Het was rustig op werk.quote:
quote:
Hoe zo niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Marco001 het volgende:
baggerzooi zeg, ik kan nog altijd geen Flickr Pro account kopen met paypal..
3 GB??????????, dat is honderd GB per maand... Tsss, dat doe ik soms in een paar dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, alleen heb ik hier een datalimiet van 3 gb per 24 uur...
Owww??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Aan Timmos heb je tenminste watStuurt me een toffe link met allemaal leuke vrouwen
Daar word ik nou vrolijk van he
Owwwquote:
B&Hquote:
Zij 14??quote:
Phiew.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee een tijdje al niet meer.....
Ik begin ook ouder te worden
Had dan ook niet gekeken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk ook voor het eerst in mijn leven schaatsen, gaat het zoooo mis
Ach, iedereen kan fouten maken. Hij heeft ook niet al te veel tijd om beslissingen te nemen, en hij was het tijdsverschil met Lee op z'n bordje aan het schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:00 schreef Marco001 het volgende:
hmmmzzz.. ik heb het net even gekeken, wa een lul, die coach...
Und?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Taxatie rapport van de auto is eindelijk binnen
10.000 Japanse Yenquote:
10K voor die grijze zinkbak?quote:
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Chanty het volgende:
fFarl: Die tip van dat ijs was briljantscheelt behoorlijk in de pijn. Heb nu een babyzacht huidje
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.
Nou ja, leuk dat het ook bij jou werkt![]()
Het resultaat zien we binnenkort ongetwijfeld in VSG?
Nog een voordeel: het wordt langzaam minder, omdat er altijd wel een paar haarzakjes stuk worden getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'sJe voelt het alleen en ik heb er de komende weken geen omkijken meer naar
Op m'n werk kreeg ik de eerste mailtjes met de grappen ook al weer toe gemaild!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Timmos het volgende:
''Wat kon Kramer nou gebeuren toen hij plots naar binnen schoot? Er is leven, er is leven na de dood''
''Het IOC heeft besloten Sven Kramer een troostprijs te geven... De wisselbeker''
''Kemkers: "Je gaat winnen van die Koreaan!" Kramer: "Wat?! Naar de binnenbaan??"
[ afbeelding ]
Zal nog wel genoeg heerlijks voorbij komen denk ik zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde er eigenlijk eerst ONZ SC van maken.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:45 schreef Timmos het volgende:
KLB mist nog![]()
Chanty met d'r epileren en P met zijn werk
Pfoe, te makkelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Kunnen we er niet gewoon Index SC van maken?
Dan hebben we alles.
ik klaag niet. Ik uit mijn frustratiesquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:45 schreef Timmos het volgende:
KLB mist nog![]()
Chanty met d'r epileren en P met zijn werk
FR of FRU bestaat nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik klaag niet. Ik uit mijn frustraties
P is geen ex-crewquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FR of FRU bestaat nog niet.
ZUU bestond wel, maar ook maar ff.
Persbandjesssssssssssssquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef didotcicero het volgende:
Wow... ik lees net (ik loop wat achter w.s.) dat het bandje dat ik sinds 3 jaar volg dit jaar op Pinkpop staat!
Véél meer dan ditquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is het record omtrent TT's aanpassen???
Ik ken de persoon die de accreditaties regeltquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een poging wagen. Lowlands vorig jaar was geen probleem.
Dan heb jij mogelijk mazzel. Ik hoop dat de band dat voor mij kan regelen.quote:Ik ken de persoon die de accreditaties regelt![]()
Hebben we het nu ook al over MUZiek?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef didotcicero het volgende:
Wow... ik lees net (ik loop wat achter w.s.) dat het bandje dat ik sinds 3 jaar volg dit jaar op Pinkpop staat!
Nah het is niet erg handig met mijn sport aangezien we dan vol in het seizoen zitten. Later rond half Juli ga ik wel wat dingen doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Dan heb jij mogelijk mazzel. Ik hoop dat de band dat voor mij kan regelen.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hebben we het nu ook al over MUZiek?
MAak er dan gewoon Forum Index SC vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry, na TRU en MLN zit de TT écht vol. SC past er niet eens meer bij
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
(Bijna) iedereen is welkomquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
maar wel de meest uitgemeten sc van FOK!
Houston we've got a problem!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |