abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 10:42:20 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_78426871
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?

Overigens is niet iedereen het hier met mij oneens he, dat vergeet je nu even in je enthousiasme.
Waar maak je je druk om? Kijk dan gewoon niet in dit topic als je je er zo aan ergert.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:46:56 #102
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78427046
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hou je bek nu eens dom wijf...je begint iedereen mateloos te irriteren met je dom gelul.
hartelijk dank
The Outside Agency
pi_78427114
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:46 schreef haakon het volgende:

[..]

hartelijk dank
Hoezo?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:50:24 #104
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78427170
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?

Overigens is niet iedereen het hier met mij oneens he, dat vergeet je nu even in je enthousiasme.
Open je eigen topic en zet in de OP dat het niet is toegestaan om punten te geven.
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:55:50 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78427378
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hou je bek nu eens dom wijf...je begint iedereen mateloos te irriteren met je dom gelul.
Het is naar het schijnt mogelijk om je ongenoegen te laten blijken en tegelijkertijd toch de mensen op een normale manier aan te spreken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78427570
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het is naar het schijnt mogelijk om je ongenoegen te laten blijken en tegelijkertijd toch de mensen op een normale manier aan te spreken.
Serieus, waarom blijft (ze/hij) er zo over doordrammen?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:03:33 #107
213010 haakon
pi_78427631
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hoezo?
ik dacht precies hetzelfde, dus dat scheelt mij typwerk
The Outside Agency
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:16:27 #108
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_78435687
Revolutionary Road (2008, VS, Sam Mendes)
Kate en Leonardo zijn zeker in top vorm in deze film. Ook verder is er qua vakmanschap weinig op de film aan te merken. Maar de hele film gaf mij een te groot "been there, done that"-gevoel. Het kon me allemaal maar minimaal boeien. Waardoor het me ook niet raakte. De hoogtepuntjes van de film waren de confrontatie met de gestoorde wiskundige John (een pracht rol van Michael Shannon)
cijfer: 6.5
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:14:46 #109
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_78445190
Edge of Darkness (2010, VS, Martin Campbell)
Degelijke thriller waarin Mel Gibson zijn comeback maakt als acteur. Nou is Mel Gibson imo nooit een geweldig acteur geweest, maar de rollen die hij speelt passen wel goed bij hem. Wat hier ook het geval is.
cijfer: 7
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:52:50 #110
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_78451820
Al op 1/3 van dit topic door een discussie waarvoor een ander topic beter had gepast.

Kurutta kajitsu

Japanse versie van zo'n typische jaren 50 jongeren film, waar de Italianen en Amerikanen goed in zijn.
Deze film blijft dan ook steken op het punt van "poging tot". Waarom deze film een cultstatus heeft, geen idee. Het was redelijk vlot duidelijk naar welke ontknoping we zouden zeilen.
Alleen de heerlijke lamstralerigheid en balorigheid van de vriendengroep was sterk. Als die meer aan bod waren gekomen, was mijn mening een stuk positiever geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78464376
The boy in the striped pyjamas

indrukwekkend. Aandoenlijk ook, hoe zo'n jongen van 8 de wereld om zich heen ziet. Zn paps is een een of andere hoge officier van de SS. Bruno (dat jongetje) snapt er geen donder van waarom die joden dan zo slecht zijn. Er zitten toch ook leuke joden tussen immers! Hij is bevriend geraakt met een joods jongetje die in een kamp zit en zoekt m steeds op met eten enzo. Einde heeft me vooral gegrepen.......

Toch maar een cijfer dan? Ga ik voor een 8 (imdb: 7.8)

En:

500 Days of Summer

beetje een stoplicht film. As in: stoplicht relaties Liefde doet alles veranderen en verandert jezelf ook. Beetje de ups en downs van een dude in love. Niet een typische chickflick, als je mij vraagt, maar wel een leuk filmpje. Herkende me er wel in.....

Same as imdb: 8.1 .

En nu pitten.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 00:56:54 #112
236264 crew  capricia
pi_78464459
quote:
Ik heb die film dus niet gezien omdat ik bang ben dat het een echt heftige film is en het einde gewoon klote is.
Is het einde gewoon klote?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78464491
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb die film dus niet gezien omdat ik bang ben dat het een echt heftige film is en het einde gewoon klote is.
Is het einde gewoon klote?
really wanna know?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:58:33 #114
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_78464500
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:50 schreef erkel het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om het cijfer postten, maar wat mij betreft meer om juist alleen maar het cijfer postten. Zoals Stali al aangeeft cijfers alleen hebben geen functie hier. Je mening over de film spreekt mij veel meer aan en zal mij ook eerder aanzetten om die film te bekijken. Prima als daar tot slot een cijfer onder staat, maar graag wel met onderbouwing.
Logisch Maar ik maakte toch echt uit Stali`s posts op dat hij zich ergert aan het feit dat er uberhaupt cijfers worden gegeven, met of zonder onderbouwing.
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 00:59:20 #115
236264 crew  capricia
pi_78464514
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

really wanna know?
SPOILER
Daar was ik al bang voor...thanx voor het melden!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78464564
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor...thanx voor het melden!
je gaat m dus niet kijken?
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 01:04:13 #117
236264 crew  capricia
pi_78464649
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

je gaat m dus niet kijken?
Ooit wel..nu niet. Ben de laatste paar weken te emotioneel. Heb ook net Nacht van Elie Wiesel gelezen. En vooral hoe hij met zijn vader om gegaan is, is erg heftig voor mij.
Vandaar!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78464986
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om? Kijk dan gewoon niet in dit topic als je je er zo aan ergert.
Met alle respect want ik ken je langer op FOK! maar ik bepaal zelf wel waar ik wel of geen kritiek op geef. Daar heb ik jou gewoon helemaal niet voor nodig.

OT: vanavond

The Lovely Bones.

Het was leuk tot ze zonder zich dit te beseffen dood was en langs een levende ziende rende maar daarna was het eigenlijk een langdradige fotosoepfilm.

Ik hou het maar kort want men is blijkbaar enkel geinteresseerd in de cijfers en de gemiddelden zijn te vinden op de welbekende databases. .
pi_78465754
Le poulet (1962)

Een vijftien minuten durend nachtmutsje.

Hier een NZB voor de liefhebber. : http://binsearch.info/index.php?q=le.poulet-rtl&max=50&adv_g=alt.binaries.movies.divx&adv_age=50&adv_sort=date&font=small
  vrijdag 26 februari 2010 @ 04:25:06 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78467429
The Wolf Man (2010)

genre: Horror.

verhaal: Man keert terug naar Amerika om zijn overleden broer. Hij schijnt te zijn vermoord door een beer. Of was het toch een man met klauwen? Hij wordt zelf aangevallen en krijgt de vloek van 'het beest'.

Het was wel leuk om te zien. Anthony Hopkins vertaald een rauwe rol zoals alleen hij dat kan spelen. De film is niet denderend kwa verhaal en weinig schokkend. Als je hem wilt zien verwacht er dus niet teveel van. De special effects en transformaties wren wel okay. En ik denk dat er op het einde iets kruislings is gegaan in het verhaal. Maar dat kan ook aan mijn onoplettendheid liggen.

Cijfer: 6.5 /iMDB: 6.4
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:41:37 #121
213010 haakon
pi_78468515
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Met alle respect want ik ken je langer op FOK! maar ik bepaal zelf wel waar ik wel of geen kritiek op geef. Daar heb ik jou gewoon helemaal niet voor nodig.

OT: vanavond

The Lovely Bones.

Het was leuk tot ze zonder zich dit te beseffen dood was en langs een levende ziende rende maar daarna was het eigenlijk een langdradige fotosoepfilm.
Dit is best wel een spoiler waard vind ik
The Outside Agency
pi_78469614
District 9

Een hele bijzondere sci-fi film. Het begint in reportage/documentairestijl. Een ruimteschip zweeft al twintig jaar boven Johannesburg. De bijbehorende aliens, die prawns worden genoemd, wonen tot ongenoegen van de mensen vlakbij. Ze passen zich niet echt aan, en daarom is het de bedoeling dat ze naar District 9 worden overgebracht, een kamp ver buiten Johannesburg.

Wikus Van De Merwe heeft de taak deze operatie te leiden, maar hij is een rare neurotische man, die deze taak eigenlijk alleen heeft gekregen omdat hij met de dochter van de baas getrouwd is. Tijdens een inval in een van de huizen van de prawns vindt hij iets dat zijn leven, en dat van de prawns, zal veranderen.

De film is heel origineel opgebouwd, het budget in het achterhoofd houdend ziet de film er indrukwekkend uit. Op de een of andere manier komt de film erg realistisch over, maar ik er waren ook een paar dingen die ik niet kon waarderen. Ten eerste werd er erg lang geen enkele feeling met de hoofdrolspelers opgebouwd. Ten tweede zitten die prawns er al twintig jaar maar is nog nooit iemand op het idee gekomen om een gesprek met ze te voeren, terwijl ze kunnen praten. Ten derde komen ze nonchalant, en vrij dom over, en dan is het moeilijk te behappen dat ze een dergelijk ruimteschip kunnen bouwen. Hier kan van alles achter zitten, maar dit wordt in de film niet belicht. En ten vierde vond ik Wikus Van De Merwe in het begin grappig, maar op een gegeven moment irritant en onsympathiek.

Toch heeft dit mijn waardering voor de film niet verminderd, ik vind het een bijzondere en originele film. Bijvoorbeeld alleen al het feit dat het ruimteschip boven Johannesburg gaat hangen, ik heb me nooit eerder afgevraagd waarom het in andere aliens-op-visite-films altijd New York of een andere grote Amerikaanse stad moet zijn. Daarnaast vond ik het een erg leuke insteek dat de aliens hier al jaren zijn, en dat de film niet alleen draait om "hoe en waarom zijn ze hier".

Een 8,2 (IMDB: 8,3)
pi_78472207
Valentine's Day
Intertwining couples and singles in Los Angeles break-up and make-up based on the pressures and expectations of Valentine's Day.

De Amerikaanse Love Actually? Nou ja, maar niet helemaal. De regisseur wilde teveel acteurs en verhaallijnen in de film stoppen, waardoor de segmenten niet goed konden ontwikkelen. Jammer, maar toch erg vermakelijk. Ook leuk dat er verwijzingen inzaten naar andere films waar deze acteurs in hebben gespeeld.

IMDb: 5,7
Mijn cijfer: 7,0
pi_78478826
The Imaginarium of Doctor Parnassus (Terry Gilliam, 2009)
De film gebruikt als marketingslogan "de laatste film van Heath Ledger", uberhaupt beetje merkwaardig om zo mensen naar de bioscoop te lokken en daar komt nog eens bij dat Ledger eigenlijk een bijrol heeft en hij laat zeker niet zijn beste acteerwerk zien. Zo lok je denk ik alleen maar het verkeerde publiek, jammer want het is echt een prima film. Het jaar is nog jong maar voor mij de beste film tot nu toe, al is het ook zeker geen meesterwerk. Daarvoor is het allemaal net wat te rommelig.

Dr. Parnassus heeft eeuwen geleden een weddenschap met Mr. Nick (de duivel) afgesloten en heeft deze gewonnen, hierdoor heeft hij het eeuwige leven. Hierna volgen nog vele weddenschappen tussen de twee en nu komt Mr. Nick de dochter van Parnassus opeisen op haar zestiende verjaardag, de duivel geeft hem echter nog een kans om zijn dochter terug te winnen.

De film doet behoorlijk wat Monty Python herinneringen oproepen, met als hoogtepunt een scene waarin politieagenten een aantal russische gangsters proberen te recruteren, er valt sowieso genoeg te lachen. Terry Gilliam weet wederom een prachtige kleurrijke fantasywereld tot leven te roepen, prachtige decords qua ontwerp alleen helaas is de cgi niet overal even sterk. Verder beschikt de film over een zeer sterke cast. Christopher Plummer als Parnassus en Tom Waits als de duivel vormen een topduo, met name Waits viel me in positieve zin op door de duivel niet als een in en in slecht persoon neer te zetten. Toen ik op voorhand hoorde dat de rol van Ledger door drie acteurs (Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell) zou worden afgemaakt was ik enigszins sceptisch, maar het pakt erg goed uit. Sterker nog, de film is er denk ik niet minder van geworden. Daarnaast prima bijrollen van o.a. Lily Cole en Verne Troyer.

Kortom prachtige film die een bezoek aan de bioscoop zeker waard is! 8.5
pi_78479891
Across 110th Street (Barry Shear, 1972)
Na Coffy nog maar een blaxploitationfilm gekeken, die lekkere harde rauwe aktiefilms uit de jaren '70 bevallen me erg goed! Heerlijk sfeertje, vette outfits en een toprol van Anthony Quinn. Verder een heerlijke soundtrack met onder andere de titelsong van Bobby Womack. 8.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')