Als iedereen die ik sexy zou vinden van mij was geweest..quote:
Ik ben benieuwd, ga morgen wel even kijken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier de beschrijving:
[..]
En het klopt echt.
De dagen na deze film voel je je 'raar' en wil je gewoon eigenlijk liever iedereen ongezien de vinkent*ring wensen en lekker altijd single blijven
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als iedereen die ik sexy zou vinden van mij was geweest..![]()
Maar hij is helemaal van TheVulture. Neem ik deze wel:
[ afbeelding ]
Die is best tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Wat is dit trouwens écht een lekkere versie van Shalalie ook zeg
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, wie is dat?Ken ik ook, zoals altijd, niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?
Gewoon bij seizoen 1 beginnen dus!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gister nog vragen, na dat filmpje van die rooie, of het een leuke serie is om te volgen.
Maar ik kan dan nergens meer instappen, omdat het al seizoen zoveel is...
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je Grey's Anatomy gaat kijken?
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gister nog vragen, na dat filmpje van die rooie, of het een leuke serie is om te volgen.
Maar ik kan dan nergens meer instappen, omdat het al seizoen zoveel is...
Ja dat hoorde ik ook later, dat heb ik nog nooit gezien trouwensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit steeds te denken; waar ken ik die mcarmy nou van?
Zat ie in Rome...
Ah, de favoriete derrières van Dirk!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!
Smullen!
McDreamy en McSteamy
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer echt hélemaal niets, zo'n gladdequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit mag bij mij ook wel aanbellen:
[ afbeelding ]
Ja ik zal eens gaan kijken binnenkort, heb wel zin om weer iets leuks te gaan volgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de aanbieding de eerste paar seizoenen op DVD kopen!
Smullen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer echt hélemaal niets, zo'n gladdeBrrrrrr!
Volgens mij heb ik ESF de dag na NSF deze al gezien en toen vond ik het niks en nu ik het nog een keer hoor, vind ik het nog niks. Saai.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe vind je die Engelse uitvoering van Shalalie?
Euhh heet geen Dirkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe vind je die Engelse uitvoering van Shalalie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |