Ikke, vind het anders vrij truttig.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
En dit dan? En dit dan?
OwEven wachten tot Josh G. er bij komt...
Nou, voor zover ik nog geen truttige reputatie had is het nu bekeken denk ik
Ik vind dat ze het ESF op alle zenders integraal uit moeten zenden. Hoezo mensen de vrije keuze geven?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het Live effect weg, ben er nog boos om, dat ze dit gelijk geplanned hebben
Kut RTL
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
En dit dan? En dit dan?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het ESF op alle zenders integraal uit moeten zenden. Hoezo mensen de vrije keuze geven?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het ESF op alle zenders integraal uit moeten zenden. Hoezo mensen de vrije keuze geven?
Ik hou van zoveel truttige en rustige muziek. En ook van veel snoeiharde meuk, én-énquote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Of RTL+SBS moeten samen het Nationaal Songfestival organiseren en dan dus ook samen het Eurovisie Songfestival uitzenden, dat zijn ook al een heleboel zenders, en dan op elke zender een andere commentator !quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dabedoellik.quote:
Dat 'joch'?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MooiEn Sarah McLachlan
En wat een krullies heeft dat joch
En truttigheid is het nieuwe zwart!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrijheid van de media is zóóóó 2002
Je hebt toch de vrijheid om de tv aan of uit te zetten?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
En dit dan? En dit dan?
quote:
Op wat voor mannen val jij dan!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]En toen hield ik het voor gezien. Echt, op wat voor mannen val jij? Ze hoeven niet allemaal met een knuppel op vrouwenjacht te gaan, maar dit is wel een op-een-stapeling van net ff niet.
[..]![]()
Maar toch wel stoer dat je het hier durft te posten.
de piano wel ?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het númmer!
Die stemmen
De piano
Ik hoef 'm niet in bed ofzo.
Dat is een leuke, ik heb het er wel eens over gehad, ik ben dan wel hetero, maar niet van beton.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een leuke, ik heb het er wel eens over gehad, ik ben dan wel hetero, maar niet van beton.
Wat voor soort mannen zeg maar een "daar zou ik het op kunnen" gehalte hebben, zijn erg wisselend.
Paul de Leeuw
Bono
Bruce Springsteen
Val Kilmer
Clint Eastwood
Mezelf
Dat in willekeurige volgorde en aan deze lijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ook kan de lijst op ieder moment aangepast worden.
Paul de Leeuw?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een leuke, ik heb het er wel eens over gehad, ik ben dan wel hetero, maar niet van beton.
Wat voor soort mannen zeg maar een "daar zou ik het op kunnen" gehalte hebben, zijn erg wisselend.
Paul de Leeuw
Bono
Bruce Springsteen
Val Kilmer
Clint Eastwood
Mezelf
Dat in willekeurige volgorde en aan deze lijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ook kan de lijst op ieder moment aangepast worden.
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Maar toch wel stoer dat je het hier durft te posten.
"is everybody sjagerijnig" is ook erg leukquote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef JJH het volgende:
Ik ben eruit. We gaan de WC experience naar het ESF sturen.
quote:
Gebeurde het maar onder mijn voeten....quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat erg dit. En er zijn gewoon mensen die de cd kopen hè! En wij maken ons druk om Uruzgan en het kabinet terwijl dit gewoon onder onze voeten gebeurt.
Ach, hij mag nog steeds wel langskomen met z'n geld en z'n fame. Het is en blijft Gay Perry (uit Kiss Kiss Bang Bang).quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Val Kilmer, je bedoelt dan wel in de Top Gun tijd toch?
Want tegenwoordig...
[ afbeelding ]
ik zie wel overeenkomsten met Paul de Leeuwquote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Want tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Nee, ik wil wel mailen en ik heb het mailadres, maar ik moet er nog even een goed verhaaltje van maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef creno het volgende:
Maar greys, je had nog geen antwoord gegeven op de vraag van Pisces, is er al een mail weg over de klomphakken ?
Nou, heeft ook Paul de Leeuw in de lijst staan. misschien kickt ie wel op buikjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Want tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Ik zou het hier toch niet mee kunnen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, hij mag nog steeds wel langskomen met z'n geld en z'n fame. Het is en blijft Gay Perry (uit Kiss Kiss Bang Bang).
Ja, dan pak je ook een foto zeg.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Want tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Bizar topic hè.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog wakker, ik weet alleen niks te zeggen.
Oeh oeh, mag ik hem inkoppen?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, heeft ook Paul de Leeuw in de lijst staan. misschien kickt ie wel op buikjes.
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn bed in.
Zonder piano d'r in of naast![]()
Be good!
Ja maar ik mag natuurlijk ook niet te hypocriet zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het hier toch niet mee kunnen hoor
Oh my!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Bizar topic hè.
En het ergste is, ik zit nu ook over mannen na te denken "op wie ik het wel zou kunnen."
Ik ook van jouquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh oeh, mag ik hem inkoppen?
Greys, er is hoop voor je.
Zo, done. Dankje JJH
Daar slaap ik nog maar eens een nachtje over...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my!
Die wil ik horen, die lijst!
[..]
Ik ook van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |