Nu ook al V&A?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef fFarl het volgende:
Ontopic?![]()
Nog even door ouwehoeren en dan is deze onzin voorbij en kunnen we in een vers topic aan de slag.![]()
Here's for on-topic!
Ik zoek een studioflits met softbox van ca 1m2 voor wênag. Iemand toevallig eentje liggen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef jna het volgende:
Ah dus deze TT verneukt m'n mobiele layout. Hierbij dus even een post zodat ie sneller vol is
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:30 schreef Iuc het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT
kan de tt ff veranderd worden?
misschien ergens in t midden een spatie ofzow?
Verneukt mijn layout op de iPhone zeer ernstig op dit moment.
En als de devvers hun werk goed hadden gedaan kon ik een tr plaatsen en had ik dat gedaan. Maar omdat het in een sub-sub forum staat kan dat niet
alvast bedankt
Haha, leuke chart.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Kremers het volgende:
Om het nog even on-topic te houden, waar zitten jullie op deze praktisch onleesbare chart:
[ afbeelding ]
Dammit, I suckquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Kremers het volgende:
Om het nog even on-topic te houden, waar zitten jullie op deze praktisch onleesbare chart:
[ afbeelding ]
quote:
Het heeft meer te maken met verwachtingsmanagementquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zelfkennis is in ieder geval een goed iets
Moet jouw naam ook in de TT vóór SEX?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met verwachtingsmanagement
Noooooooquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
Moet jouw naam ook in de TT vóór SEX?
En dan die van NS erachter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
Zeg, dat je thuis geen seks krijgt betekend niet dat je hier op fok de ene na de andere seks gerelateerde post moet plaatsen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:07 schreef fFarl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
ah crap, dat zag ik voor me. oh noes
Zeau, eentje in de trant van "zeker ongesteld?". Naaisquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, dat je thuis geen seks krijgt betekent niet dat je hier op fok de ene na de andere seks gerelateerde post moet plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woohoo, m'n eerste spoiler!![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door fFarl op 25-02-2010 20:31:37 ]
Ik ben je schat nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef fFarl het volgende:
[..]
Zeau, eentje in de trant van "zeker ongesteld?". Naais![]()
Lees in dit topic nog even een posting van Chanty terug, schat...
Vást niet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben je schat nieten al helemaal niet ongesteld
Nog 1 keer jongeman en je gaat hier naar toe:quote:
Pas maar op, straks krijg jij Puala óók over je heen en moet je ook in de hoek!quote:
Vrouwen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |