Hey Luv!quote:
pm?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey Luv!Goed! Doe eens even PM of zo?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef donnahvh het volgende:
@pdehoog
toen was er fokradio, en ineens zat ik te posten
Ja. Gezeik op werkquote:maarre soort van?
lekker deur achter je dichttrekken en morgen weer een dag hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ja. Gezeik op werkNiet interessant. AL genoeg over lopen opwinden vandaag
done!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je ff aan een modje vragen om het er bij te zetten
jij hebt tenminste vakantiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Morning![]()
1e dagje uni weer na de vakantie, ik heb geen zin
I knowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
jij hebt tenminste vakantie
En welke sadist heeft de epilator uitgevondenWat een pijn
![]()
Je moet idd altijd weer opstarten en dat duurt een weekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know![]()
Maar ik zou beter functioneren als ik geen vakantie had, volgens mij
Zit nu alweer te denken om het 2e college te skippen, maar ik snap al niets van dat vak dus ik moet wel
Wie is erger, de sadist die 'm heeft uitgevonden of diegene die 'm steeds gebruikt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
Tsja ik hoor van genoeg mensen dat het went en dan heeft epileren wel een groot voordeel op scheren. Maar je moet eerst een aantal keren op je tandjes bijten. Oksels gedaan, daarna was ik misselijk en duizelig door de pijn. Benen weet ik is minder pijnlijk. Bikinilijn durf ik niet eens meer aan te denken en dan ken ik mensen die daar alles epilerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie is erger, de sadist die 'm heeft uitgevonden of diegene die 'm steeds gebruikt?
Wil je mijn epilator lenen? dat is much worse dan een pistool geloof mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bovenstaande smilies beschrijven mijn humeur op dit moment
Check TT.quote:
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wil je mijn epilator lenen? dat is much worse dan een pistool geloof me
Lolquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.
Waxbehandeling met kaarsvet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag. En dan doe ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam bij mijn afspraak-die-weer-eens-spontaan-ziek-is-terwijl-ik-hem-12-uur-geleden-nog-sprak.
LOOOOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja ik hoor van genoeg mensen dat het went en dan heeft epileren wel een groot voordeel op scheren. Maar je moet eerst een aantal keren op je tandjes bijten. Oksels gedaan, daarna was ik misselijk en duizelig door de pijn. Benen weet ik is minder pijnlijk. Bikinilijn durf ik niet eens meer aan te denken en dan ken ik mensen die daar alles epileren![]()
![]()
Maar feit blijft dat iemand ooit bedacht heeft dat je alle haren er ook uit kunt rukken
Ik vind dat niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
LOOOOL![]()
Mijn vorige dame deed voor de gevoelige plekjes altijd een ijsklontje in een zakje om de te epileren plek eerst flink af te koelen. Volgens haar verdoofde dat net genoeg om het dragelijk te maken.
Waarom onthoud ik dat soort zaken?
Kan je net zo goed die alcohol eroverheen knikkeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n slecht ideeTotdat de huid eraan gewend is. Kan me ook helemaal lam zuipen natuurlijk
Dat is alcohol misbruikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan je net zo goed die alcohol eroverheen knikkeren.
Ah, nu weet ik weer waarom ik dat apparaat niet gebruikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
Ouderwets scheermesje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik weer waarom ik dat apparaat niet gebruik
Als je mis zit met een mesje......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
Al dat ge-emmer over een epilator...
je koopt hem toch zelf? (of was het een kadotje? das nog erger dan Deo als kado)
je gebruikt hem ook zelf, neem ik weer even aan?
Pak dan een scheermesje. Moet je misschien wat vaker doen, maar is lang niet zo pijnlijk.
(zeg ik even als man hoor... heb er geen verstand van)
harsen of scheermesje ja.quote:
Klopt. Maar das 5 minuten en dan is het ook weer over joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je mis zit met een mesje......
auwwwwwwww...............
Je neemt t ook allemaal weer veel te serieus. Natuurlijk doe ik het mezelf aan. Maar als ik er straks aan gewend ben en het geen pijn meer doet heb ik niet elke dag stoppeltjes meer en een echt gladde huidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
Al dat ge-emmer over een epilator...
je koopt hem toch zelf? (of was het een kadotje? das nog erger dan Deo als kado)
je gebruikt hem ook zelf, neem ik weer even aan?
Pak dan een scheermesje. Moet je misschien wat vaker doen, maar is lang niet zo pijnlijk.
(zeg ik even als man hoor... heb er geen verstand van)
Ook wanneer je een schaamlip te pakken hebt??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
harsen of scheermesje ja.
[..]
Klopt. Maar das 5 minuten en dan is het ook weer over joh.
Uh, geen idee of dat mogelijk is? Ik heb het geluk dat ik dat nog niet ervaren heb *klopt het af*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook wanneer je een schaamlip te pakken hebt??
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is.
Een sneetje blijft een sneetje (wat wel een leuk woordgrapje is in deze context).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] en [KPD] in de TT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] in de TT?
Leuke PIquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] en [KPD] in de TT?
Oeh nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Ow?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had een PTA post gedaan maar die wordt genegeerd
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Check TT.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Mannen zijn geen praters joh. Die doen lieverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
En gaat het WEER over seks hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:23 schreef Erasmo het volgende:
Ja heel leuk allemaal maar vanaf nu gaat het over miereneters
[ afbeelding ]
En dat noemt zichzelf it-erquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Puala het volgende:
Heel leuk. Ik heb een vrijdag de pc's van mijn zusjes meegenomen om ze te fixen. Wil ik ze net aansluiten.. heb ik geen stroomkabel of toetsenbord hier liggen
Toetsenbord ondertussen gevonden.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Toetsenbord ondertussen gevonden.
Ja dat noem ik me. En nee, dat betekend niet dat je alles in huis moet hebben.
Ja ik heb er ook zat. Alleen heb ik 20 vierkantemeter om op te leven. Dus was het keuzes maken. Dit bij moeders in de kast, dit hier. En blijkbaar zitten die kabels precies in de kast bij moedersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier zeker nog wel 3 voedingskabels liggen van oude meuk
Jij wel, hoe is het met bepaalde andere personen tav wie jij moordneigingen had?quote:
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Erasmo het volgende:
![]()
Ik heb hier nog een speklap liggen, wat zal ik er eens omheen bouwen?
een oven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondeten
Lekker simpel aardappels en rode koolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef Erasmo het volgende:![]()
Ik heb hier nog een speklap liggen, wat zal ik er eens omheen bouwen?
Moet je 's ochtends al doen dan kan hij eerst ontdooien in de koelkast en kun je hem daarna op temperatuur laten komen alvorens te bakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, *lampje gaat branden* die moest ik er nog uithalen voor het avondeten
Ik kwam om kwart over 12 mijn bed uit, dus 's morgens was me al niet gelukt. Maar was het gewoon vergeten. Zoals me wel vaker gebeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je 's ochtends al doen dan kan hij eerst ontdooien in de koelkast en kun je hem daarna op temperatuur laten komen alvorens te bakken.
Nee hier niet.quote:Ik heb er maar een pizza omheen gebouwd
Dan de avond van te voren, het duurt even voor het in je dagelijkse ritme zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over 12 mijn bed uit, dus 's morgens was me al niet gelukt. Maar was het gewoon vergeten. Zoals me wel vaker gebeurt.
[..]
Nee hier niet.neemt de rest mee. Dus zal wel iets bijzonders worden.
Ja, maar de afgelopen 2 weken en deze week reis ik van het ene logeeradres naar het andere toe. Dus echt een ritme opbouwen krijg ik nog niet de kans voor. Als het goed is wordt dat na volgende week anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan de avond van te voren, het duurt even voor het in je dagelijkse ritme zit
Ah, hij belde net. Sperzibonen, krieltjes en speklap. Nou ja, prima.quote:Speklap speciaal
Ik zit er al permanent. Maar met werk in je oude woonplaats en een vriend die een uur reizen bij je vandaan woont.. dan blijf je schipperen tussen het ene en het andere adres. Oh en EHBO. Als ik dan van school naar huis zou gaan had ik een uur thuis. Terwijl dat als ik naar mijn vriend zou gaan ik ruim 3 uur had. Ja, keuze snel gemaakt. Maar betekend wel dat je niet thuis komt en met je spullen op pad moet elke keer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Zit je dan eindelijk permanent op je nieuwe kamer?
Dat was niet de speciaal die ik bedoelde
Ja, het is een wonder!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef RonaldV het volgende:
Wow, het gaat over sex, en ik ben er niet eens bij!
Die leeft ook nog aangezien hij ziek thuis zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij wel, hoe is het met bepaalde andere personen tav wie jij moordneigingen had?
Die download je toch gewoon??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey, mama gaat me 4 episodes Bones toesturen
precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 05:27 door Xilantof:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:54 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:01 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF & SEX. Het kan allemaal."
Op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:06 door Netsplitter:
Topictitel: "FOT SC 151: STA, CUL en DIG en SPT + LIF & SEX. Het kan allemaal." -> "FOT SC 151: STA, CUL, DIG, SPT, LIF, SEX und PTA. Het kan allemaal."
!
mjah, alleen heb ik hier een datalimiet van 3 gb per 24 uur...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |