abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78268912
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78268919
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:59 schreef HaagsPietje het volgende:
een Haagse bom te vroeg af te laten gaan
Die vlak voor de aftrap? Dat was goed spul hoor
Feyenoord Rotterdam
pi_78269002
Ik hoop dat Been het roer toch om gaat gooien, op Rijnmond was ie echt woedend.
-
pi_78269016
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:07 schreef MB23 het volgende:

[..]

Die vlak voor de aftrap? Dat was goed spul hoor
nope tijdens de wedstrijd in ons eigen vak hehe....
pi_78269034
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat Been het roer toch om gaat gooien, op Rijnmond was ie echt woedend.
Valt weinig aan te doen met dit spelersmateriaal. Hij zou de Guzman eruit moeten gooien en Babovic erin. Makaay niet meer in laten vallen, maar Castaignos. Die is nog gretig.
Elite
Tegen TTIP
pi_78269065
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:10 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nope tijdens de wedstrijd in ons eigen vak hehe....
Ooh, die ging niet zo goed Van die voor de aftrap schrok ik me de tering, heel die tribune trillen ook whehe.
Feyenoord Rotterdam
pi_78269076
Been gaat de basiself op de kop zetten zei hij en hij gaat nog meer naar Jong Feyenoord kijken. Hij gaat die jongens ook een kans geven.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_78269156
quote:
--------------------------Darley-------------------------------

De Vrij-------Vlaar----------Bahia-------van Bronckhorst

Wijnaldum------Landzaat----Babovic---------van Haaren

------------------Tomasson---Castaignos------------------
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_78269209
El Ahmadi was ook weer waardeloos vandaag.
pi_78269226
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ooh, die ging niet zo goed Van die voor de aftrap schrok ik me de tering, heel die tribune trillen ook whehe.
ik weet niet hoe het legioen tegen zo'n wedstrijd aankijkt, maar kan me toch niet voorstellen dat als willem 2 of nac langskomt dat er ook zo'n heerlijke voetbalambiance met lekkere spreekkoren over en weer en diverse acties bommetjes etc. heerst. erg genoten vanmiddag niet in de laatste plaats omdat ik bang was voor een totale vernedering in het haags kwartiertje....tot in de 93ste minuut de rollen werde omgedraaid whehehe

eeeeen wie niiieeet springt die is een joooooooddd!
pi_78269276
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Valt weinig aan te doen met dit spelersmateriaal. Hij zou de Guzman eruit moeten gooien en Babovic erin. Makaay niet meer in laten vallen, maar Castaignos. Die is nog gretig.
Die dingen die je noemt sowieso, met name De Guzman die gewoon lekker op de tribune moet. Voor de rest Darley gewoon weer eerste keeper (is niets slechter dan v. Dijk + investering in de toekomst) en in de jeugd eens flink op zoek gaan naar flankspelers.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 17:17:33 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78269282
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
Elite
Tegen TTIP
pi_78269305
quote:
Vergeleken met de rest van de selectie was hij prima bezig, maar dat zegt ook veel over de rest van de selectie.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 17:18:23 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78269315
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vergeleken met de rest van de selectie was hij prima bezig, maar dat zegt ook veel over de rest van de selectie.
Nu doe je El Ahmadi tekort.
Elite
Tegen TTIP
pi_78269317
quote:
Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten. Eigenlijk vond ik hem wel een van de betere, samen met Wijnaldum.
Tomasson vond ik niet zo veel brengen. Zie dan liever Luc spelen(denk ik...) En De Guzman mag nu wel eens op de bank blijven, waarom stel je iemand op die zegt 'klaar te zijn met feyenoord' ?
pi_78269355
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu doe je El Ahmadi tekort.
Ik was aardig tevreden over hem, maar om nou te zeggen dat ie briljant was? Maar met name z'n mentaliteit lijkt opeens de betere kant op te gaan, vreemd genoeg.
-
pi_78269357
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:17 schreef Happel het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jullie hebben gekeken maar hij was weer ouderwets Pieter Post aan het spelen. En daardoor ook veel teveel balverlies.
pi_78269384
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:18 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten.
Daar was hij idd erg druk mee vandaag.
pi_78269404
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:18 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten. Eigenlijk vond ik hem wel een van de betere, samen met Wijnaldum.
Tomasson vond ik niet zo veel brengen. Zie dan liever Luc spelen(denk ik...) En De Guzman mag nu wel eens op de bank blijven, waarom stel je iemand op die zegt 'klaar te zijn met feyenoord' ?
Omdat Been had verwacht dat hij punten zou gaan pakken, maar dat doet ie niet. Weg met die hond dus.
-
pi_78269423
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:20 schreef Babovic het volgende:

[..]

Daar was hij idd erg druk mee vandaag.
De rest maakte meer fouten en deed niet eens de moeite deze recht te zetten.
-
pi_78269440
Hij krijgt bij Radio Rijnmond zelfs een 3 als cijfer.
pi_78269452
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:21 schreef Babovic het volgende:
Hij krijgt bij Radio Rijnmond zelfs een 3 als cijfer.

Wat kreeg de rest, een -3?
-
pi_78269509
quote:
Feyenoord vergalt humeur Been

Stefan de Vrij, Jon Dahl Tomasson, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Roy Makaay en Luigi Bruins balen na afloop van de wedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2).

ROTTERDAM - Een straftraining of een boete vond hij een beetje overdreven. Maar dat trainer Mario Been van Feyenoord zwaar ontevreden was over het spel van zijn ploeg in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2) was luid en duidelijk in de Kuip te horen.

,,We moeten allemaal maar eens goed in de spiegel kijken'', mopperde de Rotterdamse coach, die voor zijn doen behoorlijk negatief gestemd was.

Been liet na de omstreden gelijkmaker van ADO-aanvoerder Danny Buijs in de extra tijd zijn frustraties de vrije loop. ,,Dramatisch. We hebben collectief gefaald. Het was heel slecht. Ik ben ontgoocheld'', foeterde de voormalige spelverdeler, die met zijn ploeg in 2010 in De Kuip nog niet heeft gewonnen.

Been vond het pijnlijk dat Feyenoord tegen de nummer zestien van de eredivisie nauwelijks dominant was. ,,We willen graag een topploeg zijn, maar dan zullen we tegen een team als ADO Den Haag, met alle respect, toch echt een betere wedstrijdmentaliteit moeten tonen. We hebben nog steeds moeite om het spel te maken. We hebben het ADO amper lastig kunnen maken. Ik had veel meer van mijn ploeg en van deze wedstrijd verwacht.''

De Hagenaars kwamen in de tiende minuut verrassend op voorsprong, Uit een snelle tegenstoot trok Karim Soltani de bal scherp en laag voor. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst dacht de voorzet tot hoekschop te verwerken, maar tikte de bal pardoes in eigen doel, 0-1.

Met verhoogde energie ging Feyenoord daarna op jacht naar de gelijkmaker. Verdediger Ron Vlaar was met een kopbal in de twintigste minuut (voorlangs) als eerste Feyenoorder dicht bij 1-1. Kort daarna kwam de thuisploeg alsnog op gelijke hoogte met ADO Den Haag. Georginio Wijnaldum dribbelde vanaf de rechterflank naar binnen en haalde met links doeltreffend uit: 1-1.

Met een door het legioen gewaardeerde wissel - Roy Makaay voor Jonathan de Guzman - trachtte coach Been zijn ploeg in de tweede helft meer aanvalskracht te geven. Dat lukte niet echt. Feyenoord kreeg wel de nodige kansen op 2-1, maar van een groot overwicht was geen sprake. ADO Den Haag claimde bij arbiter Ruud Bossen tevergeefs een strafschop na een overtreding van André Bahia op Buijs (ex-Feyenoord).

In de 76e minuut bewees Makaay dat hij nog altijd van waarde kan zijn. De bijna 35-jarige spits speelde zichzelf knap vrij en schoot vervaarlijk richting doel. Doelman Robert Zwinkels redde fraai, maar de rebound was voor de lepe clubtopscorer Jon Dahl Tomasson: 2-1. In de extra tijd zorgde Buijs alsnog voor een verdiend ADO-punt, met dank aan een kopballetje van de meegekomen keeper Zwinkels.

Doelman Rob van Dijk van Feyenoord was woedend, omdat hij zich op de doellijn bij de late gelijkmaker weggezet voelde. Been wilde van geen kritiek op arbiter Bossen weten. ,,We moeten naar onszelf kijken. We hebben dit puntenverlies volledig aan onszelf te wijten.''
Makaay en Bruins balen? Die balen alleen als hun salaris te laat is.
-
pi_78269511
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat kreeg de rest, een -3?
Nee El Ahmadi had met een 3 het laagste van het hele veld
  zondag 21 februari 2010 @ 17:26:30 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78269599
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Babovic het volgende:

[..]

Dan hebben ze blijkbaar een andere wedstrijd zitten kijken.
Elite
Tegen TTIP
pi_78269622
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Babovic het volgende:

[..]

Dat vind ik onterecht.
-
pi_78269691
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan hebben ze blijkbaar een andere wedstrijd zitten kijken.
Blijkaar dezelfde als ik heb gezien
  zondag 21 februari 2010 @ 17:29:41 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78269714
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Babovic het volgende:

[..]

Blijkaar dezelfde als ik heb gezien
Dan heb je gewoon geen kijk op het spelletje.
Elite
Tegen TTIP
pi_78269807
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon geen kijk op het spelletje.
Dat zal het dan wel zijn denk ik.
pi_78269813
quote:
Ontgoochelde Been baalt van Fer

Trainer Mario Been van Feyenoord. FOTO ANP/MARCO DE SWART
ROTTERDAM - Feyenoord moet het in de komende uitwedstrijd tegen FC Groningen doen zonder middenvelder Leroy Fer. Het negentienjarige talent kreeg zondag in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2) alweer zijn achtste gele kaart van het seizoen. Hij is daardoor voor de uitbeurt in de Euroborg geschorst.

,,Leroy pakt te veel onnodige kaarten'', concludeerde zijn trainer Mario Been. ,,Daar ben ik niet blij mee. Tegen ADO Den Haag was het opnieuw raak. Hij speelt de bal te ver voor zich uit en begaat daarna een overtreding. Als hij in dat soort situaties wat minder zou lopen met de bal, hoeft hij zichzelf ook niet te corrigeren. Wat dat betreft zit hij midden in een leerproces. Leroy is misschien op weg naar een mooie, grote club, maar moet in zijn spel nog wel volwassen worden.''
Aan de andere kant ben ik blij dat Fer nog een kaart pakt, in plaats van Bruins die z'n broekje niet vies wil maken.
-
pi_78269832
Maar hij pakt domme gele kaarten. Daar heb je niets aan.
pi_78269866
Overigens: De Guzman moet je eigenlijk gewoon laten staan i.p.v. hem op de bank te zetten: clubs die nog twijfelden of ze hem willen weten nu zeker van niet.
-
pi_78269909
Nou sorry hoor, maar die goal van tommason kwam op aangeven van makaay dus je hebt best wel wat aan hem, el ahmadi beste van het veld, en Wijnaldum breng ik persoonlijk op de fiets nog naar een gat waar die nooit meer uit komt wat een drama is dat toch om over de Guzman nog maar niet te beginnen!
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 17:39:45 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78270036
Het lijkt wel of de mentaliteit van vorig seizoen weer terug is in het elftal. Blijkbaar is dat iets hardnekkigs, net als het belabberde positiespel waardoor élke aanvalsopzet in een volle ruimte uiterst moeizaam gaat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_78270088
Ik weet niet wat de Guzman bij ons verdient maar het zou mooi zijn als er geen enkele club komt die hem een hoger salaris wil bieden.
  zondag 21 februari 2010 @ 17:42:32 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78270135
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef super-gabber het volgende:
Nou sorry hoor, maar die goal van tommason kwam op aangeven van makaay dus je hebt best wel wat aan hem, el ahmadi beste van het veld, en Wijnaldum breng ik persoonlijk op de fiets nog naar een gat waar die nooit meer uit komt wat een drama is dat toch om over de Guzman nog maar niet te beginnen!
Wijnaldum was ook goed bezig. Enige probleem is dat zijn eindpass ruk is en hij zijn acties te ver doorvoert,
Elite
Tegen TTIP
pi_78270167
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:41 schreef Babovic het volgende:
Ik weet niet wat de Guzman bij ons verdient maar het zou mooi zijn als er geen enkele club komt die hem een hoger salaris wil bieden.
Prachtig als die kneus straks op Cyprus ofzo moet spelen.
-
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 17:43:40 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78270177
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:41 schreef Babovic het volgende:
Er was een tijdje terug zo'n lijstje. Volgens mij zat DeGuzman op ruim 700K
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_78270212
Ach, Been wil met buitenspelers spelen en die hebben we niet.

Het is zelfs sneu om te zien dat tegenstanders niet eens meer rugdekking geven, omdat we al dik 20 wedstrijden niet of nauwelijks de achterlijn halen. Blijft het gevaarlijkst om te verdedigen. Ado scoorde zo vandaag zelfs de 0-1. Heel af en toe als Cisse in de kluts de bal krijgt randje 16, lukt het weleens.

Het spel maken is niks voor ons. Ook vandaag zag je weer dat als er ruimte lag Wijnaldum wel goud waard kan zijn. Cisse idem. Enige detail is dat het middenveld zelden aansluit, waardoor potentiële kansen doorgaans op niets uitlopen.

Wat dat betreft eist Been wellicht gewoon te veel van spelers. El Ahmadi verzoop vandaag af en toe op het middenveld, omdat Ado de ruimte klein maakte en flink doordrukte, terwijl zowel Fer als de Guzman nimmer baas zijn geweest.
pi_78270489
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Aandemur het volgende:
Ach, Been wil met buitenspelers spelen en die hebben we niet.
Loopt er in de jeugd niets rond? Zo nee: dan moet Been een ander systeem zoeken. Zoals hij zelf al zegt: hij is eindverantwoordelijk en met dit materiaal speelde je ook een redelijke eerste seizoenshelft dus onmogelijk om daar mee te presteren in de 2e seizoenshelft is het niet.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 17:55:41 #41
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78270491
quote:
Been furieus na gelijkspel

Mario Been reageerde na het in 2-2 geëindigde duel met ADO Den Haag furieus. De trainer van Feyenoord zei dat zijn ploeg een 'complete faaldag' had. "Ons spel was matig en daar schaam ik me voor", aldus Been.

"Ik heb na afloop in de kleedkamer gevraagd of iedereen in de spiegel wil kijken en dat ik dat zelf ook zal doen", zei Been. De oefenmeester wilde niet zeggen of hij maatregelen neemt. "Zover ben ik nog niet, maar het is duidelijk dat dit niet kan. Ik zie ook wel dat Karim el Ahmadi veel balverlies lijdt, maar hij vraagt tenminste om de bal. Andere spelers verstoppen zich." Feyenoord verspeelde tegen laagvlieger ADO Den Haag twee belangrijke punten in de strijd om Europees voetbal.
Schamen vind ik wat overdreven. Schamen doe ik me alleen als ik Makaay nonchalant een bal in de handen van de keeper zie schieten, Bruins de bal zie krijgen bij de cornervlag terug zie dribbelen en de bal op van Dijk geven of als Feyenoord collectief niet eens één keer een counter uit kan spelen. Tomasson liep zich het lazarus maar Wijnaldum zag hem gewoon niet! En zelfs als de keeper van Ado tot twee keer toe uit het doel is kan Feyenoord het niet uitspelen en scoren, triest diep triest.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78270871
Er had gewoon 3-1 gemaakt moeten worden toen die keeper meeging, had makkelijk gekund.
pi_78270939
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Er had gewoon 3-1 gemaakt moeten worden toen die keeper meeging, had makkelijk gekund.
Welnee joh, we moeten realistisch zijn en geen wonderen verwachten.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 18:10:29 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78270998
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Loopt er in de jeugd niets rond? Zo nee: dan moet Been een ander systeem zoeken. Zoals hij zelf al zegt: hij is eindverantwoordelijk en met dit materiaal speelde je ook een redelijke eerste seizoenshelft dus onmogelijk om daar mee te presteren in de 2e seizoenshelft is het niet.
Daar is het nu natuurlijk te laat voor...
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Welnee joh, we moeten realistisch zijn en geen wonderen verwachten.
Och, gut. Het valt je allemaal zwaar op het dak, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_78271130
Ik denk eerder dat hij met deze berichtgeving probeert zn spelers wakker te schudden, dan dat hij echt gaat inzetten op een nieuw systeem.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:16:36 #46
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78271153
De sfeer was goed te doen vanaf W en jammer dat we het nog zo weggeven. On-ge-lo-felijk, die Been begint me ook goed me strot uit te komen. Die idiote wissels, we hebben weinig voorhande maar hoeveel kansen gaat meisje Bruins nog krijgen? Zet Leerdam er dan in, maar nee die gebruikt hij liever voor RB wat zijn positie ook helemaal niet is.

Echt niet normaal dat we gewoon nog de 2-2 krijgen, ik schaamde me kapot voor wat wij neerzette. Makaay is ook een ongelofelijk randdebiel, heeft praktisch een vrije doorgang en probeert uit stand de keeper te kloppen. Word tijd dat hij verkast naar Vitesse

Er zijn verdomme maar 3 must-wins in een seizoen. Ado/Sparta en 020 thuis. That's all there is to it, voorlopig hebben we tegen 2 van de 3 gelijkgespeeld. Zal me niks verbazen of de spangen komen ook voor een punt.

Trouwens op Utrecht Centraal nog een grote groep ajacieden gezien. Ook nog even toegezongen, dat geeft toch wel stoot energie van hier tot Tokio en verder.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78271191
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
vanaf W
Die debiel in zijn bananenpak dan!
  zondag 21 februari 2010 @ 18:22:12 #48
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78271299
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Die debiel in zijn bananenpak dan!

Dat ado publiek stelt ook echt niks voor, duidelijk te zien dat ze van neuzenvreugd afkomstig zijn. Alleen als ze scoren kwam er nog wat geluid vanaf. Uit ironie begonnen we zelf maar met het Haags kwartiertje, trouwens ook nog zo'n ouwe mafkees die vanaf de business seats naar buiten kwam met een ado muts bij de 2-2. Heeft ie geweten ook
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78271345
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar is het nu natuurlijk te laat voor...
Je kunt het
quote:
Och, gut. Het valt je allemaal zwaar op het dak, hè.
Ik erger me gewoon aan die mensen die roepen "je bent vergeten waar we vandaan komen" na zo'n uitslag als vandaag. Wat heeft dat te maken met hoe je vandaag speelt? Er moet voor 100 % inzet getoond worden en zo'n 3-1 moet er in, klaar.

Bij veel Feyenoorders is echt totaal geen benul van topsport meer. Nee, Wijnaldum mag niet rustig alle tijd nemen om te leren en fouten maken; hij zit al 3 jaar bij het eerste en moet er gewoon staan. Gelukkig laat ie af en toe nog wat leuks zien, in tegenstelling tot Bruins.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 18:27:14 #50
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78271437
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je kunt het
[..]

Ik erger me gewoon aan die mensen die roepen "je bent vergeten waar we vandaan komen" na zo'n uitslag als vandaag. Wat heeft dat te maken met hoe je vandaag speelt? Er moet voor 100 % inzet getoond worden en zo'n 3-1 moet er in, klaar.

Bij veel Feyenoorders is echt totaal geen benul van topsport meer. Nee, Wijnaldum mag niet rustig alle tijd nemen om te leren en fouten maken; hij zit al 3 jaar bij het eerste en moet er gewoon staan.
Wijnaldum speelde vanaf mijn beleving niet slecht, en wordt ook verkeerd gebruikt door Been. Die de Guzman moet hij gewoon uit de selectie flikkeren en Wijnaldum daar neerzetten.

Vorig jaar werden we 7e, en nu staan we 4e. Ik vind niet dat we zoveel zijn opgeschoten, we spelen gewoon een kansloos seizoen met een kansarme ploeg en vooral kansloze trainert. Feyenoord hoort thuis gewoon de ballen uit de broek te spelen. Het is toch niet meer normaal dat clubs naar Feyenoord komen voor minimaal een punt. Ze moeten blij zijn als ze met 0 weer terug naar huis gaan, maar helaas is dat al een tijdje niet het geval. Het is dat het stadion en het publiek er nog zijn want anders blijft er nog weinig van over
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78271755
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wijnaldum speelde vanaf mijn beleving niet slecht, en wordt ook verkeerd gebruikt door Been. Die de Guzman moet hij gewoon uit de selectie flikkeren en Wijnaldum daar neerzetten.
Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.
quote:
Vorig jaar werden we 7e, en nu staan we 4e. Ik vind niet dat we zoveel zijn opgeschoten, we spelen gewoon een kansloos seizoen met een kansarme ploeg en vooral kansloze trainert. Feyenoord hoort thuis gewoon de ballen uit de broek te spelen. Het is toch niet meer normaal dat clubs naar Feyenoord komen voor minimaal een punt. Ze moeten blij zijn als ze met 0 weer terug naar huis gaan, maar helaas is dat al een tijdje niet het geval. Het is dat het stadion en het publiek er nog zijn want anders blijft er nog weinig van over
Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 18:56:18 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78272228
Ik ben in ieder geval blij dat Been zijn woede toont. Van Marwijk of Koeman hadden ongetwijfeld weer "lichtpuntjes" ofzo gezien.
2000 light years from home
  zondag 21 februari 2010 @ 18:57:09 #53
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78272259
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.
[..]

Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.
Ja, ik zeg toch ook alleen maar dat Wijnaldum niet slecht speelde? Heb het woord goed nooit in me mond gehad, had volgens mij een grote aandeel in de 2-1 en maakte zelf de 1-1.

Er zijn gewoon spelers waar Been in gelooft die het keer op keer verprutsen. Wie vertelt die Cissé nou eens dat je ook buitenom kan gaan? Waarom wordt die Bruins gewisseld, Bruins is leuk als je 4-0 voorstaat tegen Willem II maar bij een 1-1 tegen Ado? De Guzman ga ik niet eens over beginnen, die kan nog geen skippybal fatsoenlijk afgeven op de spelers. Vervolgens was Makaay ook weer niveau'tje Jupiler League

Been heeft veruit het meest geluk had van de trainers bij Feyenoord. Vond persoonlijk dat Bert het niet zo heel slecht had gedaan. Die had last van absurd veel blessures, evenals Verbeek. Mario heeft nagenoeg een fitte selectie maar presteert ondermaats. Houdt angstvallig vast aan een 4-3-3 systeem waar we de spelers niet voor hebben en maakt ook onlogische wissels.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78272397
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
De sfeer was goed te doen vanaf W en jammer dat we het nog zo weggeven. On-ge-lo-felijk, die Been begint me ook goed me strot uit te komen. Die idiote wissels, we hebben weinig voorhande maar hoeveel kansen gaat meisje Bruins nog krijgen? Zet Leerdam er dan in, maar nee die gebruikt hij liever voor RB wat zijn positie ook helemaal niet is.
Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:03:35 #55
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78272449
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:01 schreef Babovic het volgende:

[..]

Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.
Want daar was hij goed in bij Excelsior?

Bij Feyenoord nog geen bal fatsoenlijk geraakt, had dan lekker Babovic ingebracht.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 19:17:14 #56
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78272871
Been moet zijn elftal grondig omgooien, zoals eerderen al zei, de guzman eruit, makaay naar de tribune, breng die castaignos eens, wat heeft hij te verliezen?
Ik bedoel, hij is 17, misschien pakt het wel net zo goed uit als bij de Vrij.
Been moet gewoon 4-4-2 gaan spelen met Tomasson/Cisse, of Tomasson/Biseswar,
Wijnaldum erachter en 3 middenvelders, Fer/ El Ahmadi/ (Landzaat/Babovic/Leerdam)
Hup, Bruins erook uit en klaar.
Maarja, wij hebben makkelijk praten.
pi_78273140
Wat een zielig hoopje ellende is die Hofs geworden, ben achteraf toch blij dat ie vertrokken is.
-
pi_78273496
Gio boeide die eigen goal ook totaal niet leek het wel. Die "komt wel goed"-houding. Als je aanvoerder al zo denkt, is het niet vreemd dat het hele elftal zo speelt.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:40:04 #59
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78273693
Was donkerrood voor Luijkcx
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_78273728
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Oh ok.
pi_78273758
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Was zeker wel rood ja. In de eerste seizoenshelft had ie hem gekregen en had Feyenoord gewonnen, nu zit ALLES tegen.
-
pi_78273821
Die Van Dijk voldoet echt niet hoor.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:44:04 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78273851
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Ritmo het volgende:
Wat een zielig hoopje ellende is die Hofs geworden, ben achteraf toch blij dat ie vertrokken is.
Inderdaad. Dik mormeltje.

Wijnaldum lijkt wel beter te spelen trouwens de laatste weken, als ik de samenvatting zo zie.

Verder zuur. Ik had het idee dat in de eerste helft van het seizoen er toch wat meer een winnersmentaliteit in het elftal heerste. Eigen doelpunt van Van Bronckhorst en die frummelgoal in de laatste minuut, pff. Dat is gewoon een kwestie van concentratie hoor.
pi_78273888
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Dik mormeltje.

Wijnaldum lijkt wel beter te spelen trouwens de laatste weken, als ik de samenvatting zo zie.

Verder zuur. Ik had het idee dat in de eerste helft van het seizoen er toch wat meer een winnersmentaliteit in het elftal heerste. Eigen doelpunt van Van Bronckhorst en die frummelgoal in de laatste minuut, pff. Dat is gewoon een kwestie van concentratie hoor.
Het is puur een mentaal iets.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:46:10 #65
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78273910
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Oh ok.
Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_&
LUHG
  zondag 21 februari 2010 @ 19:48:16 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78273967
Ik erger me er echt kapot aan die commentatoren altijd over Makaay spreken alsof hij zo enorm gevaarlijk is. Kom op zeg. Een sluipmoordenaar werd hij weer genoemd. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat het een verrassing zou zijn als Makaay zou scoren ja.

Makaay is een spits, maar desondanks heb ik hem talloze malen een bal zien aannemen en schieten ZONDER te scoren. Altijd zo'n rollertje die een beetje richting het doel stuitert. Kom op man, zulke ballen moeten gewoon hangen maar dat kan hij niet meer. Wat mij betreft lijdt hij dan ook aan grootheidswaanzin aangezien hij zelf totaal niet doorheeft dat hij er niets meer van bakt.

Gelukkig hebben we Tomasson nog. Speelt vaak dramatische wedstrijden, maar kan wel belangrijke doelpunten uit het niets maken.
pi_78273974
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_&

Je hoeft hier niet te posten. Feyenoord.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:49:32 #68
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78274002
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten. Feyenoord.
Ik zeg toch alleen dat het donkerrood was, maar goed dit is iets voor FB.
LUHG
  zondag 21 februari 2010 @ 19:50:03 #69
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78274016
Nu ik het terug zie baal ik nog meer, 1e doelpunt een gruwelijke fout van Giovanni en de 2e vind ik echt onterecht. Van Dijk wordt gewoon opzij gegooid, volgens mij heeft de keeper een beschermde status. Buitenspel nog daar gelaten

Vind het wel mooi dat in de samenvatting ze de acties lieten zien!
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 19:50:09 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274020
En Cissé, godverdomme zeg. Ik ben nog gevaarlijker op die positie en ik heb nog nooit in teamverband gevoetbald.
pi_78274071
Die actie van Wijnaldum Zn aannames waren vandaag ook heerlijk. Jammer dat hij soms teveel probeerde.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 19:52:28 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274103
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef MB23 het volgende:
Die actie van Wijnaldum Zn aannames waren vandaag ook heerlijk. Jammer dat hij soms teveel probeerde.
Hij lijkt in ieder geval uit z'n dal te klimmen. Goed om te zien. Begint ook steeds volwassener te voetballen.
pi_78274183
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me er echt kapot aan die commentatoren altijd over Makaay spreken alsof hij zo enorm gevaarlijk is. Kom op zeg. Een sluipmoordenaar werd hij weer genoemd. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat het een verrassing zou zijn als Makaay zou scoren ja.

Makaay is een spits, maar desondanks heb ik hem talloze malen een bal zien aannemen en schieten ZONDER te scoren. Altijd zo'n rollertje die een beetje richting het doel stuitert. Kom op man, zulke ballen moeten gewoon hangen maar dat kan hij niet meer. Wat mij betreft lijdt hij dan ook aan grootheidswaanzin aangezien hij zelf totaal niet doorheeft dat hij er niets meer van bakt.

Gelukkig hebben we Tomasson nog. Speelt vaak dramatische wedstrijden, maar kan wel belangrijke doelpunten uit het niets maken.
Grappig, die opmerking viel me ook op. Als je dat 2 a 3 jaar geleden had gezegd ok, maar elke lamlul die daar wat rondloopt krijgt wel een keer een kansje.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 20:00:47 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274407
Volgende week tegen Groningen. Zal wel weer niks worden .
pi_78274756
Timmer vanavond bij Studio Voetbal meende ik te horen.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 20:31:55 #76
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78275703
Feyenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 20:40:00 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78276113
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Timmer vanavond bij Studio Voetbal meende ik te horen.
Joepie.
pi_78276842
quote:
Vond dit een van z'n betere wedstrijden, al had ie wel een paar slechte momenten.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:57:30 #79
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78276940
Het zijn in mijn ogen bijna altijd dezelfde spelers die het verneuken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 21:42:17 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78279448
Iedereen staat ook verkeerd.
Wijnaldum hoort niet op rechts, Tomasson staat niet goed.. Cisse is ernstig uit vorm.
Gooi het een of ander om zou ik zeggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78280743
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef Merkie het volgende:
En Cissé, godverdomme zeg. Ik ben nog gevaarlijker op die positie en ik heb nog nooit in teamverband gevoetbald.
Toch, die Cisse is sterk aan de bal en af en toe had hij best goede acties. Hij is verdomd snel en houd meer dan Biseswar het veld breed, wat sowieso een plus is. Alleen hij durft niet, dat is zo zonde. Want ik vind het nog steeds een verstandige aankoop.
En Been moet echt overstappen op een ander systeem, want als het weer zo gaat, ga je gewoon onderuit in Groningen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:04:05 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78280843
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet.
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.

Ga jij trouwens de financiële middelen leveren om de scouting te vervangen en de ontslagvergoeding van Gudde en Jacobs te betalen? Gebruik je gezond verstand eens.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Bij veel Feyenoorders is echt totaal geen benul van topsport meer.
Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.

@Sinnie: Ik verwacht volgende thuiswedstrijd een spandoek tegen Been te zien. Wees een trendsetter. Pleur de club nog verder de diepte in, schieten we wat mee op.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 22:14:59 #83
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78281505
Bang voor veranderingen, Happel?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78281613
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Sinnie het volgende:
Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.
Het gaat niet super, eens. Maar geef het gewoon een jaar. Het is, of het nu leuk is of niet, nog steeds in opbouw. Laat het dan ook eens bouwen, liever binnen een paar jaar gezond en standaard mee doen om de eerste 3 plekken dan weer gokken en verliezen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:18:27 #85
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78281696
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.
Het gaat niet super, eens. Maar geef het gewoon een jaar. Het is, of het nu leuk is of niet, nog steeds in opbouw. Laat het dan ook eens bouwen, liever binnen een paar jaar gezond en standaard mee doen om de eerste 3 plekken dan weer gokken en verliezen.
Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we zijn al een jaar of 4-5 aan het opbouwen en op dit moment heb ik het wel een beetje gehad. Ik snak naar de Coolsingel, en dan niet voor de beker.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78281831
Tja als je elke week zo'n wanprestatie levert moet je niet raar opkijken als je een keer verliest of gelijkspeelt.

Wat dat betreft is er geen reet veranderd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:21:18 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78281859
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Sinnie het volgende:
Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.
Elite
Tegen TTIP
pi_78281887
Sinds 2003 zitten we al in de tussenjaren en verwacht maar niet dat de komende seizoenen anders zal zijn.

Al ben ik al jaren van mening dat het nieuwe stadion de genadeklap voor Feyenoord zal zijn. Dat is het moment waar we echt alles gaan verliezen.
pi_78281991
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Aandemur het volgende:
Sinds 2003 zitten we al in de tussenjaren en verwacht maar niet dat de komende seizoenen anders zal zijn.

Al ben ik al jaren van mening dat het nieuwe stadion de genadeklap voor Feyenoord zal zijn. Dat is het moment waar we echt alles gaan verliezen.
Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:23:56 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78282032
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?
Zijn ze i.i.g. druk mee bezig. Daar is alles mee opgelost hoor.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 22:25:18 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78282124
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.
Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn ding
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 22:28:27 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78282351
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn ding
Het zal de leeftijd zijn?
Elite
Tegen TTIP
pi_78286173
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.
Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.
quote:
Ga jij trouwens de financiële middelen leveren om de scouting te vervangen en de ontslagvergoeding van Gudde en Jacobs te betalen? Gebruik je gezond verstand eens.
Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.
quote:
Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.
Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 23:46:36 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78286453
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.
Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?
quote:
Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.
Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.

Heb overigens weinig aan te merken op Gudde.
quote:
Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.
Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.
Elite
Tegen TTIP
pi_78287682
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?
Ik mag toch hopen dat Gudde daar al minstens een jaar mee bezig is. Ik ben het helemaal met je eens dat we er nog niet zijn, maar ik wil wel een stijgende lijn zien.
quote:
Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.

Heb overigens weinig aan te merken op Gudde.
Natuurlijk wist ik dat niet, maar je moet wel zorgen dat je er vanaf kunt als ze niet functioneren he?
quote:
Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.
Dat vind ik nou iets wat een goede coach moet kunnen bereiken.
-
  maandag 22 februari 2010 @ 06:57:19 #97
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78292571
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Makaay en Bruins balen? Die balen alleen als hun salaris te laat is.

Makaay speelde best goed. De goal van Tomasson mag je op zijn naam bijschrijven.
El Ahmadi speelde goed, maar als je vaak de bal opeist, kan je hem ook vaker verspelen.. Maar het speelde tenminste geen verstoppertje.
Vleugels waren weer 3x ruk, daar moet Been iets aan doen.
pi_78297789
Het vertrek van Jans zou weleens goed kunnen uitpakken voor ons aanstaande zondag.

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3100

Ze zijn er niet heel blij mee. Hopen dat de negativiteit overslaat op de Groningen spelers.
pi_78298029
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Aandemur het volgende:
Het vertrek van Jans zou weleens goed kunnen uitpakken voor ons aanstaande zondag.

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3100

Ze zijn er niet heel blij mee. Hopen dat de negativiteit overslaat op de Groningen spelers.
Begrijpelijk dat ze er niet zo blij mee zijn. Dit is net zoiets als Been die aankondigt naar neuzenvreugd te vertrekken.

Het is te hopen dat Feijenoord hiervan weet te profiteren zondag.
Elite
Tegen TTIP
pi_78298103
Been wil naar AC Milan ?
pi_78298172
Heerlijke sfeer gisteren in de kuip !
Zonder wrijving geen glans
pi_78298239
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Den Haag mooiuh stad achtur duh duinuh!!!!!

Alleen wel aan de verkeerde kant van de duinen
pi_78298535
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt, je kunt zeggen wat je wil maar zo'n thuiswedstrijd tegen ADO is toch altijd wel een van de leukste van het seizoen. Lekker vol vak Hagenezen in tegenstelling tot Utrecht,Twente etc. en helaas ook geen 020 'ers meer. En ADO aanhangers zijn ook lekker fanatiek en hebbben vaak ludieke actie en wij ook tegen hun. Blijf het een leuke pot vinden. Zul je zien dat Aboutaleb na die lawine pijl van gisteren ook Hagenezen gaat weigeren.Tenminste een uitvak waar je lekker tegen kunt opzingen inplaats van die uitvakken met die hoempapa nummers en een trommel.
pi_78298548
Dubbel,,
pi_78298861
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, je kunt zeggen wat je wil maar zo'n thuiswedstrijd tegen ADO is toch altijd wel een van de leukste van het seizoen. Lekker vol vak Hagenezen in tegenstelling tot Utrecht,Twente etc. en helaas ook geen 020 'ers meer. En ADO aanhangers zijn ook lekker fanatiek en hebbben vaak ludieke actie en wij ook tegen hun. Blijf het een leuke pot vinden. Zul je zien dat Aboutaleb na die lawine pijl van gisteren ook Hagenezen gaat weigeren.Tenminste een uitvak waar je lekker tegen kunt opzingen inplaats van die uitvakken met die hoempapa nummers en een trommel.
100% mee eens!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:00:52 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78300114
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Been wil naar AC Milan ?
Niks mis met gezonde ambitie toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_78302774
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

ik had het er gister nog met een maat van me over...
bij den haag wordt eigenlijk niet gezongen maar meer gewoon geschreeuwd.
en idd weg met die kuttrommels en hoempapa gebeuren.
bij studio sport noemden ze het al de semi-klassieker en wat mij betreft houden we die erin!
tegen ajax is er meer haat, maar tegen feyenoord is er gewoon een lekkere fanatieke voetbalsfeer en als het zo afloopt is het natuurlijk helemaal ideaal
pi_78302977
Hoe zit dat nou met die bom dan ? Jongen gewond (gescheurde trommelvliezen) 2 jochies van 14 aangehouden maar ook weer vrij .

pi_78303182
een of andere malloot gooide een lawinepijl zonder stok in de gracht. die kon geen kant op en vloog terug het vak in en daar: KABOEM. vette paniek natuurlijk en minimaal 1 zwaargewonde.
laat het een wijze les zijn voor alle supporters! ik vind een (rook)bommetje op zn tijd wel leuk, maar helaas weet niet iedereen er verantwoord mee om te gaan. en waar een bom blijft liggen vliegt een pijl alle kanten op
pi_78303196
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe zit dat nou met die bom dan ? Jongen gewond (gescheurde trommelvliezen) 2 jochies van 14 aangehouden maar ook weer vrij .

[ afbeelding ]
Onderzoek loopt nog.
De lawinepijl schijnt wel vanuit het uitvak te komen, eerst in de gracht te zijn beland en toen teruggeschoten zijn in het uitvak. Al met al oliedom!!
pi_78303229
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Onderzoek loopt nog.
De lawinepijl schijnt wel vanuit het uitvak te komen, eerst in de gracht te zijn beland en toen teruggeschoten zijn in het uitvak. Al met al oliedom!!
Jep, hopen dat die gozer flink wordt aangepakt, maar mede-supporters moeten toch gezien hebben dat iemand zo'n ding afsteekt ofniet ?
pi_78303372
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, hopen dat die gozer flink wordt aangepakt, maar mede-supporters moeten toch gezien hebben dat iemand zo'n ding afsteekt ofniet ?
Tsja.. ik denk het wel maar als je vooraan staat in zo'n kolkende mensen massa.... met 1200 man, is wel vrij lastig hoor want feyenoord had op dat moment ook een actie gepland en daar gaat natuurlijk ook de aandacht naar uit
pi_78303448
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Tsja.. ik denk het wel maar als je vooraan staat in zo'n kolkende mensen massa.... met 1200 man, is wel vrij lastig hoor want feyenoord had op dat moment ook een actie gepland en daar gaat natuurlijk ook de aandacht naar uit
Ja is ook weer zo maar zo'n ding maakt nogal lawaai met opstijgen dacht dat iemand dat wel zou hebben opgemerkt waar die ongeveer vandaan zal zijn geschoten maarja staat inderdaad zo dicht op elkaar dat het er zoveel zouden kunnen zijn geweest.
pi_78303514
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja is ook weer zo maar zo'n ding maakt nogal lawaai met opstijgen dacht dat iemand dat wel zou hebben opgemerkt waar die ongeveer vandaan zal zijn geschoten maarja staat inderdaad zo dicht op elkaar dat het er zoveel zouden kunnen zijn geweest.
Ja daarom. Was ook politie aanwezig om gedurende de hele wedstrijd te filmen dus die zouden toch wel iets moeten hebben opgenomen daarvan, neem ik aan. Maar goed we horen het allemaal nog wel.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:43:55 #115
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78309182

I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78309360
Zijn al een hele tijd erg slecht die fc knudde strips.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:49:34 #117
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78309367
quote:
Wijnaldum: ‘Dit voelt als een verloren wedstrijd’

Georginio Wijnaldum straalde na afloop van de in de slotfase tegen ADO Den Haag weggegeven overwinning een en al teleurstelling uit. De aanvaller had Feyenoord in de eerste helft nog met een prachtig doelpunt op gelijke hoogte gebracht, maar over die treffer had niemand het meer na het duel met de Hagenaars. ‘Dit voelt als een verloren wedstrijd’, zei Wijnaldum. ‘We hadden verder weg kunnen lopen van onze concurrenten, maar laten dat na. Heel zuur.’

De aanvaller leidde zelf min of meer de late gelijkmaker van Danny Buijs in, doordat hij in blessuretijd de bal aan de zijlijn niet wegtrapte maar af liet snoepen door diezelfde Buijs. Het zag er naar uit dat Wijnaldum in die situatie een actie wilde maken. ‘Maar dat was niet zo’, zei de aanvaller. ‘Ik wilde de bal vrijmaken voor Giovanni van Bronckhorst, zodat hij weg kon schieten. Maar plotseling werd ik gecoacht dat ik de bal weg moest trappen. Ik twijfelde een moment, de bal rolde verder en in een reactie hield ik hem binnen. Mijn fout, want als ik die bal uit had geschoten was dat doelpunt nooit gevallen.’

Het was een dure les voor Wijnaldum én voor Feyenoord. De Rotterdammers hadden echter al in een eerder stadium verder afstand moeten nemen van ADO. ‘We speelden het heel dom uit’, zei Wijnaldum. ‘We hebben het weggegeven, moeten wedstrijden eerder naar ons toe trekken.’

Was het bij Wijnaldum teleurstelling dat overheerste, bij Rob van Dijk was het voornamelijk boosheid dat van zijn gezicht was te lezen. Die boosheid had alles te maken met wat er direct voorafging aan de late tegentreffer van Buijs. ‘Hij schoot de bal via mijn voet de lucht in’, reconstrueerde de doelman de treffer. ‘Karim Soltani hield mij vervolgens weg bij de bal, anders had ik de bal zeker weg gestompt. Het was een honderd procent overtreding. Hij ging totaal niet voor de bal en alleen maar om mij te hinderen.’

Van Dijk vond dat scheidsrechter Ruud Bossen in had moeten grijpen en was boos dat de leidsman dat niet had gedaan, maar ging daarnaast niet voorbij aan het matige optreden van de Rotterdamse ploeg. ‘Want wij hebben het zelf natuurlijk ook niet goed gedaan.’
Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)
pi_78309416
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)
Ik vind dat je het wijnaldum mag aanrekenen!
pi_78309697
Zelfs dan hoor je gewoon van ADO te winnen in je eigen Kuip. Ik ga niet naar excuses zoeken m.b.t. arbitrage en dergelijke dat doen ze maar lekker in 020. Ik vind dat ze gisteren gewoon gefaald hebben en te weinig passie toonden. En daar mogen best wat pittige trainingen komen deze week. (Zal vast niet helpen, worden sommige nog eerder onzeker van.) Probleem is dat dit geen incidenten meer zijn maar gewoon een mentale kwestie is. (Sparta Uit, VVV Uit, ADo Thuis, AZ Thuis, FC Utrecht thuis.) Er zijn dit seizoen maar 4 wedstrijden geweest dat je na afloop echt een trotse Feyenoorder was en dat was Heerenveen uit, NAC uit PSV uit AZ Thuis (beker) Van de 28 wedstrijden dit seizoen.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:07:15 #120
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78310119
Bossen is een ooienvaar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 22 februari 2010 @ 17:13:43 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78310329
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Dat las ik op FR12, ja. Hij mag, net als Fer, geen games spelen en rapalbums maken toch?
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:07 schreef Sinnie het volgende:
Bossen is een ooienvaar.
Hij kon er om lachen.
Elite
Tegen TTIP
pi_78311065
Jammer weer van zondag..
pi_78311573
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Feyenoord Rotterdam
pi_78312182
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat las ik op FR12, ja. Hij mag, net als Fer, geen games spelen en rapalbums maken toch?
[..]

Hij kon er om lachen.
idd, beter gaat ie gewoon trainen, en minder van die domme dingen doen, kijk naar de vrij die doet VWO, en dat zie je ook terug in hoe die voetbalt, die denkt na bij de dingen die hij doet, Fer en wijnaldum zijn te druk met spelletjes en hun haar of schoenen en hebben niet de winnaarsmentaliteit als je dat niet hebt en je hebt ook geen intellect dan kan je al het talent van de wereld hebben maar kom je er nog niet!
pi_78312491
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef super-gabber het volgende:

[..]

idd, beter gaat ie gewoon trainen, en minder van die domme dingen doen, kijk naar de vrij die doet VWO, en dat zie je ook terug in hoe die voetbalt, die denkt na bij de dingen die hij doet, Fer en wijnaldum zijn te druk met spelletjes en hun haar of schoenen en hebben niet de winnaarsmentaliteit als je dat niet hebt en je hebt ook geen intellect dan kan je al het talent van de wereld hebben maar kom je er nog niet!
Wie ben jij om spelers te vertellen wat ze in hun vrije tijd doen?
pi_78312531
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een debielen
Er gingen direct mensen snel het vak uit, zeker last van hun oren ofzo
  maandag 22 februari 2010 @ 18:25:31 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78312554
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef Ruud het volgende:

[..]

Wie ben jij om spelers te vertellen wat ze in hun vrije tijd doen?
Dat dus.
Elite
Tegen TTIP
pi_78312889
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we zijn al een jaar of 4-5 aan het opbouwen en op dit moment heb ik het wel een beetje gehad. Ik snak naar de Coolsingel, en dan niet voor de beker.
We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..

Dat besef is echt nog niet bij de meeste. De kas is gewoon helemaal leeg, dus nieuwe spelers hoef je niet te verwachten, terwijl de aflopende contracten gewoon niet verlengd kunnen worden.

Praten over de Coolsingel is echt de grootst mogelijke onzin.

Neemt niet weg dat ik er ook gewoon de tyfus er in heb. Na de winterstop had je de 4de plek al lang en breed veilig kunnen stellen. We verliezen gewoon veels te veel punten tegen ploegen waar dat absoluut niet tegen hoeft. We krijgen nog best een pittig programma, dus ik houd mijn hart vast.
#12 is not for sale!
pi_78312987
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Was ook politie aanwezig om gedurende de hele wedstrijd te filmen dus die zouden toch wel iets moeten hebben opgenomen daarvan, neem ik aan. Maar goed we horen het allemaal nog wel.
Naja eentje iig niet..
#12 is not for sale!
pi_78313104
Waar het nu nog gewoon fout gaat komt alsmede door club-mensen. Tomasson met zijn uitspraken dat Feyenoord voor de titel mee kan doen, Beenhakker met we staan binnen zoveel jaar op de Coolsingel en er zijn nog wel wat voorbeeldjes dit seizoen. Daardoor krijgen sommige fans weer zoveel hoop en binnen een week wordt er weer een wanprestatie geleverd en dan moet die persoon weer weg en dat moet anders. Er moet gewoon van de club uit eens echt duidelijkheid gegeven worden. Dus gewoon alles op een rijtje wie zijn contract wordt niet verlengd, wat is er mogelijk op transfergebied etc. Gewoon eens echt open kaart spelen inplaats van steeds mooie praatjes tegen sponsors en op nieuwjaarsreceptie's. Hier hou je iedereen alleen maar mee voor de gek en creëer je een te groot verwachtingspatroon. Gewoon openheid en niemand voor de gek houden. Niet mooi weer spelen terwijl het onweert.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:01:54 #131
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78313753
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:36 schreef Haringkop het volgende:

[..]

We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..

Dat besef is echt nog niet bij de meeste. De kas is gewoon helemaal leeg, dus nieuwe spelers hoef je niet te verwachten, terwijl de aflopende contracten gewoon niet verlengd kunnen worden.

Praten over de Coolsingel is echt de grootst mogelijke onzin.

Neemt niet weg dat ik er ook gewoon de tyfus er in heb. Na de winterstop had je de 4de plek al lang en breed veilig kunnen stellen. We verliezen gewoon veels te veel punten tegen ploegen waar dat absoluut niet tegen hoeft. We krijgen nog best een pittig programma, dus ik houd mijn hart vast.
Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.

En noem het beseffen of niet, ik houd liever de hoop erin en zie het positief dan dat ik constant maar ga zeiken over schulden en slecht beleid. Feyenoord staat al in de schulden sinds ik kan lopen en dat heeft hun nooit belet mooie dingen te doen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78317299
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.

En noem het beseffen of niet, ik houd liever de hoop erin en zie het positief dan dat ik constant maar ga zeiken over schulden en slecht beleid. Feyenoord staat al in de schulden sinds ik kan lopen en dat heeft hun nooit belet mooie dingen te doen.
Twente heeft lang kunnen werken aan deze vorm. En heeft daarbij ook slim geinvestereerd, het nieuwe stadion heeft daar ook voor een enorme inkomstenbron gezorgd. AZ had een suikeroom achter de hand die flinke salarissen kon aanbieden. Ga zo maar door.

Tuurlijk is voetbal meer dan alleen geld. Maar onze huidige selectie is absoluut niet kampioenwaardig. Eventuele versterkingen moeten transfervrij of uit de jeugd komen. Goede transfervrije spelers vragen een vermogen aan salaris en tekengeld dat is voor ons niet op te brengen. Bijna elke versterking zal gefinancieerd moeten worden met vreemd kapitaal. Ook die partijen staan niet te springen en zorgen alleen maar voor nog een hogere rentelast.

Wat houd je dan nog over? Talent hebben we genoeg, maar daar zal nog wel ontzettend veel aan geschaafd moeten worden. Voor de toekomst kunnen wij best een rol beteken, maar op de korte termijn is dat gewoon niet reeel. Dat moet je ook niet willen eisen of verwachten, we moeten naar de lange termijn kijken en de club structureel gezond maken. Dat is veel belangrijker. Dat gaat inderdaad in hele kleine stapjes, en ik zal ook echt niet zeggen dat ik het met alle keuzes eens bent. Maar verwachten dat Feijenoord volgend jaar met een kampioensploeg op de proppen komt, dan ben je knotsgek
#12 is not for sale!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:50:33 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78318951
De verwachtingen zijn ook al jaren te hoog.
Het is niet voor niets dat je bijna een elftal van oud feyenoord spelers kan opstellen die het bij ons slecht deden en ergens anders wel gingen ballen. Hetzelfde gaat eigenlijk op voor de trainers die feyenoord de afgelopen jaren heeft gehad. Koeman , Van Marwijk en Verbeek zijn heus niet allemaal prutsers.
Ik heb lange tijd het vermoeden gehad dat het probleem lag bij een kliek oudere spelers waar oa Van Hooijdonk en Timmer toen toe behoorde maarja als het nu weer mis gaat dan weet ik het ook niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78320027

maandag 22 februari 2010 @ 21:15:57 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78320179
quote:
Vlaar: 'Ik heb er een schijtgevoel over'

Ron Vlaar baalt van de winterdip waarin Feyenoord is beland. “We moeten volwassener worden in ons spel,” zegt de verdediger tegen Sportweek. “Als we vooruit willen - en dat willen we graag - wordt het tijd dat we stappen gaan maken. In de laatste minuut twee punten verspelen tegen ADO Den Haag mag gewoon niet gebeuren. Daar heb ik echt een schijtgevoel over. Als je vlak voor tijd 2-1 voor staat is het de dood of de gladiolen. Dan moet je er alles aan doen om geen goal tegen te krijgen. Dat hebben we niet gedaan. We willen het dan nog vaak te mooi doen, terwijl dat helemaal niet hoeft. De volgende keer moet dat veel en veel beter. We moeten er nog maar van doordrongen worden dat de overwinning het enige is dat telt.”

Vlaar erkent dat Feyenoord vooral na de winterstop moeite heeft om het spel te maken tegen de laag geklasseerde ploegen, die zich tegen de Rotterdammers doorgaans ingraven. “De enige keer dat we overtuigend tegen zo’n ploeg hebben gewonnen was thuis tegen Roda JC. Voor de rest gaat het steeds heel moeizaam. Aan onze kwaliteit ligt het niet, die hebben we genoeg. We hebben dit seizoen laten zien dat we best kunnen voetballen, met name tegen de grotere clubs. Maar het is bij ons nog veel te wisselvallig. Tegen ADO speelden we veel te slordig en leidden we veel te veel balverlies. Ik zag steeds passes achter de man ingespeeld worden. Dat soort dingen moet er echt uit.”

Hoewel ook de concurrenten om de vierde plaats de laatste weken punten blijven verspelen, blijft Vlaar waakzaam. “We staan nu nog acht punten voor op de nummer vijf. Dat gat is groot, maar we kunnen niet op onze lauweren rusten. Als we nu niet beter gaan spelen, komen we straks nog écht in de problemen.”
Gelukkig geen gebrek aan realisme bij Vlaar.
pi_78321541
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 06:45:47 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78331478
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Och, de uitslag was wel terecht, vond zelf alleen dat de laatste goal van ADO afgekeurd had moeten worden. 5 Meter is 5 meter.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:28:49 #138
63192 ursel
pi_78333141
quote:
'Ook Peter Bosz en Andreas Müller in beeld bij PSV'
23 februari 2010

In de zoektocht naar een nieuwe technisch manager wedt PSV niet op één paard. Enige tijd geleden werd duidelijk dat Marcel Brands de belangrijkste kandidaat voor de functie is maar nu een akkoord met hem uitblijft, richt de Eindhovense club zijn vizier ook op andere kandidaten. Onder meer voormalig Feyenoorder Peter Bosz en de Duitser Andreas Müller zijn in beeld, weet De Telegraaf te melden.

Zowel Bosz als Müller is per direct beschikbaar. Bosz zit zonder werk sinds hij vorig jaar opstapte bij Feyenoord. Hij deed dit nadat Gertjan Verbeek, de trainer die hij aangesteld had, ontslagen was. Ook Müller zit al een jaartje zonder werk. Hij werkte in het verleden met de huidige PSV-coach Fred Rutten bij Schalke 04.

PSV hoopt de zoektocht naar een nieuwe technische man voor 1 april af te ronden. Op die dag treedt Tiny Sanders, de nieuwe algemeen directeur, in dienst.
pi_78333165
Feyenoord versus FC Den Haag? In een woord: schandalig!

Zondag was het zo’n dag, heerlijk affiche, lekker gevuld uitvak…en natuurlijk zoals altijd; een meer dan goedgevulde Kuip. Ik had er zin in…...en velen met mij. Het begon zoals verwacht: Sfeervolle opkomst…..(TIFO had zijn best weer gedaan) Pure passie van de tribunes…dit zoals het hoort bij een semi-klassieker!

Helaas hadden de spelers van Feyenoord daar gisteren hele andere gedachten over. Het leek er echt op dat de heren dachten; ADO thuis…doen we effe! Anders valt het niet te verklaren. Wat een waardeloze instelling…pure slappe hap. Of anders gezegd: Een grove SCHANDE! SCHAAMTELOOS!

Daarom een woord aan de spelers:

“Jullie beseffen blijkbaar niet hoe wij deze club beleven. Jullie zouden beter moeten weten. Ondanks het feit dat Feyenoord al jaren ondermaats presteert, was het gisteren weer volle bak. Hoe denken jullie dat dit komt? Heel simpel: pure liefde! We verlangen allang geen landstitels en grote Europa Cup successen meer, zover zijn we al, maar wat we wel verwachten is winnen van ADO, in eigen stadion! En dit is ECHT het minimale, lijkt me overigens niet overdreven veel gevraagd. Kortom, besef gewoon eens dat zulke wanprestaties bij duizenden keihard aankomt. En voor alle duidelijkheid: winnen van ADO in eigen stadion heeft niets te maken met de huidige (financiële) beperkingen, met een gepassioneerde instelling win je deze potjes namelijk gegarandeerd”

Tot slot een simpel, vriendelijk maar doch dringend verzoek…

Wij (lees: duizenden en duizenden) gaan er voor 100% vanuit dat in en tegen Groningen er een 100% gepassioneerd Feyenoord staat. Voor de goede orde -mocht het nog niet duidelijk zijn - betekent dit duels winnen, rondvliegend gras onder het motto: NO SURRENDER! Kortom: BLOED, ZWEET EN TRANEN! Aan ons ligt het niet, wij zijn er wel weer…met een vol uitvak.

Neem daar een voorbeeld aan!!!!!!

MCAAD

lunaticnews.nl

Amen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:52:07 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78333839
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Hij was ook zo slecht in wat hij deed, hè?
Elite
Tegen TTIP
pi_78334059
De illusie dat spelers zich hier druk om maken heb ik al laten varen.

Ze komen op de club, verzetten daar hun werk, want een hobby is het voor velen allang niet meer. Overigens buiten het feit dat de meesten ook nog eens niet doorhebben wel voorrecht ze hebben ten opzichte van heel veel andere mensen in de samenleving.

Een Kuijt, een Bosvelt, dat zijn mannen die ook in hun vrije tijd zo nu en dan niet eens te beroerd zijn om zelfs aandacht aan de supporters te schenken. Gewoon, omdat ze weten wat supporters er voor moeten doen om elke te week te kunnen kijken en als belangrijkste argument dat ze er gewoon van genieten.

Ach. Voetbal is voor de jongste generatie zoals het is en zij zullen het wel weer voortzetten. Vrijwel iedereen die al x jaren het voetbal volgt, weet dat je van top tot teen wordt belazerd. Clubliefde is bij mij ook enorm afgebroken. Feyenoord zal ik altijd volgen, maar niet actief bij de wedstrijden. De enige echte liefde die ik nog heb met de club is voor de mensen die ik nog zie bij Feyenoord. Een biertje doen voor de wedstrijd en lekker ouwehoeren over het leven. Saillant detail, het groepje wordt steeds kleiner. Zowel ouderen als jongeren haken af om uiteenlopende redenen. Eens per jaar zorgen we dat we er allemaal staan en dan missen we nog vaak de wedstrijd ook...

De leukste wedstrijden, de uitwedstrijden, volgen we als enige af en toe nog met echt plezier. Gewoon een weekend of dag weg boeken en genieten van de tijd en de omgeving. Kaart op de hoofdtribune en totaal geen gezeur om je heen. Als Feyenoord wint, extra mooi, maar wordt er verloren, dan lig ik er ook niet meer wakker van.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:01:56 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78334119
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Andreas Muller? Geen idee.
pi_78334222
quote:

[..]

het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.
pi_78334247
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.

'Dat vind ik te gemakkelijk..'
pi_78334270
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:06 schreef Jorwol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'Dat vind ik te gemakkelijk..'
Feyenoord denkt idd te gemakkelijk over wedstrijdjes tegen Ado, RKC, VVV e.d.
pi_78334391
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ook toentertijd waren er al aardig wat mensen die zich afvroegen in welke mate het überhaupt reëel was om iets op te willen eisen, terwijl de concurrentie minimaal gelijkwaardig was.

Bosz was een leerling. Dat is de grootste fout die we hebben begaan. Alles voor hem was een experiment en experimenten geven doorgaans aan hoe iets in de toekomst verfijnd kan worden om te slagen. Kortom, als wij er geen ruk meer aan hebben...
pi_78338045
quote:

[..]

Jij vond Bosz goed?
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:39:38 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78339387
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij vond Bosz goed?
Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_78339451
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
Precies. Alleen is het wel falend dat je dan zo'n trainer (verbeek) voor de groep die we hadden zette.
pi_78339565
quote:

[..]

Een plan goed tot uitvoering kunnen brengen lijkt me wel belangrijk als je TD bent.
Vergeet niet dat hij in ook Charisteas en nog 10 andere kneuzen naar de Kuip haalde en de scouting die al jaren faalde gewoon z'n gang liet gaan. Buiten het feit om dat ie al z'n vriendjes in dienst nam.
-
pi_78339589
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Precies. Alleen is het wel falend dat je dan zo'n trainer (verbeek) voor de groep die we hadden zette.
Dat vond ik nou juist wel een logische stap. Feyenoord had discipline nodig.
-
pi_78339603
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Een plan goed tot uitvoering kunnen brengen lijkt me wel belangrijk als je TD bent.
Vergeet niet dat hij in ook Charisteas en nog 10 andere kneuzen naar de Kuip haalde en de scouting die al jaren faalde gewoon z'n gang liet gaan. Buiten het feit om dat ie al z'n vriendjes in dienst nam.
We hadden het over zijn beleidsplan van 2007, niet over de paniekaankopen uit 2006 zoals de aankoop van Harry.
pi_78339662
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk dat dat te kort door de bocht is. Hebben discipline nodig oh doe dan maar de man die bekend staat om discipline. JE moet ook kijken hoe zo iemand het overbrengt en of ie bij de groep past.
pi_78339685
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

met deze groep? Het is en was gewoon zelfmoord.

Verbeek moet je een groep met max 2 dertigers geven en de rest jonge gasten.
pi_78339695
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

We hadden het over zijn beleidsplan van 2007, niet over de paniekaankopen uit 2006 zoals de aankoop van Harry.
Maar dat was ook onder Bosz.
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:48:54 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78339698
quote:
[quote] Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zucht.

Volgens mij zijn die 'vriendjes' nog steeds werkzaam voor de club hoor. Prutsers dat het zijn.
quote:
'Nederlandse topclub aast op transfervrije Pluim'

Wiljan Pluim kan een driejarig contract tekenen bij Vitesse, maar staat ook in de belangstelling van een Nederlandse topclub. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Robert Postma tegenover De Gelderlander.

De 21-jarige Pluim is dit seizoen echt doorgebroken in Arnhem. Vitesse heeft de aanvaller dan ook een nieuw contract aangeboden, maar door de belangstelling van een Nederlandse topclub is een langer verblijf van Pluim bij Vitesse niet zeker. Postma heeft de club van trainer Theo Bos op de hoogste gesteld van de belangstelling.

Pluim, in het bezit van een aflopend contract, maakte vorig seizoen zijn debuut voor Vitesse. Toen kwam hij niet verder dan dat ene optreden, dit seizoen speelde de in Zwolle geboren voorhoedespeler veertien keer mee. In die duels wist Pluim eenmaal te scoren. Welke topclub belangstelling zou hebben in Pluim, is niet bekend.
Leuk om te zien dat we in de ogen van anderen nog steeds een topclub zijn, terwijl dat allang niet meer het geval is.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:48:59 #157
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78339702
quote:

[..]

Dus was Bosz niet goed.
pi_78339713
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Denk dat dat te kort door de bocht is. Hebben discipline nodig oh doe dan maar de man die bekend staat om discipline. JE moet ook kijken hoe zo iemand het overbrengt en of ie bij de groep past.
Alsof jij kon weten dat het zo mis zou lopen.
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:50:21 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78339750
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen/ voorspellen.
Zie maar bij AZ.
Von Gahl weg, spelers waren toe aan een type Koeman, dat werkte niet dus de spelers hadden toch een ander type trainert nodig
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:52:07 #160
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78339813
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Zucht.

Volgens mij zijn die 'vriendjes' nog steeds werkzaam voor de club hoor. Prutsers dat het zijn.
De vraag is echter of ze ook wat toevoegen? Wat voert onze spitsentrainert bijvoorbeeld uit?
En was het vertrek van een man als Henk Fraser echt nodig?
pi_78339825
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

zo mis als het nu liep niet maar had wel mijn bedenkingen. Vind het wel jammer dat de jongere ook afhaakte. Zo'n Bruins leek me echt wel een jongen waar Verbeek wat mee kon.
pi_78339860
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:48 schreef Happel het volgende:
Leuk om te zien dat we in de ogen van anderen nog steeds een topclub zijn, terwijl dat allang niet meer het geval is.
Als je het zo bekijkt heeft Nederland nog maar 1 topclub: PSV.
-
pi_78340010
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Was stiekem ook blij dat hij gehaald werd.
pi_78340074
Pluijm zijn Nederlandse droomclub is Feyenoord, dus we maken wel kans aangezien er vast een aantal duurbetaalde spelers vertrekken is er waarschijnlijk iets mogelijk qua salaris.
pi_78340306
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
Pluijm zijn Nederlandse droomclub is Feyenoord, dus we maken wel kans aangezien er vast een aantal duurbetaalde spelers vertrekken is er waarschijnlijk iets mogelijk qua salaris.
Wat voor positie speelt hij?
pi_78340324
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat voor positie speelt hij?
Meen dat hij spits is maar ook wel vaker als middenvelder wordt gebruikt of andersom,,
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:10:04 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78340531
Is dat niet die nieuwe Nr. 10 van Vitesse?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:20:43 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78340952
quote:

[..]

Natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk is het een 'goed' idee om Feyenoord kampioen te maken en zodoende weer CL te spelen, maar hij heeft gewoon gigantisch gefaald waardoor Feyenoord nu al drie jaar lang aan de rand van de afgrond bungelt. Het is gewoon een baggeridee geweest, achteraf. Natuurlijk is dat nu makkelijk praten, maar dat maakt het alleen maar eenvoudiger om in te zien dat Bosz er niks van heeft gebakken. Dat beleidsplan sloeg bijvoorbeeld ook nergens op.

Bosz is een prutser.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78341251
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Was stiekem ook blij dat hij gehaald werd.
Precies, dat het zo zou escaleren was niet te voorzien. Dat de selectie in 'de zomer van Bosz' niet in balans was daarentegen, kon elke aap aan zien komen.
-
pi_78341344
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Meen dat hij spits is maar ook wel vaker als middenvelder wordt gebruikt of andersom,,
En dan in 14 duels 1 keer scoren? Dan is Cissé nog een goalgetter.
-
pi_78341801
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dan in 14 duels 1 keer scoren? Dan is Cissé nog een goalgetter.
Ja beide spelers zijn beesten voor het doel,,,
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:25:22 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78343609
Pluim is meer een aanvallende middenvelder dan een spits.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk is het een 'goed' idee om Feyenoord kampioen te maken en zodoende weer CL te spelen, maar hij heeft gewoon gigantisch gefaald waardoor Feyenoord nu al drie jaar lang aan de rand van de afgrond bungelt. Het is gewoon een baggeridee geweest, achteraf. Natuurlijk is dat nu makkelijk praten, maar dat maakt het alleen maar eenvoudiger om in te zien dat Bosz er niks van heeft gebakken. Dat beleidsplan sloeg bijvoorbeeld ook nergens op.

Bosz is een prutser.
Dat we aan de rand van de afgrond bungelen heeft geen flikker met Bosz te maken. Dat beleidsplan van Bosz was nu juist hetgeen wat Feijenoord nodig heeft. Alleen zijn er veel te veel supporters die niet in willen zien dat we terug naar af moeten. Die blijven liever in een fantasiewereld leven. Bosz had daar wel oog voor en kwam dus met dat, ook al had het veel open deuren, plan op de proppen.
Elite
Tegen TTIP
pi_78344922
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Happel het volgende:
Zelfs dan een laag doelgemiddelde? Of geeft ie veel assists?
quote:
Dat we aan de rand van de afgrond bungelen heeft geen flikker met Bosz te maken. Dat beleidsplan van Bosz was nu juist hetgeen wat Feijenoord nodig heeft. Alleen zijn er veel te veel supporters die niet in willen zien dat we terug naar af moeten. Die blijven liever in een fantasiewereld leven. Bosz had daar wel oog voor en kwam dus met dat, ook al had het veel open deuren, plan op de proppen.
Geen flikker met Bosz te maken? Juist door zijn beleid zitten we aan idiote hoge salarissen vast die onze schulden verdubbeld hebben. Het is onder Vd Herik al begonnen ja, maar als er na zijn vertrek normaal beleid was gevoerd waren we nu waarschijnlijk bijna uit de schulden. Die 7e, 6e en 7e plek had je ook wel kunnen behalen door 19 miljoen minder uit te geven.
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:05:20 #174
53267 TC03
pi_78345306
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]

Dat we aan de rand van de afgrond bungelen heeft geen flikker met Bosz te maken. Dat beleidsplan van Bosz was nu juist hetgeen wat Feijenoord nodig heeft. Alleen zijn er veel te veel supporters die niet in willen zien dat we terug naar af moeten. Die blijven liever in een fantasiewereld leven. Bosz had daar wel oog voor en kwam dus me dat, ook al had het veel open deuren, plan op de proppen.
Dus Bosz heeft niet veel te dure spelers aangetrokken waardoor Feyenoord nu de salarissen niet kan betalen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:07:40 #175
63192 ursel
pi_78345386
Bosz was niet verantwoordelijk voor de financien.
pi_78345498
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef ursel het volgende:
Bosz was niet verantwoordelijk voor de financien.
Nee maar wel voor het technisch beleid, wat de financieen grotendeels bepaald.
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:28:59 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78346129
Onder Bosz is de situatie natuurlijk volledig uit de hand gelopen, hoe Happel dat kan ontkennen is mij een raadsel. Maar Happel houdt het vaak lekker vaag door te zeggen dat de "organisatie" schuldig is ofzo, zolang er maar niemand individueel aansprakelijk gesteld hoeft te worden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:53:00 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78347025
Jacobs.

En Bosz is niet verantwoordelijk voor de problemen van vandaag. Die liepen al langer dan dat. Dat heeft hij niet verergert, alleen maar op hetzelfde niveau gehouden.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:59:53 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78347358
Onzin. Er werden gigantische salarissen uitgekeerd, en er werd een voorschot op de toekomst genomen wat zich niet in resultaten uitkeerde. Dit heeft de schuld gigantisch verhoogd. Ritmo heeft gelijk, Bosz heeft ons ¤19 miljoen armer gemaakt.
pi_78347553
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Merkie het volgende:
Onzin. Er werden gigantische salarissen uitgekeerd, en er werd een voorschot op de toekomst genomen wat zich niet in resultaten uitkeerde. Dit heeft de schuld gigantisch verhoogd. Ritmo heeft gelijk, Bosz heeft ons ¤19 miljoen armer gemaakt.
Met toestemming van de financiele mensen.
pi_78347635
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef Happel het volgende:
Jacobs.

En Bosz is niet verantwoordelijk voor de problemen van vandaag. Die liepen al langer dan dat. Dat heeft hij niet verergert, alleen maar op hetzelfde niveau gehouden.
Dat is echt onzin Happel... Bosz heeft de gok genomen om spelers, die Feyenoord eigenlijk helemaal niet kon betalen, aan te trekken en een soort Russian Roulette te spelen. Of het pakt goed uit, je speelt Champions League en alles betaalt zich terug, of je verliest en je schulden nemen flink toe. Bosz heeft gegokt en verloren.

Natuurlijk is het waar dat Jacobs dat als financieel directeur niet goed had mogen keuren, maar Bosz was hoofdverantwoordelijk voor de technische beslissingen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:05:55 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78350179
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Merkie het volgende:
Jacobs.
Elite
Tegen TTIP
pi_78350587
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Jacobs.
laat maar Happel ze willen niet naar ons luisteren.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:40:41 #184
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78351513
De kaarten voor tegen de duitsers zijn weer binnen

Donderdag de kaarten halen voor tegen Heracles
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:42:36 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78351590
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Jacobs.
Dat hij er nog zit begrijp ik ook niet. Hij is idd ook verantwoordelijk.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:23:20 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78353217
quote:
De oud-minister van Financiën raadt Feyenoord aan nog te wachten met een nieuw stadion. ,,Ik denk dat de club er allereerst voor moet zorgen dat de scouting, de opleiding en het aankoopbeleid op orde komen. Dat is in mijn ogen belangrijker dan de komst van een nieuw stadion." (DHE)
Slimme vent die Bos.
Elite
Tegen TTIP
pi_78353331
Dat is waar, al moet je er naar mijn mening niet te lang mee wachten. De Kuip wordt ook oud natuurlijk.

De overheid moet een renovatie ofzo betalen, nationaal monument
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:27:53 #188
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78353365
Ik zal een nieuw stadion ook niet persee toejuichen, toch mooie tijden gehad in de Kuip en het blijft een sfeervol stadion. Ben bang dat het bij het nieuwe stadion minder zou wezen, denk ook niet dat we echt 60/70.000 wekelijks vol zouden kunnen krijgen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78355917
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef Sinnie het volgende:
De kaarten voor tegen de duitsers zijn weer binnen

Donderdag de kaarten halen voor tegen Heracles
kaartjes halen? niet eens een seizoenskaartje...??!
dag mooiweersupporter!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:33:15 #190
53267 TC03
pi_78356154
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dag mooiweersupporter!
pi_78356365
Gisteren kaarten besteld voor 1/2 finale beker, gaan met mannetje of 10 al 's middags de stad in.
Hopen op lekker weertje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Paul-89 op 23-02-2010 19:46:30 ]
pi_78356430
quote:

[..]

dag mooiweersupporter!
Moet jij niet buiten vuurwerk afsteken ofzo?
pi_78357006
De verkiezingen komen er weer aan :

Wouter Bos :
quote:
'Been en Beenhakker maken Feyenoord kampioen'
pi_78358514
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Paul-89 het volgende:

Wouter Bos :
[..]

Inderdaad, beetje jammer..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:16:08 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78361980
Haagsepietje heeft wel gelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_78363671
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Paul-89 het volgende:

Wouter Bos :
[..]

En hoe wil hij daar invloed op hebben?
-
pi_78363771
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En hoe wil hij daar invloed op hebben?
Niet hij zegt toch dat Been en Beenhakker dat gaan doen,,
pi_78363843
quote:

[..]

dag mooiweersupporter!
Mooiweer-supporter en Feyenoord? Wanneer is het bij ons ooit mooi weer? Dat is het sinds 2002 al niet meer geweest.
-
pi_78364269
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet hij zegt toch dat Been en Beenhakker dat gaan doen,,
Die vent heeft als minister een paar honderd miljoen aan Ijsland cadeau gegeven en de banken zo'n 500 miljoen, laat hem Feyenoord eens wat geld geven.
-
pi_78364328
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die vent heeft als minister een paar honderd miljoen aan Ijsland cadeau gegeven en de banken zo'n 500 miljoen, laat hem Feyenoord eens wat geld geven.
Die functie heeft hij nu niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')