Wat een debielenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe zit dat nou met die bom dan ? Jongen gewond (gescheurde trommelvliezen) 2 jochies van 14 aangehouden maar ook weer vrij .
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wie ben jij om spelers te vertellen wat ze in hun vrije tijd doen?
We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we zijn al een jaar of 4-5 aan het opbouwen en op dit moment heb ik het wel een beetje gehad. Ik snak naar de Coolsingel, en dan niet voor de beker.
Naja eentje iig niet..quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Was ook politie aanwezig om gedurende de hele wedstrijd te filmen dus die zouden toch wel iets moeten hebben opgenomen daarvan, neem ik aan. Maar goed we horen het allemaal nog wel.
Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben in het verleden alleen maar afgebroken en we zijn nu bezig met overleven, niet meer en niet minder..
Dat besef is echt nog niet bij de meeste. De kas is gewoon helemaal leeg, dus nieuwe spelers hoef je niet te verwachten, terwijl de aflopende contracten gewoon niet verlengd kunnen worden.
Praten over de Coolsingel is echt de grootst mogelijke onzin.
Neemt niet weg dat ik er ook gewoon de tyfus er in heb. Na de winterstop had je de 4de plek al lang en breed veilig kunnen stellen. We verliezen gewoon veels te veel punten tegen ploegen waar dat absoluut niet tegen hoeft. We krijgen nog best een pittig programma, dus ik houd mijn hart vast.
Twente heeft lang kunnen werken aan deze vorm. En heeft daarbij ook slim geinvestereerd, het nieuwe stadion heeft daar ook voor een enorme inkomstenbron gezorgd. AZ had een suikeroom achter de hand die flinke salarissen kon aanbieden. Ga zo maar door.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je ziet voetbal veels te zwart/wit, kijk naar Fc Twente, kijk naar Az, doen allemaal mee bovenin. Nu heeft Az wel aardig wat besteed maar dat seizoen ervoor eindigde ze 12e. Het is allemaal heel goed mogelijk, Ajax geeft 70 miljoen uit en staan 3e. Het draait niet allemaal om geld, sportief gezien dan.
En noem het beseffen of niet, ik houd liever de hoop erin en zie het positief dan dat ik constant maar ga zeiken over schulden en slecht beleid. Feyenoord staat al in de schulden sinds ik kan lopen en dat heeft hun nooit belet mooie dingen te doen.
Gelukkig geen gebrek aan realisme bij Vlaar.quote:Vlaar: 'Ik heb er een schijtgevoel over'
Ron Vlaar baalt van de winterdip waarin Feyenoord is beland. “We moeten volwassener worden in ons spel,” zegt de verdediger tegen Sportweek. “Als we vooruit willen - en dat willen we graag - wordt het tijd dat we stappen gaan maken. In de laatste minuut twee punten verspelen tegen ADO Den Haag mag gewoon niet gebeuren. Daar heb ik echt een schijtgevoel over. Als je vlak voor tijd 2-1 voor staat is het de dood of de gladiolen. Dan moet je er alles aan doen om geen goal tegen te krijgen. Dat hebben we niet gedaan. We willen het dan nog vaak te mooi doen, terwijl dat helemaal niet hoeft. De volgende keer moet dat veel en veel beter. We moeten er nog maar van doordrongen worden dat de overwinning het enige is dat telt.”
Vlaar erkent dat Feyenoord vooral na de winterstop moeite heeft om het spel te maken tegen de laag geklasseerde ploegen, die zich tegen de Rotterdammers doorgaans ingraven. “De enige keer dat we overtuigend tegen zo’n ploeg hebben gewonnen was thuis tegen Roda JC. Voor de rest gaat het steeds heel moeizaam. Aan onze kwaliteit ligt het niet, die hebben we genoeg. We hebben dit seizoen laten zien dat we best kunnen voetballen, met name tegen de grotere clubs. Maar het is bij ons nog veel te wisselvallig. Tegen ADO speelden we veel te slordig en leidden we veel te veel balverlies. Ik zag steeds passes achter de man ingespeeld worden. Dat soort dingen moet er echt uit.”
Hoewel ook de concurrenten om de vierde plaats de laatste weken punten blijven verspelen, blijft Vlaar waakzaam. “We staan nu nog acht punten voor op de nummer vijf. Dat gat is groot, maar we kunnen niet op onze lauweren rusten. Als we nu niet beter gaan spelen, komen we straks nog écht in de problemen.”
Och, de uitslag was wel terecht, vond zelf alleen dat de laatste goal van ADO afgekeurd had moeten worden. 5 Meter is 5 meter.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)
quote:'Ook Peter Bosz en Andreas Müller in beeld bij PSV'
23 februari 2010
In de zoektocht naar een nieuwe technisch manager wedt PSV niet op één paard. Enige tijd geleden werd duidelijk dat Marcel Brands de belangrijkste kandidaat voor de functie is maar nu een akkoord met hem uitblijft, richt de Eindhovense club zijn vizier ook op andere kandidaten. Onder meer voormalig Feyenoorder Peter Bosz en de Duitser Andreas Müller zijn in beeld, weet De Telegraaf te melden.
Zowel Bosz als Müller is per direct beschikbaar. Bosz zit zonder werk sinds hij vorig jaar opstapte bij Feyenoord. Hij deed dit nadat Gertjan Verbeek, de trainer die hij aangesteld had, ontslagen was. Ook Müller zit al een jaartje zonder werk. Hij werkte in het verleden met de huidige PSV-coach Fred Rutten bij Schalke 04.
PSV hoopt de zoektocht naar een nieuwe technische man voor 1 april af te ronden. Op die dag treedt Tiny Sanders, de nieuwe algemeen directeur, in dienst.
Andreas Muller? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij was ook zo slecht in wat hij deed, hè?
het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.
Feyenoord denkt idd te gemakkelijk over wedstrijdjes tegen Ado, RKC, VVV e.d.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Dat vind ik te gemakkelijk..'
Ook toentertijd waren er al aardig wat mensen die zich afvroegen in welke mate het überhaupt reëel was om iets op te willen eisen, terwijl de concurrentie minimaal gelijkwaardig was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het idee in 2007 vond iedereen toen goed, uitvoering is (niet alleen door Bosz btw) mislukt.
Jij vond Bosz goed?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Alleen is het wel falend dat je dan zo'n trainer (verbeek) voor de groep die we hadden zette.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
Een plan goed tot uitvoering kunnen brengen lijkt me wel belangrijk als je TD bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer op te rakelen: Zijn ideeën waren goed. De uitvoering ervan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |