Het was rustig op werk.quote:
quote:
Hoe zo niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Marco001 het volgende:
baggerzooi zeg, ik kan nog altijd geen Flickr Pro account kopen met paypal..
3 GB??????????, dat is honderd GB per maand... Tsss, dat doe ik soms in een paar dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, alleen heb ik hier een datalimiet van 3 gb per 24 uur...
Owww??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Aan Timmos heb je tenminste watStuurt me een toffe link met allemaal leuke vrouwen
Daar word ik nou vrolijk van he
Owwwquote:
B&Hquote:
Zij 14??quote:
Phiew.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee een tijdje al niet meer.....
Ik begin ook ouder te worden
Had dan ook niet gekeken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk ook voor het eerst in mijn leven schaatsen, gaat het zoooo mis
Ach, iedereen kan fouten maken. Hij heeft ook niet al te veel tijd om beslissingen te nemen, en hij was het tijdsverschil met Lee op z'n bordje aan het schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:00 schreef Marco001 het volgende:
hmmmzzz.. ik heb het net even gekeken, wa een lul, die coach...
Und?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Taxatie rapport van de auto is eindelijk binnen
10.000 Japanse Yenquote:
10K voor die grijze zinkbak?quote:
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Chanty het volgende:
fFarl: Die tip van dat ijs was briljantscheelt behoorlijk in de pijn. Heb nu een babyzacht huidje
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn ex doorgeven. Ow wacht, die spreek ik niet meer.
Nou ja, leuk dat het ook bij jou werkt![]()
Het resultaat zien we binnenkort ongetwijfeld in VSG?
Nog een voordeel: het wordt langzaam minder, omdat er altijd wel een paar haarzakjes stuk worden getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat verschil ziet op foto'sJe voelt het alleen en ik heb er de komende weken geen omkijken meer naar
Op m'n werk kreeg ik de eerste mailtjes met de grappen ook al weer toe gemaild!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Timmos het volgende:
''Wat kon Kramer nou gebeuren toen hij plots naar binnen schoot? Er is leven, er is leven na de dood''
''Het IOC heeft besloten Sven Kramer een troostprijs te geven... De wisselbeker''
''Kemkers: "Je gaat winnen van die Koreaan!" Kramer: "Wat?! Naar de binnenbaan??"
[ afbeelding ]
Zal nog wel genoeg heerlijks voorbij komen denk ik zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |