quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, hoezo?
Dit is meer mensen dingen opdringen dan PR hoor![]()
Maar jullie moeten allemaal kijken morgenavond.
En dan gaan we het daarna hier analyseren
Oh let op, nu heb je de aandacht van Loveless!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Natalie Portman ziet er in Closer op een gegeven moment zo uit.
tjing tjing!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
En z'n broer dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo'n prisonbreak fan. En Wentworth eigenlijk ook niet, want die is vooral sexy met een mysterieuze blik in zijn gezicht, maar als ie lacht dan vind ik 'm stom. Al zou ik 'm natuurlijk ook mijn bed niet uitschoppen.
quote:
quote:
Oh god, is het al morgen?quote:Have you ever seen a human heart? It looks like a fist, wrapped in blood.
Mwa.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En z'n broer dan?
Wentworth moet trouwens ook verplicht kort haar hebben, anders is het niks
quote:
Vind het jammer dat ik het niet durf te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over mannen gesproken, zit er nog wat in Prison Break wat mensen hier boeiend vinden?
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vastquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats ik er nog eentje met haar ook![]()
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa.
[ afbeelding ]
Beetje oud ook. Als ik dan al voor oud moet gaan, dan liever Clive Owen (lijk ik obsessed?)
Ja dit is de ultieme blik daarom ook deze uitgekozenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die ogen heeft ie zo precies hetzelfde áltijd. Als ie hard lacht, als ie boos kijkt, als ie normaal kijkt. Die bewegen niet. Zijn wenkbrauwen (die laag hangen) zitten vast.
Ik hoopte eigenlijk dat we klaar waren met Yo na het NSF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en heeft iemand nog mijn post over Yo gezien, zijn we nu klaar met Yo na het songfestival?
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En niet iedereen heeft veel beweging in de wenkbrauwen hè
Ik kan m'n rechterkant helemaal optrekken, dat kan ook niet iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |