Leuke PIquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gooi je ook even [SEX] en [KPD] in de TT?
Oeh nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Ow?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had een PTA post gedaan maar die wordt genegeerd
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens een ritje gemaakt. Twee keer ging het motorlampje aan en ik kon vrolijk doorrijdenProblem solves. Zodra het mooi weer wordt gaan de stickers op mijn auto
Check TT.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Mannen zijn geen praters joh. Die doen lieverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
Geeft niet hoor, praten over schaamlippen is veel leuker natuurlijk
En gaat het WEER over seks hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:23 schreef Erasmo het volgende:
Ja heel leuk allemaal maar vanaf nu gaat het over miereneters
[ afbeelding ]
En dat noemt zichzelf it-erquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Puala het volgende:
Heel leuk. Ik heb een vrijdag de pc's van mijn zusjes meegenomen om ze te fixen. Wil ik ze net aansluiten.. heb ik geen stroomkabel of toetsenbord hier liggen
Toetsenbord ondertussen gevonden.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Toetsenbord ondertussen gevonden.
Ja dat noem ik me. En nee, dat betekend niet dat je alles in huis moet hebben.
Ja ik heb er ook zat. Alleen heb ik 20 vierkantemeter om op te leven. Dus was het keuzes maken. Dit bij moeders in de kast, dit hier. En blijkbaar zitten die kabels precies in de kast bij moedersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier zeker nog wel 3 voedingskabels liggen van oude meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |