemeen een stuk charmanter oud dan vrouwen.
Het hoeft alleen je hoofd te zijn mopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nog geen bijpassende tangaslip vinden.
Nou... eh... ik zie toch dingen bij mij naar beneden zakken die ik toch echt weer graag op de oude plek wil hebben. (Op zoek gaat naar LIF en R&P, ik heb verdomme vandeweek ook al in F&F gepost) Zie je nou wel, mannen verwijven naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Mannen hebben het vaak niet nodig om er iets aan te doen.
Die worden over het algemeen een stuk charmanter oud dan vrouwen.
Er zijn ook vrouwen die mooi oud worden, maar mannen kunnen dat over het algemeen toch beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar zit dat dan toch in denk ik telkens weer? Rauwer randje wat bij een man prima uitkomt en een vrouw moet strak-strakker zijn en jong-jonger
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... eh... ik zie toch dingen bij mij naar beneden zakken die ik toch echt weer graag op de oude plek wil hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... eh... ik zie toch dingen bij mij naar beneden zakken die ik toch echt weer graag op de oude plek wil hebben. (Op zoek gaat naar LIF en R&P, ik heb verdomme vandeweek ook al in F&F gepost) Zie je nou wel, mannen verwijven naarmate ze ouder worden.
En nu is mijn nagel ook nog gescheurd, en het eten is mislukt. Volgens mij moet ik ongesteld worden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]!
Durf ik te vragen wat er allemaal naar beneden zakt dan?
Nou, ga het maar goedmaken met Dirk nu, met je F&F!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaat het hard! Dankzij de FFSCvulling! Ik wil een ESF harde kern
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Nou euh byequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
FF vulling? Je bedoelt gepofte kittens en zachte puppy's voor in de kalkoen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Psssssssssssssjtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
FF vulling? Je bedoelt gepofte kittens en zachte puppy's voor in de kalkoen?
Ja, jij mag blijvenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij mag blijven. De rest ook hoor, maar dan moet wel iedereen ESFanaat woorden.
Dat zijn ze al lang. Tsssssk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij mag blijven. De rest ook hoor, maar dan moet wel iedereen ESFanaat woorden.
Heb net met het beest gespeeld, zij valt om en ik ook..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Ja, alsof het hier over dieren ging
BEESTEN, dat wel
ESF is voor vrouwen en homo'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, iedereen denkt toch dat jij een vrouw bentquote:
quote:
Kusje d'r op?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net met het beest gespeeld, zij valt om en ik ook..
Die plinten zijn verdeurie scherp
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Psssssssssssssjt
Maar wat zakt er nou?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze al lang. Tsssssk.
Ze zitten vaker in de ESF SC dan jij![]()
quote:Maar mórgen komt Closer!
The Blowers Daugther
Ja en anders homoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, iedereen denkt toch dat jij een vrouw bent
Jaaaquote:
Hihihihiquote:
Wat is hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
. Ik voel me buitengesloten in die kliek
.
[..]
. Misschien dat ik 'm zelf vanavond wel aanzet als ik er zin in heb.
Nee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiMaar niet als ze je in het echt zien natuurlijk
Nehquote:
Zeg, er komt een moment dat deze gewoon ingekopt gaat worden hè.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
.
[..]
quote:
* noteren gaatquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo maakt het feit dat JOUW pens zakt MIJ een ranzig wijf?
We omármen jequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
.
Ik moet me ook beheersen.quote:. Misschien dat ik 'm zelf vanavond wel aanzet als ik er zin in heb.
quote:
Ja ja ja... daar lul je je makkelijk onder uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las penisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Boeiendquote:
Klopt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oorspronkelijk was het een toneelstuk Greys! Dacht ik. Waarin Clive Owen juist de rol van Jude Law speelde (dacht ik weer).
Zou Lloyd de broer van Clive zijn?quote:* Dan .... Clive Owen
* Alice .... Liza Walker
* Anna .... Sally Dexter
* Larry .... Ciarán Hinds
[edit] West End
In March the next year the play moved to the West End.
* Dan .... Lloyd Owen
* Alice .... Liza Walker
* Anna .... Frances Barber
* Larry .... Neil Pearson
Is dat dan het Dirk-effect wat we allemaal hebben?quote:
Whut, hoezo?quote:
Zit morgenavond in een glazen gebouwtje aan de Maasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, hoezo?
Dit is meer mensen dingen opdringen dan PR hoor![]()
Maar jullie moeten allemaal kijken morgenavond.
En dan gaan we het daarna hier analyseren
En toen dacht ik true!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
De tagline van de film is:
"If you believe in love at first sight, you never stop looking".
Da's een nadenkertje vast, als voorspel, voor Closer
Daar had ik geen seconde aan gedacht, dat dát het zakkende onderdeel was.quote:
Dan leen ik je de DVD welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit morgenavond in een glazen gebouwtje aan de Maas
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, hoezo?
Dit is meer mensen dingen opdringen dan PR hoor![]()
Maar jullie moeten allemaal kijken morgenavond.
En dan gaan we het daarna hier analyseren
Oh let op, nu heb je de aandacht van Loveless!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Natalie Portman ziet er in Closer op een gegeven moment zo uit.
tjing tjing!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
En z'n broer dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo'n prisonbreak fan. En Wentworth eigenlijk ook niet, want die is vooral sexy met een mysterieuze blik in zijn gezicht, maar als ie lacht dan vind ik 'm stom. Al zou ik 'm natuurlijk ook mijn bed niet uitschoppen.
quote:
quote:
Oh god, is het al morgen?quote:Have you ever seen a human heart? It looks like a fist, wrapped in blood.
Mwa.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En z'n broer dan?
Wentworth moet trouwens ook verplicht kort haar hebben, anders is het niks
quote:
Vind het jammer dat ik het niet durf te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vastquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats ik er nog eentje met haar ook![]()
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa.
[ afbeelding ]
Beetje oud ook. Als ik dan al voor oud moet gaan, dan liever Clive Owen (lijk ik obsessed?)
Ja dit is de ultieme blik daarom ook deze uitgekozenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vast.
Ik hoopte eigenlijk dat we klaar waren met Yo na het NSF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en heeft iemand nog mijn post over Yo gezien, zijn we nu klaar met Yo na het songfestival?
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En niet iedereen heeft veel beweging in de wenkbrauwen hè
Ik kan m'n rechterkant helemaal optrekken, dat kan ook niet iedereen
Hoezo niet durf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ik het niet durf te kijken![]()
want de heren zijn best
Ik kan juist mijn linkerwenkbrauw optrekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En niet iedereen heeft veel beweging in de wenkbrauwen hè
Ik kan m'n rechterkant helemaal optrekken, dat kan ook niet iedereen
Ik weet ook niet hoe ik erop kom, vandaar dat ik dacht dat jullie wel het goeie antwoord haddenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Maar jij riep ineens van die enge dingen als dat ze zich met het ESF ging bemoeien... dat zál toch zeker niet?
Ik zit die quotes ook weer eens te lezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan: Didn't fancy my sandwiches?
Alice: Don't eat fish.
Dan: Why not?
Alice: Fish piss in the sea.
Dan: So do children.
Alice: Don't eat children either.
Briljant.
Heb jij verder ook veel expressie in je gezicht (voorhoofd en ogen)?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan juist mijn linkerwenkbrauw optrekken. Samen zijn we een compleet gezicht
.
quote:
Ik slaap niet meerquote:
Die ruziescenequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit die quotes ook weer eens te lezen
Quelle surprise!
Larry: Is he a good fuck?
Anna: Don't do this.
Larry: Just answer the question! Is he good?
Anna: Yes.
Larry: Better than me?
Anna: Different.
Larry: Better?
Anna: Gentler.
Larry: What does that mean?
Anna: You know what it means.
Larry: Tell me!
Anna: No.
Larry: I treat you like a whore?
Anna: Sometimes.
Larry: Why would that be?
Is het de bedoeling dat ik nog sneller naar huis race morgen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit die quotes ook weer eens te lezen
Quelle surprise!
Larry: Is he a good fuck?
Anna: Don't do this.
Larry: Just answer the question! Is he good?
Anna: Yes.
Larry: Better than me?
Anna: Different.
Larry: Better?
Anna: Gentler.
Larry: What does that mean?
Anna: You know what it means.
Larry: Tell me!
Anna: No.
Larry: I treat you like a whore?
Anna: Sometimes.
Larry: Why would that be?
Nou, dat het een mooierd is dat zie ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Yolanthe moet ver van het NSF blijven. Zij moet iets doen waar ze zelf de aandacht krijgt en verdiend. Het gaat nu om Sieneke en haar liedje en niet om Yolanthe.
Ik moet ook zeggen dat ik haar nooit wat aan heb gevonden en nu ik haar live bezig heb gezien, wordt dat niet veel beter. Ik snap die hele ophef over haar niet.
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij verder ook veel expressie in je gezicht (voorhoofd en ogen)?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Yolanthe moet ver van het NSF blijven. Zij moet iets doen waar ze zelf de aandacht krijgt en verdiend. Het gaat nu om Sieneke en haar liedje en niet om Yolanthe.
Ik moet ook zeggen dat ik haar nooit wat aan heb gevonden en nu ik haar live bezig heb gezien, wordt dat niet veel beter. Ik snap die hele ophef over haar niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht heb. Ik "oefen" dat ook voor de spiegel
![]()
, mijn gezichtbewegingen
.
/confession
Half negenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik nog sneller naar huis race morgen?
Hoe laat issie eigenlijk op tv?
Ik vind jouw zelfportretten altijd fab!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht heb. Ik "oefen" dat ook voor de spiegel
![]()
, mijn gezichtbewegingen
.
/confession
Ja, maar die is dan weet gewoon stilstaand genomen en in photoshop/imageready bewegend gemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah vandaar ook al zo'n avatar met ogen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan weet gewoon stilstaand genomen en in photoshop/imageready bewegend gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen
Als de kinders dan maar op bed liggen overal
104 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt hij gewoon 1,5 uur of is het een lange zit?
Exclusief reclames, 99 minuten volgens mijn dvd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt hij gewoon 1,5 uur of is het een lange zit?
Ik mis een scene denk ikquote:
Oh, interessante visite?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een uur visite en moet me dus inhouden ( ik wil niet delen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |