quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, hoezo?
Dit is meer mensen dingen opdringen dan PR hoor![]()
Maar jullie moeten allemaal kijken morgenavond.
En dan gaan we het daarna hier analyseren
Oh let op, nu heb je de aandacht van Loveless!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Natalie Portman ziet er in Closer op een gegeven moment zo uit.
tjing tjing!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
En z'n broer dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo'n prisonbreak fan. En Wentworth eigenlijk ook niet, want die is vooral sexy met een mysterieuze blik in zijn gezicht, maar als ie lacht dan vind ik 'm stom. Al zou ik 'm natuurlijk ook mijn bed niet uitschoppen.
quote:
quote:
Oh god, is het al morgen?quote:Have you ever seen a human heart? It looks like a fist, wrapped in blood.
Mwa.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En z'n broer dan?
Wentworth moet trouwens ook verplicht kort haar hebben, anders is het niks
quote:
Vind het jammer dat ik het niet durf te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vastquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats ik er nog eentje met haar ook![]()
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa.
[ afbeelding ]
Beetje oud ook. Als ik dan al voor oud moet gaan, dan liever Clive Owen (lijk ik obsessed?)
Ja dit is de ultieme blik daarom ook deze uitgekozenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vast.
Ik hoopte eigenlijk dat we klaar waren met Yo na het NSF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en heeft iemand nog mijn post over Yo gezien, zijn we nu klaar met Yo na het songfestival?
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En niet iedereen heeft veel beweging in de wenkbrauwen hè
Ik kan m'n rechterkant helemaal optrekken, dat kan ook niet iedereen
Hoezo niet durf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ik het niet durf te kijken![]()
want de heren zijn best
Ik kan juist mijn linkerwenkbrauw optrekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En niet iedereen heeft veel beweging in de wenkbrauwen hè
Ik kan m'n rechterkant helemaal optrekken, dat kan ook niet iedereen
Ik weet ook niet hoe ik erop kom, vandaar dat ik dacht dat jullie wel het goeie antwoord haddenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Maar jij riep ineens van die enge dingen als dat ze zich met het ESF ging bemoeien... dat zál toch zeker niet?
Ik zit die quotes ook weer eens te lezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan: Didn't fancy my sandwiches?
Alice: Don't eat fish.
Dan: Why not?
Alice: Fish piss in the sea.
Dan: So do children.
Alice: Don't eat children either.
Briljant.
Heb jij verder ook veel expressie in je gezicht (voorhoofd en ogen)?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan juist mijn linkerwenkbrauw optrekken. Samen zijn we een compleet gezicht
.
quote:
Ik slaap niet meerquote:
Die ruziescenequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit die quotes ook weer eens te lezen
Quelle surprise!
Larry: Is he a good fuck?
Anna: Don't do this.
Larry: Just answer the question! Is he good?
Anna: Yes.
Larry: Better than me?
Anna: Different.
Larry: Better?
Anna: Gentler.
Larry: What does that mean?
Anna: You know what it means.
Larry: Tell me!
Anna: No.
Larry: I treat you like a whore?
Anna: Sometimes.
Larry: Why would that be?
Is het de bedoeling dat ik nog sneller naar huis race morgen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit die quotes ook weer eens te lezen
Quelle surprise!
Larry: Is he a good fuck?
Anna: Don't do this.
Larry: Just answer the question! Is he good?
Anna: Yes.
Larry: Better than me?
Anna: Different.
Larry: Better?
Anna: Gentler.
Larry: What does that mean?
Anna: You know what it means.
Larry: Tell me!
Anna: No.
Larry: I treat you like a whore?
Anna: Sometimes.
Larry: Why would that be?
Nou, dat het een mooierd is dat zie ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Yolanthe moet ver van het NSF blijven. Zij moet iets doen waar ze zelf de aandacht krijgt en verdiend. Het gaat nu om Sieneke en haar liedje en niet om Yolanthe.
Ik moet ook zeggen dat ik haar nooit wat aan heb gevonden en nu ik haar live bezig heb gezien, wordt dat niet veel beter. Ik snap die hele ophef over haar niet.
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij verder ook veel expressie in je gezicht (voorhoofd en ogen)?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Yolanthe moet ver van het NSF blijven. Zij moet iets doen waar ze zelf de aandacht krijgt en verdiend. Het gaat nu om Sieneke en haar liedje en niet om Yolanthe.
Ik moet ook zeggen dat ik haar nooit wat aan heb gevonden en nu ik haar live bezig heb gezien, wordt dat niet veel beter. Ik snap die hele ophef over haar niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht heb. Ik "oefen" dat ook voor de spiegel
![]()
, mijn gezichtbewegingen
.
/confession
Half negenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik nog sneller naar huis race morgen?
Hoe laat issie eigenlijk op tv?
Ik vind jouw zelfportretten altijd fab!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd wel van mezelf dat ik een beweeglijk gezicht heb. Ik "oefen" dat ook voor de spiegel
![]()
, mijn gezichtbewegingen
.
/confession
Ja, maar die is dan weet gewoon stilstaand genomen en in photoshop/imageready bewegend gemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah vandaar ook al zo'n avatar met ogen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan weet gewoon stilstaand genomen en in photoshop/imageready bewegend gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen
Als de kinders dan maar op bed liggen overal
104 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt hij gewoon 1,5 uur of is het een lange zit?
Exclusief reclames, 99 minuten volgens mijn dvd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt hij gewoon 1,5 uur of is het een lange zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |