Soppend. Met lijstjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Greys met lijstjes is?
Hmm als ik zo ineens de ESF SC teruglees wel denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Lijstjes?![]()
Is er iets wat je mij moet vertellen JJH?
Hohoho! Greys is hier degene met de lijstjes. Háár schuld!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Lijstjes?![]()
Is er iets wat je mij moet vertellen JJH?
Vertel jij het me maar eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoho! Greys is hier degene met de lijstjes. Háár schuld!!
*wijst*
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel jij het me maar eens.![]()
Haaai Ynske! Ik laat de risotto aan me voorbij gaan, heb net gestoomde zalm met broccoli op.
Volgens mij was het meer een lijstje van mannen die je ook wel zou willen doen. Of iig 'een uitzondering voor zou maken'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.
En toen wilde die lijstjesgeile mod overthere een lijstje van me hebben.
Hohoho!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een lijstje van mannen die je ook wel zou willen doen. Of iig 'een uitzondering voor zou maken'
Dat zei ie.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een leuke, ik heb het er wel eens over gehad, ik ben dan wel hetero, maar niet van beton.
Wat voor soort mannen zeg maar een "daar zou ik het op kunnen" gehalte hebben, zijn erg wisselend.
Paul de Leeuw
Bono
Bruce Springsteen
Val Kilmer
Clint Eastwood
Mezelf
Dat in willekeurige volgorde en aan deze lijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ook kan de lijst op ieder moment aangepast worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het maar veilig doet schat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.
En toen wilde die lijstjesgeile mod overthere een lijstje van me hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet schat.![]()
En geen bezoek aan huis ontvangen!
Heb je gemorst?quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Druk gehad dus! Maar wel fijn om zoiets op die manier goed onder de knie te krijgen.
Ik weet nog bij een praktijktoets na mijn snuffelstage: pols en tensie meten. Ik had een superscore! Tja, als eerstejaars HBO-V-er mag je bijna niks op de afdeling cardiologie tijdens je snuffelstage. Behalve meekijken, bedden opmaken en..... tensies meten.
quote:
Hmmm, gaan we hier Truth or Dare spelen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
JA DAT MOET
Iets met een man en een woord
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was gepwnd door m'n collega's vanmiddag. Ze zaten met een nieuw tooltje te kutten, en ik kreeg ineens zo'n venster:
[ afbeelding ]
Met een countertje van 30 seconden en in die message-box 'De groeten uit Brabant, KUT!'
Ik ben zo ongesteld als maar zijn kan maar ik heb gelukkig nooit ergens last van, dus nee, sorry, geen tipsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
Zeg dames, hebben jullie nog tips die helpen bij buikpijn van die stomme ongesteldheid?
hittepit en paracetamol helpen niet
Wat goed!!! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys ik zal mij ook wel zorgen maken hoor.
Zo het eten staat op. Straks naar het theater. Maar heb een beetje buikpijn. Ik wil het altijd voor alles en iedereen zo goed mogelijk doen.
Ik heb een baan voor 3 dagenIn ieder geval tot de zomervakantie maar zeer waarschijnlijk vast als ik mijn referenties waar kan maken.
Heel erg als in een stripverhaal zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Er is een vrouw ontsnapt uit de Koepel in Breda, door een tunnel te graven, hoe geniaal is dat?
dat vertelde je gister toch ook al? of ben ik nu geheel in de warquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik blijf 2 dagen werken waar ik nu vervang. Ik wil dat goed afsluiten aangezien de advies gesprekken en de rapporten er daar aankomen. En de andere 3 dagen op mijn nieuwe werk. Dit ligt stukken dichterbij onze nieuwe woning. Nl in mijn oude woonplaats.
Dat iemand dr überhaupt nog op kòmt hè? Om dat nog te proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel erg als in een stripverhaal zeg!
dat heb ik meestal ook, maar dit keer zijn de goden me niet echt goed gezindquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo ongesteld als maar zijn kan maar ik heb gelukkig nooit ergens last van, dus nee, sorry, geen tips
Misschien dat het daarom ook wel gelukt is. Net als met lakens het raam uitklimme.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat iemand dr überhaupt nog op kòmt hè? Om dat nog te proberen
Ik weet het zelf pas sinds vanmiddag. Je hebt over het huis gelezen denk ik. Maar niet over mijn nieuwe baan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vertelde je gister toch ook al? of ben ik nu geheel in de war
r hier zit ook courgette in, en champignons en rijstquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik lust geen risoto trouwens, en dr is niet veel wat ik niet lust![]()
Ik zit aan een heerlijk bord pasta, met courgette![]()
Dan hou je al die derrie binnen, nee dat is lekker frisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
De boel dicht laten naaien is geen optie?
chocolade! Veel chocolade! En anders ibuquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
Zeg dames, hebben jullie nog tips die helpen bij buikpijn van die stomme ongesteldheid?
hittepit en paracetamol helpen niet
Spiraaltje ftwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan hou je al die derrie binnen, nee dat is lekker fris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |