Hey Luv!quote:
pm?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey Luv!Goed! Doe eens even PM of zo?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef donnahvh het volgende:
@pdehoog
toen was er fokradio, en ineens zat ik te posten
Ja. Gezeik op werkquote:maarre soort van?
lekker deur achter je dichttrekken en morgen weer een dag hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ja. Gezeik op werkNiet interessant. AL genoeg over lopen opwinden vandaag
done!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je ff aan een modje vragen om het er bij te zetten
jij hebt tenminste vakantiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
1e dagje uni weer na de vakantie, ik heb geen zin
I knowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
jij hebt tenminste vakantie
En welke sadist heeft de epilator uitgevondenWat een pijn
![]()
Je moet idd altijd weer opstarten en dat duurt een weekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know![]()
Maar ik zou beter functioneren als ik geen vakantie had, volgens mij
Zit nu alweer te denken om het 2e college te skippen, maar ik snap al niets van dat vak dus ik moet wel
Wie is erger, de sadist die 'm heeft uitgevonden of diegene die 'm steeds gebruikt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
Tsja ik hoor van genoeg mensen dat het went en dan heeft epileren wel een groot voordeel op scheren. Maar je moet eerst een aantal keren op je tandjes bijten. Oksels gedaan, daarna was ik misselijk en duizelig door de pijn. Benen weet ik is minder pijnlijk. Bikinilijn durf ik niet eens meer aan te denken en dan ken ik mensen die daar alles epilerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie is erger, de sadist die 'm heeft uitgevonden of diegene die 'm steeds gebruikt?
Wil je mijn epilator lenen? dat is much worse dan een pistool geloof mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bovenstaande smilies beschrijven mijn humeur op dit moment
Check TT.quote:
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wil je mijn epilator lenen? dat is much worse dan een pistool geloof me
Lolquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.
Waxbehandeling met kaarsvet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.
LOOOOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja ik hoor van genoeg mensen dat het went en dan heeft epileren wel een groot voordeel op scheren. Maar je moet eerst een aantal keren op je tandjes bijten. Oksels gedaan, daarna was ik misselijk en duizelig door de pijn. Benen weet ik is minder pijnlijk. Bikinilijn durf ik niet eens meer aan te denken en dan ken ik mensen die daar alles epileren![]()
![]()
Maar feit blijft dat iemand ooit bedacht heeft dat je alle haren er ook uit kunt rukken
Ik vind dat niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
LOOOOL![]()
Mijn vorige dame deed voor de gevoelige plekjes altijd een ijsklontje in een zakje om de te epileren plek eerst flink af te koelen. Volgens haar verdoofde dat net genoeg om het dragelijk te maken.
Waarom onthoud ik dat soort zaken?
Kan je net zo goed die alcohol eroverheen knikkeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n slecht ideeTotdat de huid eraan gewend is. Kan me ook helemaal lam zuipen natuurlijk
Dat is alcohol misbruikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan je net zo goed die alcohol eroverheen knikkeren.
Ah, nu weet ik weer waarom ik dat apparaat niet gebruikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
Ouderwets scheermesje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik weer waarom ik dat apparaat niet gebruik
Als je mis zit met een mesje......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
Al dat ge-emmer over een epilator...
je koopt hem toch zelf? (of was het een kadotje? das nog erger dan Deo als kado)
je gebruikt hem ook zelf, neem ik weer even aan?
Pak dan een scheermesje. Moet je misschien wat vaker doen, maar is lang niet zo pijnlijk.
(zeg ik even als man hoor... heb er geen verstand van)
harsen of scheermesje ja.quote:
Klopt. Maar das 5 minuten en dan is het ook weer over joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je mis zit met een mesje......
auwwwwwwww...............
Je neemt t ook allemaal weer veel te serieus. Natuurlijk doe ik het mezelf aan. Maar als ik er straks aan gewend ben en het geen pijn meer doet heb ik niet elke dag stoppeltjes meer en een echt gladde huidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
Al dat ge-emmer over een epilator...
je koopt hem toch zelf? (of was het een kadotje? das nog erger dan Deo als kado)
je gebruikt hem ook zelf, neem ik weer even aan?
Pak dan een scheermesje. Moet je misschien wat vaker doen, maar is lang niet zo pijnlijk.
(zeg ik even als man hoor... heb er geen verstand van)
Ook wanneer je een schaamlip te pakken hebt??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
harsen of scheermesje ja.
[..]
Klopt. Maar das 5 minuten en dan is het ook weer over joh.
Uh, geen idee of dat mogelijk is? Ik heb het geluk dat ik dat nog niet ervaren heb *klopt het af*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook wanneer je een schaamlip te pakken hebt??
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is.
Een sneetje blijft een sneetje (wat wel een leuk woordgrapje is in deze context).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] en [KPD] in de TT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] in de TT?
Leuke PIquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] en [KPD] in de TT?
Oeh nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Ow?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had een PTA post gedaan maar die wordt genegeerd
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Check TT.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Mannen zijn geen praters joh. Die doen lieverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
En gaat het WEER over seks hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:23 schreef Erasmo het volgende:
Ja heel leuk allemaal maar vanaf nu gaat het over miereneters
[ afbeelding ]
En dat noemt zichzelf it-erquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Puala het volgende:
Heel leuk. Ik heb een vrijdag de pc's van mijn zusjes meegenomen om ze te fixen. Wil ik ze net aansluiten.. heb ik geen stroomkabel of toetsenbord hier liggen
Toetsenbord ondertussen gevonden.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Toetsenbord ondertussen gevonden.
Ja dat noem ik me. En nee, dat betekend niet dat je alles in huis moet hebben.
Ja ik heb er ook zat. Alleen heb ik 20 vierkantemeter om op te leven. Dus was het keuzes maken. Dit bij moeders in de kast, dit hier. En blijkbaar zitten die kabels precies in de kast bij moedersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier zeker nog wel 3 voedingskabels liggen van oude meuk
Jij wel, hoe is het met bepaalde andere personen tav wie jij moordneigingen had?quote:
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Erasmo het volgende:
![]()
Ik heb hier nog een speklap liggen, wat zal ik er eens omheen bouwen?
een oven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondeten
Lekker simpel aardappels en rode koolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Erasmo het volgende:![]()
Ik heb hier nog een speklap liggen, wat zal ik er eens omheen bouwen?
Moet je 's ochtends al doen dan kan hij eerst ontdooien in de koelkast en kun je hem daarna op temperatuur laten komen alvorens te bakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondeten
Ik kwam om kwart over 12 mijn bed uit, dus 's morgens was me al niet gelukt. Maar was het gewoon vergeten. Zoals me wel vaker gebeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je 's ochtends al doen dan kan hij eerst ontdooien in de koelkast en kun je hem daarna op temperatuur laten komen alvorens te bakken.
Nee hier niet.quote:Ik heb er maar een pizza omheen gebouwd
Dan de avond van te voren, het duurt even voor het in je dagelijkse ritme zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over 12 mijn bed uit, dus 's morgens was me al niet gelukt. Maar was het gewoon vergeten. Zoals me wel vaker gebeurt.
[..]
Nee hier niet.neemt de rest mee. Dus zal wel iets bijzonders worden.
Ja, maar de afgelopen 2 weken en deze week reis ik van het ene logeeradres naar het andere toe. Dus echt een ritme opbouwen krijg ik nog niet de kans voor. Als het goed is wordt dat na volgende week anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan de avond van te voren, het duurt even voor het in je dagelijkse ritme zit
Ah, hij belde net. Sperzibonen, krieltjes en speklap. Nou ja, prima.quote:Speklap speciaal
Ik zit er al permanent. Maar met werk in je oude woonplaats en een vriend die een uur reizen bij je vandaan woont.. dan blijf je schipperen tussen het ene en het andere adres. Oh en EHBO. Als ik dan van school naar huis zou gaan had ik een uur thuis. Terwijl dat als ik naar mijn vriend zou gaan ik ruim 3 uur had. Ja, keuze snel gemaakt. Maar betekend wel dat je niet thuis komt en met je spullen op pad moet elke keer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Zit je dan eindelijk permanent op je nieuwe kamer?
Dat was niet de speciaal die ik bedoelde
Ja, het is een wonder!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef RonaldV het volgende:
Wow, het gaat over sex, en ik ben er niet eens bij!
Die leeft ook nog aangezien hij ziek thuis zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij wel, hoe is het met bepaalde andere personen tav wie jij moordneigingen had?
Die download je toch gewoon??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey, mama gaat me 4 episodes Bones toesturen
precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 05:27 door Xilantof:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:54 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:01 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF & SEX. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:06 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF & SEX. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL, DIG, SPT, LIF, SEX und PTA. Het kan allemaal."
!
mjah, alleen heb ik hier een datalimiet van 3 gb per 24 uur...quote:
Het was rustig op werk.quote:
quote:
Hoe zo niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Marco001 het volgende:
baggerzooi zeg, ik kan nog altijd geen Flickr Pro account kopen met paypal..
3 GB??????????, dat is honderd GB per maand... Tsss, dat doe ik soms in een paar dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, alleen heb ik hier een datalimiet van 3 gb per 24 uur...
Owww??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Aan Timmos heb je tenminste watStuurt me een toffe link met allemaal leuke vrouwen
Daar word ik nou vrolijk van he
Owwwquote:
B&Hquote:
Zij 14??quote:
Phiew.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee een tijdje al niet meer.....
Ik begin ook ouder te worden
Had dan ook niet gekeken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk ook voor het eerst in mijn leven schaatsen, gaat het zoooo mis
Ach, iedereen kan fouten maken. Hij heeft ook niet al te veel tijd om beslissingen te nemen, en hij was het tijdsverschil met Lee op z'n bordje aan het schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:00 schreef Marco001 het volgende:
hmmmzzz.. ik heb het net even gekeken, wa een lul, die coach...
Und?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Taxatie rapport van de auto is eindelijk binnen
10.000 Japanse Yenquote:
10K voor die grijze zinkbak?quote:
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Chanty het volgende:
fFarl: Die tip van dat ijs was briljantscheelt behoorlijk in de pijn. Heb nu een babyzacht huidje
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.
Nou ja, leuk dat het ook bij jou werkt![]()
Het resultaat zien we binnenkort ongetwijfeld in VSG?
Nog een voordeel: het wordt langzaam minder, omdat er altijd wel een paar haarzakjes stuk worden getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'sJe voelt het alleen en ik heb er de komende weken geen omkijken meer naar
Op m'n werk kreeg ik de eerste mailtjes met de grappen ook al weer toe gemaild!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Timmos het volgende:
''Wat kon Kramer nou gebeuren toen hij plots naar binnen schoot? Er is leven, er is leven na de dood''
''Het IOC heeft besloten Sven Kramer een troostprijs te geven... De wisselbeker''
''Kemkers: "Je gaat winnen van die Koreaan!" Kramer: "Wat?! Naar de binnenbaan??"
[ afbeelding ]
Zal nog wel genoeg heerlijks voorbij komen denk ik zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde er eigenlijk eerst ONZ SC van maken.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:45 schreef Timmos het volgende:
KLB mist nog![]()
Chanty met d'r epileren en P met zijn werk
Pfoe, te makkelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Kunnen we er niet gewoon Index SC van maken?
Dan hebben we alles.
ik klaag niet. Ik uit mijn frustratiesquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:45 schreef Timmos het volgende:
KLB mist nog![]()
Chanty met d'r epileren en P met zijn werk
FR of FRU bestaat nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik klaag niet. Ik uit mijn frustraties
P is geen ex-crewquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FR of FRU bestaat nog niet.
ZUU bestond wel, maar ook maar ff.
Persbandjesssssssssssssquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef didotcicero het volgende:
Wow... ik lees net (ik loop wat achter w.s.) dat het bandje dat ik sinds 3 jaar volg dit jaar op Pinkpop staat!
Véél meer dan ditquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is het record omtrent TT's aanpassen???
Ik ken de persoon die de accreditaties regeltquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een poging wagen. Lowlands vorig jaar was geen probleem.
Dan heb jij mogelijk mazzel. Ik hoop dat de band dat voor mij kan regelen.quote:Ik ken de persoon die de accreditaties regelt![]()
Hebben we het nu ook al over MUZiek?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef didotcicero het volgende:
Wow... ik lees net (ik loop wat achter w.s.) dat het bandje dat ik sinds 3 jaar volg dit jaar op Pinkpop staat!
Nah het is niet erg handig met mijn sport aangezien we dan vol in het seizoen zitten. Later rond half Juli ga ik wel wat dingen doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Dan heb jij mogelijk mazzel. Ik hoop dat de band dat voor mij kan regelen.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hebben we het nu ook al over MUZiek?
MAak er dan gewoon Forum Index SC vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry, na TRU en MLN zit de TT écht vol. SC past er niet eens meer bij
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
(Bijna) iedereen is welkomquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
maar wel de meest uitgemeten sc van FOK!
Houston we've got a problem!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Nee, telt maar voor 1 teken in de TT. Dat hij in de database anders weggeschreven wordt maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Erasmo het volgende:
B&H kost veel tekens door de &, als die er uit gaat kunnen er weer 2 anderen bij
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had al alle plusjes weggehaald.Zwaai de spaties even uit, is wel zo netjes
.
Elke TT met jouw nick erin is de beste toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef Chanty het volgende:
Correctie: een na beste TT ooit, de TT met mijn nick erin was natuurlijk de beste
Laten we dit topic nu ff volspammen dan voor een Chanty topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elke TT met jouw nick erin is de beste toch?
Alweer? FOT SC 148: Met Chanty's teddybeer!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Laten we dit topic nu ff volspammen dan voor een Chanty topic
En als ik jouw naam nu eens in die TT verwerkquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
omg
beste TT ooit
Correctie: een na beste TT ooit, de TT met mijn nick erin was natuurlijk de beste
Ik deed het eromquote:
Dan zeg je hem zeker voor SEXquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als ik jouw naam nu eens in die TT verwerk?
Ik noem dat meer een vooruitziende blikquote:
Grappig, ik zat (na gistere geklooid te hebben met een oude film-lamp (1000W halogeen, mag maar 5 minuten aan staan :S )) ook eens rond te kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Nog even door ouwehoeren en dan is deze onzin voorbij en kunnen we in een vers topic aan de slag.![]()
Here's for on-topic!
Ik zoek een studioflits met softbox van ca 1m2 voor wênag. Iemand toevallig eentje liggen?
FOT staat er niet in hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Nog even door ouwehoeren en dan is deze onzin voorbij en kunnen we in een vers topic aan de slag.![]()
Here's for on-topic!
Ik zoek een studioflits met softbox van ca 1m2 voor wênag. Iemand toevallig eentje liggen?
Ech wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....
Leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Grappig, ik zat (na gistere geklooid te hebben met een oude film-lamp (1000W halogeen, mag maar 5 minuten aan staan :S )) ook eens rond te kijken.
Zag een leuk setje van Falcon Eyes, voor 209. 2x 200W incl softbox 50x70
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Even op zoek naar LIFLIF. ehm ehm... ik ben al 8kg kwijt, nog 8kg te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....
Modelfotografiequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk!
Voor welk doel? Modelfotografie of objecten?
Goeie prijs trouwens! Als het de SS-150F SET2 is, dan kom ik hem pas vanaf E219 tegen.
Ik zit overigens te twijfelen of ik niet beter voor een ELINCHROM D-LITE 4 kan gaan. Wel 3x zo duur...
Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Cryothic het volgende:
Falcon Eyes Studio Flitsset SS-200F voor 219.-
Nou, het is gewoon een winkel. Weet niet of die korting gevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?
Waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een winkel. Weet niet of die korting geven
Daarbij, deze maanden simpelweg even geen geld voor dit soort speelgoed
Heb wel een 580EX II mogen lenen op m'n werk.
Schijnt dat die draadloos aangestuurd kan worden door m'n 50D.
Dat wist ik niet.
Dus als dit bevalt misschien ook maar eens upgraden van een 430EX naar een 580EX II
(of erbij... als het budget dat toe zou laten, wat ik zeer betwijfel)
t kan nog goedkoper trouwens:quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg
En als jij iets in je hoofd hebt zitten
Ik moet als mod immer netjes en correct blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik noem dat meer een vooruitziende blikMaar laten we het ontopic houden met subfora's in de TT
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Even op zoek naar LIFDa's meer KLB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....Huilen dan.
Alleen de 7D kan datquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Cryothic het volgende:
Heb wel een 580EX II mogen lenen op m'n werk.
Schijnt dat die draadloos aangestuurd kan worden door m'n 50D.
Dat wist ik niet.
Dus dubbel flitsen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen de 7D kan datBij de 50D heb je nog een ST-E2 Transmitter nodig en die zijn ook vrij prijzig. Je kan met de 580 wel de 430 aansturen.
Ow, ik kreeg juist te horen dat de 40D dat ook al kon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen de 7D kan datBij de 50D heb je nog een ST-E2 Transmitter nodig en die zijn ook vrij prijzig. Je kan met de 580 wel de 430 aansturen.
Ja, dan heb je 2 flitsenquote:
Yupquote:
Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn de 430 kun je dan ergens anders neerzetten.
Kut is heel wat andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjes
Cactus v4: set van zender en ontvanger voor E40, losse ontvangers voor E30.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjes
wat wil je nog meer behalve trigger dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Cactus v4: set van zender en ontvanger voor E40, losse ontvangers voor E30.
Heb ze nu een paar weken en doen het prima.
Nadeel: alleen maar trigger, itt de canon-eigen spullen
Voordeel: radio, ipv IR
Staat ook in de TTquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut is heel wat andersverwijst naar --> [SEX]
Nu ook al V&A?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Here's for on-topic!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef jna het volgende:
Ah dus deze TT verneukt m'n mobiele layout. Hierbij dus even een post zodat ie sneller vol is
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:30 schreef Iuc het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT
kan de tt ff veranderd worden?
misschien ergens in t midden een spatie ofzow?
Verneukt mijn layout op de iPhone zeer ernstig op dit moment.
En als de devvers hun werk goed hadden gedaan kon ik een tr plaatsen en had ik dat gedaan. Maar omdat het in een sub-sub forum staat kan dat niet
alvast bedankt
Haha, leuke chart.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Kremers het volgende:
Om het nog even on-topic te houden, waar zitten jullie op deze praktisch onleesbare chart:
[ afbeelding ]
Dammit, I suckquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Kremers het volgende:
Om het nog even on-topic te houden, waar zitten jullie op deze praktisch onleesbare chart:
[ afbeelding ]
quote:
Het heeft meer te maken met verwachtingsmanagementquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zelfkennis is in ieder geval een goed iets
Moet jouw naam ook in de TT vóór SEX?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met verwachtingsmanagement
Noooooooquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
Moet jouw naam ook in de TT vóór SEX?
En dan die van NS erachter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
Zeg, dat je thuis geen seks krijgt betekend niet dat je hier op fok de ene na de andere seks gerelateerde post moet plaatsen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
ah crap, dat zag ik voor me. oh noes
Zeau, eentje in de trant van "zeker ongesteld?". Naaisquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, dat je thuis geen seks krijgt betekent niet dat je hier op fok de ene na de andere seks gerelateerde post moet plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woohoo, m'n eerste spoiler!![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door fFarl op 25-02-2010 20:31:37 ]
Ik ben je schat nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef fFarl het volgende:
[..]
Zeau, eentje in de trant van "zeker ongesteld?". Naais![]()
Lees in dit topic nog even een posting van Chanty terug, schat...
Vást niet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben je schat nieten al helemaal niet ongesteld
Nog 1 keer jongeman en je gaat hier naar toe:quote:
Pas maar op, straks krijg jij Puala óók over je heen en moet je ook in de hoek!quote:
Vrouwen danquote:
Dingen zó serieus nemen in een SC, en dan nog met deze titelquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef fFarl het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg jij Puala óók over je heen en moet je ook in de hoek!
![]()
Ow, dan staan we daar samen!
Een SC is ook om te rellen. Waar anders?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef Timmos het volgende:
Dingen zó serieus nemen in een SC, en dan nog met deze titel![]()
![]()
Vrouwen zijn logica. Jeweettochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef fFarl het volgende:
[..]
Een SC is ook om te rellen. Waar anders?
Zijn we al bij post nummer 300 in de buurt? Ik ben dit topic zat...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Hey, jij hier!?quote:
En dan heb je het zeker ook nog eens niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag bijna 300 km gereden om een mantoux prik af te laten lezen
Weer geen gelukquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan heb je het zeker ook nog eens niet?
Waarom moet je dan 300 km rijdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weer geen geluk![]()
Gelukkig mag ik nog 2 keer terugkomen voor een vaccinatie![]()
Nice.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw speelgoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor weinugquote:
EUR 225 voor het totaalpakketquote:
Oh valt mee idd, maar blijft veel voor mij ( veel te kleine inkomenquote:
Dit is slechts stap 1 in het project "verkrijg PS CS4 op een legale wijze"quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh valt mee idd, maar blijft veel voor mij ( veel te kline inkomen)
Jup, I know. Nu nog een goede vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is slechts stap 1 in het project "verkrijg PS CS4 op een legale wijze"![]()
Moet per sé op een Marinekazerne gebeuren, heb ffs een Landmachtkazerne op 10 km afstandquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Waarom moet je dan 300 km rijden![]()
Wat je van ver haalt is lekker ofzo? Lijkt mij niet in geval van vaccinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |