abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78312531
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe zit dat nou met die bom dan ? Jongen gewond (gescheurde trommelvliezen) 2 jochies van 14 aangehouden maar ook weer vrij .

[ afbeelding ]
Wat een debielen
Er gingen direct mensen snel het vak uit, zeker last van hun oren ofzo
  maandag 22 februari 2010 @ 18:25:31 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78312554
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef Ruud het volgende:

[..]

Wie ben jij om spelers te vertellen wat ze in hun vrije tijd doen?
Dat dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78312889
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we zijn al een jaar of 4-5 aan het opbouwen en op dit moment heb ik het wel een beetje gehad. Ik snak naar de Coolsingel, en dan niet voor de beker.
We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..

Dat besef is echt nog niet bij de meeste. De kas is gewoon helemaal leeg, dus nieuwe spelers hoef je niet te verwachten, terwijl de aflopende contracten gewoon niet verlengd kunnen worden.

Praten over de Coolsingel is echt de grootst mogelijke onzin.

Neemt niet weg dat ik er ook gewoon de tyfus er in heb. Na de winterstop had je de 4de plek al lang en breed veilig kunnen stellen. We verliezen gewoon veels te veel punten tegen ploegen waar dat absoluut niet tegen hoeft. We krijgen nog best een pittig programma, dus ik houd mijn hart vast.
#12 is not for sale!
pi_78312987
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Was ook politie aanwezig om gedurende de hele wedstrijd te filmen dus die zouden toch wel iets moeten hebben opgenomen daarvan, neem ik aan. Maar goed we horen het allemaal nog wel.
Naja eentje iig niet..
#12 is not for sale!
pi_78313104
Waar het nu nog gewoon fout gaat komt alsmede door club-mensen. Tomasson met zijn uitspraken dat Feyenoord voor de titel mee kan doen, Beenhakker met we staan binnen zoveel jaar op de Coolsingel en er zijn nog wel wat voorbeeldjes dit seizoen. Daardoor krijgen sommige fans weer zoveel hoop en binnen een week wordt er weer een wanprestatie geleverd en dan moet die persoon weer weg en dat moet anders. Er moet gewoon van de club uit eens echt duidelijkheid gegeven worden. Dus gewoon alles op een rijtje wie zijn contract wordt niet verlengd, wat is er mogelijk op transfergebied etc. Gewoon eens echt open kaart spelen inplaats van steeds mooie praatjes tegen sponsors en op nieuwjaarsreceptie's. Hier hou je iedereen alleen maar mee voor de gek en creëer je een te groot verwachtingspatroon. Gewoon openheid en niemand voor de gek houden. Niet mooi weer spelen terwijl het onweert.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:01:54 #131
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78313753
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:36 schreef Haringkop het volgende:

[..]

We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..

Dat besef is echt nog niet bij de meeste. De kas is gewoon helemaal leeg, dus nieuwe spelers hoef je niet te verwachten, terwijl de aflopende contracten gewoon niet verlengd kunnen worden.

Praten over de Coolsingel is echt de grootst mogelijke onzin.

Neemt niet weg dat ik er ook gewoon de tyfus er in heb. Na de winterstop had je de 4de plek al lang en breed veilig kunnen stellen. We verliezen gewoon veels te veel punten tegen ploegen waar dat absoluut niet tegen hoeft. We krijgen nog best een pittig programma, dus ik houd mijn hart vast.
Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.

En noem het beseffen of niet, ik houd liever de hoop erin en zie het positief dan dat ik constant maar ga zeiken over schulden en slecht beleid. Feyenoord staat al in de schulden sinds ik kan lopen en dat heeft hun nooit belet mooie dingen te doen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78317299
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.

En noem het beseffen of niet, ik houd liever de hoop erin en zie het positief dan dat ik constant maar ga zeiken over schulden en slecht beleid. Feyenoord staat al in de schulden sinds ik kan lopen en dat heeft hun nooit belet mooie dingen te doen.
Twente heeft lang kunnen werken aan deze vorm. En heeft daarbij ook slim geinvestereerd, het nieuwe stadion heeft daar ook voor een enorme inkomstenbron gezorgd. AZ had een suikeroom achter de hand die flinke salarissen kon aanbieden. Ga zo maar door.

Tuurlijk is voetbal meer dan alleen geld. Maar onze huidige selectie is absoluut niet kampioenwaardig. Eventuele versterkingen moeten transfervrij of uit de jeugd komen. Goede transfervrije spelers vragen een vermogen aan salaris en tekengeld dat is voor ons niet op te brengen. Bijna elke versterking zal gefinancieerd moeten worden met vreemd kapitaal. Ook die partijen staan niet te springen en zorgen alleen maar voor nog een hogere rentelast.

Wat houd je dan nog over? Talent hebben we genoeg, maar daar zal nog wel ontzettend veel aan geschaafd moeten worden. Voor de toekomst kunnen wij best een rol beteken, maar op de korte termijn is dat gewoon niet reeel. Dat moet je ook niet willen eisen of verwachten, we moeten naar de lange termijn kijken en de club structureel gezond maken. Dat is veel belangrijker. Dat gaat inderdaad in hele kleine stapjes, en ik zal ook echt niet zeggen dat ik het met alle keuzes eens bent. Maar verwachten dat Feijenoord volgend jaar met een kampioensploeg op de proppen komt, dan ben je knotsgek
#12 is not for sale!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:50:33 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78318951
De verwachtingen zijn ook al jaren te hoog.
Het is niet voor niets dat je bijna een elftal van oud feyenoord spelers kan opstellen die het bij ons slecht deden en ergens anders wel gingen ballen. Hetzelfde gaat eigenlijk op voor de trainers die feyenoord de afgelopen jaren heeft gehad. Koeman , Van Marwijk en Verbeek zijn heus niet allemaal prutsers.
Ik heb lange tijd het vermoeden gehad dat het probleem lag bij een kliek oudere spelers waar oa Van Hooijdonk en Timmer toen toe behoorde maarja als het nu weer mis gaat dan weet ik het ook niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78320027

maandag 22 februari 2010 @ 21:15:57 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78320179
quote:
Vlaar: 'Ik heb er een schijtgevoel over'

Ron Vlaar baalt van de winterdip waarin Feyenoord is beland. “We moeten volwassener worden in ons spel,” zegt de verdediger tegen Sportweek. “Als we vooruit willen - en dat willen we graag - wordt het tijd dat we stappen gaan maken. In de laatste minuut twee punten verspelen tegen ADO Den Haag mag gewoon niet gebeuren. Daar heb ik echt een schijtgevoel over. Als je vlak voor tijd 2-1 voor staat is het de dood of de gladiolen. Dan moet je er alles aan doen om geen goal tegen te krijgen. Dat hebben we niet gedaan. We willen het dan nog vaak te mooi doen, terwijl dat helemaal niet hoeft. De volgende keer moet dat veel en veel beter. We moeten er nog maar van doordrongen worden dat de overwinning het enige is dat telt.”

Vlaar erkent dat Feyenoord vooral na de winterstop moeite heeft om het spel te maken tegen de laag geklasseerde ploegen, die zich tegen de Rotterdammers doorgaans ingraven. “De enige keer dat we overtuigend tegen zo’n ploeg hebben gewonnen was thuis tegen Roda JC. Voor de rest gaat het steeds heel moeizaam. Aan onze kwaliteit ligt het niet, die hebben we genoeg. We hebben dit seizoen laten zien dat we best kunnen voetballen, met name tegen de grotere clubs. Maar het is bij ons nog veel te wisselvallig. Tegen ADO speelden we veel te slordig en leidden we veel te veel balverlies. Ik zag steeds passes achter de man ingespeeld worden. Dat soort dingen moet er echt uit.”

Hoewel ook de concurrenten om de vierde plaats de laatste weken punten blijven verspelen, blijft Vlaar waakzaam. “We staan nu nog acht punten voor op de nummer vijf. Dat gat is groot, maar we kunnen niet op onze lauweren rusten. Als we nu niet beter gaan spelen, komen we straks nog écht in de problemen.”
Gelukkig geen gebrek aan realisme bij Vlaar.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78321541
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 06:45:47 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78331478
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)
Och, de uitslag was wel terecht, vond zelf alleen dat de laatste goal van ADO afgekeurd had moeten worden. 5 Meter is 5 meter.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:28:49 #138
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78333141
quote:
'Ook Peter Bosz en Andreas Müller in beeld bij PSV'
23 februari 2010

In de zoektocht naar een nieuwe technisch manager wedt PSV niet op één paard. Enige tijd geleden werd duidelijk dat Marcel Brands de belangrijkste kandidaat voor de functie is maar nu een akkoord met hem uitblijft, richt de Eindhovense club zijn vizier ook op andere kandidaten. Onder meer voormalig Feyenoorder Peter Bosz en de Duitser Andreas Müller zijn in beeld, weet De Telegraaf te melden.

Zowel Bosz als Müller is per direct beschikbaar. Bosz zit zonder werk sinds hij vorig jaar opstapte bij Feyenoord. Hij deed dit nadat Gertjan Verbeek, de trainer die hij aangesteld had, ontslagen was. Ook Müller zit al een jaartje zonder werk. Hij werkte in het verleden met de huidige PSV-coach Fred Rutten bij Schalke 04.

PSV hoopt de zoektocht naar een nieuwe technische man voor 1 april af te ronden. Op die dag treedt Tiny Sanders, de nieuwe algemeen directeur, in dienst.
pi_78333165
Feyenoord versus FC Den Haag? In een woord: schandalig!

Zondag was het zo’n dag, heerlijk affiche, lekker gevuld uitvak…en natuurlijk zoals altijd; een meer dan goedgevulde Kuip. Ik had er zin in…...en velen met mij. Het begon zoals verwacht: Sfeervolle opkomst…..(TIFO had zijn best weer gedaan) Pure passie van de tribunes…dit zoals het hoort bij een semi-klassieker!

Helaas hadden de spelers van Feyenoord daar gisteren hele andere gedachten over. Het leek er echt op dat de heren dachten; ADO thuis…doen we effe! Anders valt het niet te verklaren. Wat een waardeloze instelling…pure slappe hap. Of anders gezegd: Een grove SCHANDE! SCHAAMTELOOS!

Daarom een woord aan de spelers:

“Jullie beseffen blijkbaar niet hoe wij deze club beleven. Jullie zouden beter moeten weten. Ondanks het feit dat Feyenoord al jaren ondermaats presteert, was het gisteren weer volle bak. Hoe denken jullie dat dit komt? Heel simpel: pure liefde! We verlangen allang geen landstitels en grote Europa Cup successen meer, zover zijn we al, maar wat we wel verwachten is winnen van ADO, in eigen stadion! En dit is ECHT het minimale, lijkt me overigens niet overdreven veel gevraagd. Kortom, besef gewoon eens dat zulke wanprestaties bij duizenden keihard aankomt. En voor alle duidelijkheid: winnen van ADO in eigen stadion heeft niets te maken met de huidige (financiële) beperkingen, met een gepassioneerde instelling win je deze potjes namelijk gegarandeerd”

Tot slot een simpel, vriendelijk maar doch dringend verzoek…

Wij (lees: duizenden en duizenden) gaan er voor 100% vanuit dat in en tegen Groningen er een 100% gepassioneerd Feyenoord staat. Voor de goede orde -mocht het nog niet duidelijk zijn - betekent dit duels winnen, rondvliegend gras onder het motto: NO SURRENDER! Kortom: BLOED, ZWEET EN TRANEN! Aan ons ligt het niet, wij zijn er wel weer…met een vol uitvak.

Neem daar een voorbeeld aan!!!!!!

MCAAD

lunaticnews.nl

Amen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:52:07 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78333839
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Hij was ook zo slecht in wat hij deed, hè?
Elite
Tegen TTIP
pi_78334059
De illusie dat spelers zich hier druk om maken heb ik al laten varen.

Ze komen op de club, verzetten daar hun werk, want een hobby is het voor velen allang niet meer. Overigens buiten het feit dat de meesten ook nog eens niet doorhebben wel voorrecht ze hebben ten opzichte van heel veel andere mensen in de samenleving.

Een Kuijt, een Bosvelt, dat zijn mannen die ook in hun vrije tijd zo nu en dan niet eens te beroerd zijn om zelfs aandacht aan de supporters te schenken. Gewoon, omdat ze weten wat supporters er voor moeten doen om elke te week te kunnen kijken en als belangrijkste argument dat ze er gewoon van genieten.

Ach. Voetbal is voor de jongste generatie zoals het is en zij zullen het wel weer voortzetten. Vrijwel iedereen die al x jaren het voetbal volgt, weet dat je van top tot teen wordt belazerd. Clubliefde is bij mij ook enorm afgebroken. Feyenoord zal ik altijd volgen, maar niet actief bij de wedstrijden. De enige echte liefde die ik nog heb met de club is voor de mensen die ik nog zie bij Feyenoord. Een biertje doen voor de wedstrijd en lekker ouwehoeren over het leven. Saillant detail, het groepje wordt steeds kleiner. Zowel ouderen als jongeren haken af om uiteenlopende redenen. Eens per jaar zorgen we dat we er allemaal staan en dan missen we nog vaak de wedstrijd ook...

De leukste wedstrijden, de uitwedstrijden, volgen we als enige af en toe nog met echt plezier. Gewoon een weekend of dag weg boeken en genieten van de tijd en de omgeving. Kaart op de hoofdtribune en totaal geen gezeur om je heen. Als Feyenoord wint, extra mooi, maar wordt er verloren, dan lig ik er ook niet meer wakker van.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:01:56 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78334119
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Andreas Muller? Geen idee.
pi_78334222
quote:

[..]

het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.
pi_78334247
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.

'Dat vind ik te gemakkelijk..'
pi_78334270
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:06 schreef Jorwol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'Dat vind ik te gemakkelijk..'
Feyenoord denkt idd te gemakkelijk over wedstrijdjes tegen Ado, RKC, VVV e.d.
pi_78334391
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ook toentertijd waren er al aardig wat mensen die zich afvroegen in welke mate het überhaupt reëel was om iets op te willen eisen, terwijl de concurrentie minimaal gelijkwaardig was.

Bosz was een leerling. Dat is de grootste fout die we hebben begaan. Alles voor hem was een experiment en experimenten geven doorgaans aan hoe iets in de toekomst verfijnd kan worden om te slagen. Kortom, als wij er geen ruk meer aan hebben...
pi_78338045
quote:

[..]

Jij vond Bosz goed?
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:39:38 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78339387
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij vond Bosz goed?
Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_78339451
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
Precies. Alleen is het wel falend dat je dan zo'n trainer (verbeek) voor de groep die we hadden zette.
pi_78339565
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Een plan goed tot uitvoering kunnen brengen lijkt me wel belangrijk als je TD bent.
Vergeet niet dat hij in ook Charisteas en nog 10 andere kneuzen naar de Kuip haalde en de scouting die al jaren faalde gewoon z'n gang liet gaan. Buiten het feit om dat ie al z'n vriendjes in dienst nam.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')