Waar maak je je druk om? Kijk dan gewoon niet in dit topic als je je er zo aan ergert.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?
Overigens is niet iedereen het hier met mij oneens he, dat vergeet je nu even in je enthousiasme.
hartelijk dankquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hou je bek nu eens dom wijf...je begint iedereen mateloos te irriteren met je dom gelul.
Hoezo?quote:
Open je eigen topic en zet in de OP dat het niet is toegestaan om punten te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?
Overigens is niet iedereen het hier met mij oneens he, dat vergeet je nu even in je enthousiasme.
Het is naar het schijnt mogelijk om je ongenoegen te laten blijken en tegelijkertijd toch de mensen op een normale manier aan te spreken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hou je bek nu eens dom wijf...je begint iedereen mateloos te irriteren met je dom gelul.
Serieus, waarom blijft (ze/hij) er zo over doordrammen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is naar het schijnt mogelijk om je ongenoegen te laten blijken en tegelijkertijd toch de mensen op een normale manier aan te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die film dus niet gezien omdat ik bang ben dat het een echt heftige film is en het einde gewoon klote is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:53 schreef Apotheose het volgende:
The boy in the striped pyjamas
[ afbeelding ]
really wanna know?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb die film dus niet gezien omdat ik bang ben dat het een echt heftige film is en het einde gewoon klote is.
Is het einde gewoon klote?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Logischquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het cijfer postten, maar wat mij betreft meer om juist alleen maar het cijfer postten. Zoals Stali al aangeeft cijfers alleen hebben geen functie hier. Je mening over de film spreekt mij veel meer aan en zal mij ook eerder aanzetten om die film te bekijken. Prima als daar tot slot een cijfer onder staat, maar graag wel met onderbouwing.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
really wanna know?Daar was ik al bang voor...thanx voor het melden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
je gaat m dus niet kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...thanx voor het melden!
Ooit wel..nu niet. Ben de laatste paar weken te emotioneel. Heb ook net Nacht van Elie Wiesel gelezen. En vooral hoe hij met zijn vader om gegaan is, is erg heftig voor mij.quote:
Met alle respect want ik ken je langer op FOK! maar ik bepaal zelf wel waar ik wel of geen kritiek op geef. Daar heb ik jou gewoon helemaal niet voor nodig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Kijk dan gewoon niet in dit topic als je je er zo aan ergert.
Dit is best wel een spoiler waard vind ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Met alle respect want ik ken je langer op FOK! maar ik bepaal zelf wel waar ik wel of geen kritiek op geef. Daar heb ik jou gewoon helemaal niet voor nodig.
OT: vanavond
The Lovely Bones.
Het was leuk tot ze zonder zich dit te beseffen dood was en langs een levende ziende rende maar daarna was het eigenlijk een langdradige fotosoepfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |