Soppend. Met lijstjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Greys met lijstjes is?
Hmm als ik zo ineens de ESF SC teruglees wel denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Lijstjes?![]()
Is er iets wat je mij moet vertellen JJH?
Hohoho! Greys is hier degene met de lijstjes. Háár schuld!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Lijstjes?![]()
Is er iets wat je mij moet vertellen JJH?
Vertel jij het me maar eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoho! Greys is hier degene met de lijstjes. Háár schuld!!
*wijst*
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel jij het me maar eens.![]()
Haaai Ynske! Ik laat de risotto aan me voorbij gaan, heb net gestoomde zalm met broccoli op.
Volgens mij was het meer een lijstje van mannen die je ook wel zou willen doen. Of iig 'een uitzondering voor zou maken'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.
En toen wilde die lijstjesgeile mod overthere een lijstje van me hebben.
Hohoho!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een lijstje van mannen die je ook wel zou willen doen. Of iig 'een uitzondering voor zou maken'
Dat zei ie.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een leuke, ik heb het er wel eens over gehad, ik ben dan wel hetero, maar niet van beton.
Wat voor soort mannen zeg maar een "daar zou ik het op kunnen" gehalte hebben, zijn erg wisselend.
Paul de Leeuw
Bono
Bruce Springsteen
Val Kilmer
Clint Eastwood
Mezelf
Dat in willekeurige volgorde en aan deze lijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ook kan de lijst op ieder moment aangepast worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het maar veilig doet schat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister zei Dirkh op een heel erg nohomo manier op welke mannen hij 'het' wel zou kunnen, en toen liet ik mij ontvallen dat er ook wel wat mannen zien die ik mooi vind, als mens/persoon.
En toen wilde die lijstjesgeile mod overthere een lijstje van me hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet schat.![]()
En geen bezoek aan huis ontvangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |