Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.quote:
Wie of wat is 300?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Maar op Google is hij wel vaak zo gladjes ja, ik heb ook liever wat rauwers eigenlijk.
Maar zijn stijl vind ik al niks, maar ja als model moet je er nou eenmaal zo uitzien, als je zo gecast word. Gladjes en popperig.
Ik ga voor 300![]()
Oh ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ESF de dag na NSF deze al gezien en toen vond ik het niks en nu ik het nog een keer hoor, vind ik het nog niks. Saai.
Het moet vlot, beetje tempo.
Ik bedoel dat niet arrogant, maar iedereen is een beetje Dirk. Kom maar uit de kast en roep: Ik ben ook een Dirkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh heet geen Dirkmaar vind hem wel goed
Ik vind altijd dat er veel meer mooie bekende vrouwen dan mannen zijn, jammer is datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.
Dus zal een beetje vrouwelijk kont geen kwaad doen.
Dat is PS I love youquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet arrogant, maar iedereen is een beetje Dirk. Kom maar uit de kast en roep: Ik ben ook een Dirk
Nee is mijn type ook helemaal niet normaal, zonder die Aqua di Gio reclame was ik hem nooit tegengekomen denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat soort mannen vind ik niet echt aantrekkelijk Pisces!
Ik weet niet waarom, maar nee, dat doet het niet voor me.
En idd een loeigrote foto
Die foto van jou met die vlag tussen je tanden mis ik anders nog steedsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het is een beetje een overschot aan knappe mannen, zoals ik overigens ook ben.
Dus zal een beetje vrouwelijk kont geen kwaad doen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?
Zat ie in Rome...
Aardbeiencocktail er bij en gáán!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh heet geen Dirkmaar vind hem wel goed
Denk dat die zaal leeg is enne hoe weet jij wat ik vanmiddag in de auto terug dacht toen ik shalalie hoordequote:
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat er veel meer mooie bekende vrouwen dan mannen zijn, jammer is dat![]()
Deze zijn wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb jij nog een goeie Kaandorp aan te raden, voor ik zelf allerlei joetjoeb meuk langs moet "zappen"?
Je kunt het ook zo zien:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.
Ik zie een man nou niet zo snel in een knap jurkje met een diep en iets lager zittende "decollete" met een siliconelul.
Ik kan nog geen bijpassende tangaslip vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto van jou met die vlag tussen je tanden mis ik anders nog steeds
Ik dacht dat het er bij mij ook aan lag dat ik een vrouw snel wel aardig mooi vind, want tja doet er verder ook niet toe. En die man moet dan wel weer helemaal geweldig en fantastisch zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is waar. Vrouwen kunnen zich ook "makkelijker" laten verbouwen. Een man kan een beetje glad laten trekken en een beetje vet hier en daar weg halen, maar volgens mij houdt het dan wel op. Vrouwen kunnen daarbij nog een stel tieten aan laten meten, die een push geven en vervolgens met een decollete op de foto waar je u tegen zegt.
Ik zie een man nou niet zo snel in een knap jurkje met een diep en iets lager zittende "decollete" met een siliconelul.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Mannen hebben het vaak niet nodig om er iets aan te doen.
Die worden over het algemeen een stuk charmanter oud dan vrouwen.
Het hoeft alleen je hoofd te zijn mopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nog geen bijpassende tangaslip vinden.
Nou... eh... ik zie toch dingen bij mij naar beneden zakken die ik toch echt weer graag op de oude plek wil hebben. (Op zoek gaat naar LIF en R&P, ik heb verdomme vandeweek ook al in F&F gepost) Zie je nou wel, mannen verwijven naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Mannen hebben het vaak niet nodig om er iets aan te doen.
Die worden over het algemeen een stuk charmanter oud dan vrouwen.
Er zijn ook vrouwen die mooi oud worden, maar mannen kunnen dat over het algemeen toch beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar zit dat dan toch in denk ik telkens weer? Rauwer randje wat bij een man prima uitkomt en een vrouw moet strak-strakker zijn en jong-jonger
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... eh... ik zie toch dingen bij mij naar beneden zakken die ik toch echt weer graag op de oude plek wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |