Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
Huiswerk is weer gemaakt, nu nog even afwassen dan slapen. Helemaal alleenRob is voor een conferentie naar Lissabon vier dagen. Afgelopen nacht schrok ik elk uur wakker om vervolgens te constateren dat ik alleen in bed lag
bah
Die staat al op 300 postsquote:
Ja, en?quote:
Ja, ik ken die discussies. Ik wil de RAWs wel eens zien van zulke lui. Ik geloof er geen zak van dat ze niet bewerken namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, niet waar, althans volgens de genen die niet weten hoe je een fotobewerkingsprogramma gebruikt dan.![]()
Vroeger zagen mensen de fotograaf als kunstenaar als ie iets moois uit zijn doka toverde, nu zien ze het als cheaten als je een foto ook maar enigszins bewerkt in de digitale doka. Tenzij je ze weer dusdanig bewerkt dat het kunst wordt.
hi5!quote:
Niksquote:
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niks
Ik krijg mijn mail niet meer aan de gang. Werkte perfect vanmiddag en nu niet meer, ik kan wel verzenden maar niet ontvangen
En ik heb een download van 800 dollar gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.quote:
Ik mag niet zeuren, Rob is hooguit twee keer per jaar weg een paar daagjes. Maar t is gewoon heel raar als je al jaren naast iemand in slaap valt en ernaast wakker wordt en diegene is dan ineens een paar dagen foetsiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi klote is dat ja!! Ik heb er ook zo een die regelmatig op een fieldtrip moet, en dan een paar dagen of zelfs een hele week weg is. 17 tot en met 21 zit ie weer op een symposium in Belfast
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik merkte op de 1e meters van de training dat m'n benen nog vol zitten van de wedstrijd van gisteren.
Ja, een van mijn foto's is gedownload voor commercieel gebruik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
of je hebt een veel te duur stuk software verkocht of je hebt een foto verkocht...
Voor mij niet. Ik ren liever niet direct na het werk door naar de training. Sowieso zijn zowat alle wedstrijden redelijk laat op de avond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, ik heb een hekel aan laat op de avond trainen. Normaliter proberen we rond een uurtje of 4/5 te trainen dan daarna kunnen eten werkt veel beter voor mijn lichaam.
maar helaas de dinsdag is altijd een latertje, morgen maar weer om 11:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |