quote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef creno het volgende:
Voor greys:
scream for more in het frans
1991 volgens mij... toen ik nog fan van ze wasquote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, ik kwam nog Clouseau tegen bij het terugkijken van oude filmpjes laatst![]()
Natasha St. Pierre heeft al meegedaan...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Frankrijk moet Patrick Bruel sturen
En dan moet ie achter de piano ipv op gitaar en die mevrouw thuis laten![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk zou elke vrouw toch zo'n piano pingelende en hees zingende Fransman thuis moeten mogen hebben.
Gewoon, voor de leuk
Ik kan me alleen geen ander liedje dan 'Daar gaat ze' herinnerenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1991 volgens mij... toen ik nog fan van ze was
Oh jij romanticus jij.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk zou elke vrouw toch zo'n piano pingelende en hees zingende Fransman thuis moeten mogen hebben.
Gewoon, voor de leuk
Toen was je tien?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me alleen geen ander liedje dan 'Daar gaat ze' herinneren
Maar ik vond ze ook wel leuk ja
Maar goed, ik vond dit ook leuk vroeger
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemeen, om het grommen in de strijd te gooien!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh jij romanticus jij.
Een echte man gooit zo'n vrouw gewoon op de piano en gaat grommend aan de slag, in plaats van zo kwijlerig omhoog kijkend... oh zie mij eens de gevoelige man uithangen.
Annequote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Das nog best een geinig nummerquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anne(2e plaats in de Belgische voorronde in 1989) en dat was toch echt een beter liedje waarmee ze uiteindelijk wel gingen
Wij allemaal toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; ga je hier het Songfestival wel live jureren?
*hoest nog een keer hardop*quote:Op maandag 22 februari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; ga je hier het Songfestival wel live jureren?
Ik twijfel nog tussen X-factor of SFV ESF, maar het laatste wil ik perse niet alleen kijken, dus dan is online gezelligquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen X-factor of SFV, maar het laatste wil ik perse niet alleen kijken, dus dan is online gezellig![]()
Die vinnik nog steeds leukquote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met de halve finales: online zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen X-factor of SFV ESF, maar het laatste wil ik perse niet alleen kijken, dus dan is online gezellig![]()
En een grote hit destijds... net als Dominoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoesttabletje?
*Stophoest doorschuift.*
Ja maar hij niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natasha St. Pierre heeft al meegedaan...
En dit, vind je dit dan ook geen tof nummer van hem?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk weinig mee, ik hou niet van deze melodie, niet van Patrick en ook niet van het Frans...
Doe dan maar de piano voor thuis
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hoe durf je! X-Factor... je laat het!
ESF en niks anders.
Als je XFA opneemt, dan kan je het later kijken en de kutte reclames doorspoelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen X-factor of SFV ESF, maar het laatste wil ik perse niet alleen kijken, dus dan is online gezellig![]()
Deze is wel mooiquote:Op maandag 22 februari 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij niet.
Why?![]()
[..]
En dit, vind je dit dan ook geen tof nummer van hem?
Ik heb de CD
Hey, Tap Maddel!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeumig wat hebben jullie zitten kletsen met z'n allen.
Ja maar dan is het Live effect wegquote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je XFA opneemt, dan kan je het later kijken en de kutte reclames doorspoelen.
ik snap dat ook niet, alle afleveringen zijn op vrijdag en dan de finale ineens op zaterdagquote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het Live effect weg, ben er nog boos om, dat ze dit gelijk geplanned hebben
Kut RTL
*PGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRT*quote:Op maandag 22 februari 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik de voorkeur aan die lekkere aardbeiën-cocktail
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens op tijd m'n mandje in en m'n flufvlaggetje neerleggen [ afbeelding ] Morgen weer orgelen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |