Grappig, ik zat (na gistere geklooid te hebben met een oude film-lamp (1000W halogeen, mag maar 5 minuten aan staan :S )) ook eens rond te kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Nog even door ouwehoeren en dan is deze onzin voorbij en kunnen we in een vers topic aan de slag.![]()
Here's for on-topic!
Ik zoek een studioflits met softbox van ca 1m2 voor wênag. Iemand toevallig eentje liggen?

FOT staat er niet in hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Nog even door ouwehoeren en dan is deze onzin voorbij en kunnen we in een vers topic aan de slag.![]()
Here's for on-topic!
Ik zoek een studioflits met softbox van ca 1m2 voor wênag. Iemand toevallig eentje liggen?

Ech wel.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....

Leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Grappig, ik zat (na gistere geklooid te hebben met een oude film-lamp (1000W halogeen, mag maar 5 minuten aan staan :S )) ook eens rond te kijken.
Zag een leuk setje van Falcon Eyes, voor 209. 2x 200W incl softbox 50x70

quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Even op zoek naar LIFLIF. ehm ehm... ik ben al 8kg kwijt, nog 8kg te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....

Modelfotografiequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk!
Voor welk doel? Modelfotografie of objecten?
Goeie prijs trouwens! Als het de SS-150F SET2 is, dan kom ik hem pas vanaf E219 tegen.
Ik zit overigens te twijfelen of ik niet beter voor een ELINCHROM D-LITE 4 kan gaan. Wel 3x zo duur...

Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Cryothic het volgende:
Falcon Eyes Studio Flitsset SS-200F voor 219.-

Nou, het is gewoon een winkel. Weet niet of die korting gevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?

Waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een winkel. Weet niet of die korting geven
Daarbij, deze maanden simpelweg even geen geld voor dit soort speelgoed
Heb wel een 580EX II mogen lenen op m'n werk.
Schijnt dat die draadloos aangestuurd kan worden door m'n 50D.
Dat wist ik niet.
Dus als dit bevalt misschien ook maar eens upgraden van een 430EX naar een 580EX II
(of erbij... als het budget dat toe zou laten, wat ik zeer betwijfel)

t kan nog goedkoper trouwens:quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hmm, inkoopactie doen om de prijs verder te drukken?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg
En als jij iets in je hoofd hebt zitten

Ik moet als mod immer netjes en correct blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik noem dat meer een vooruitziende blikMaar laten we het ontopic houden met subfora's in de TT

quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Even op zoek naar LIFDa's meer KLB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al bijna weekend....Huilen dan.

Alleen de 7D kan datquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Cryothic het volgende:
Heb wel een 580EX II mogen lenen op m'n werk.
Schijnt dat die draadloos aangestuurd kan worden door m'n 50D.
Dat wist ik niet.

Dus dubbel flitsen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen de 7D kan datBij de 50D heb je nog een ST-E2 Transmitter nodig en die zijn ook vrij prijzig. Je kan met de 580 wel de 430 aansturen.

Ow, ik kreeg juist te horen dat de 40D dat ook al kon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen de 7D kan datBij de 50D heb je nog een ST-E2 Transmitter nodig en die zijn ook vrij prijzig. Je kan met de 580 wel de 430 aansturen.
Ja, dan heb je 2 flitsenquote:

Yupquote:

Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn de 430 kun je dan ergens anders neerzetten.

Kut is heel wat andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjes

Cactus v4: set van zender en ontvanger voor E40, losse ontvangers voor E30.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das kut, dan maar eens kijken naar elcheapo draadloze flits-voetjes

wat wil je nog meer behalve trigger dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Cactus v4: set van zender en ontvanger voor E40, losse ontvangers voor E30.
Heb ze nu een paar weken en doen het prima.
Nadeel: alleen maar trigger, itt de canon-eigen spullen
Voordeel: radio, ipv IR
Staat ook in de TTquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut is heel wat andersverwijst naar --> [SEX]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |