Hey Den Haag mooiuh stad achtur duh duinuh!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerlijke sfeer gisteren in de kuip!
Klopt, je kunt zeggen wat je wil maar zo'n thuiswedstrijd tegen ADO is toch altijd wel een van de leukste van het seizoen. Lekker vol vak Hagenezen in tegenstelling tot Utrecht,Twente etc. en helaas ook geen 020 'ers meer. En ADO aanhangers zijn ook lekker fanatiek en hebbben vaak ludieke actie en wij ook tegen hun. Blijf het een leuke pot vinden. Zul je zien dat Aboutaleb na die lawine pijl van gisteren ook Hagenezen gaat weigeren.Tenminste een uitvak waar je lekker tegen kunt opzingen inplaats van die uitvakken met die hoempapa nummers en een trommel.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerlijke sfeer gisteren in de kuip!
100% mee eens!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zeggen wat je wil maar zo'n thuiswedstrijd tegen ADO is toch altijd wel een van de leukste van het seizoen. Lekker vol vak Hagenezen in tegenstelling tot Utrecht,Twente etc. en helaas ook geen 020 'ers meer. En ADO aanhangers zijn ook lekker fanatiek en hebbben vaak ludieke actie en wij ook tegen hun. Blijf het een leuke pot vinden. Zul je zien dat Aboutaleb na die lawine pijl van gisteren ook Hagenezen gaat weigeren.Tenminste een uitvak waar je lekker tegen kunt opzingen inplaats van die uitvakken met die hoempapa nummers en een trommel.
ik had het er gister nog met een maat van me over...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zeggen wat je wil maar zo'n thuiswedstrijd tegen ADO is toch altijd wel een van de leukste van het seizoen. Lekker vol vak Hagenezen in tegenstelling tot Utrecht,Twente etc. en helaas ook geen 020 'ers meer. En ADO aanhangers zijn ook lekker fanatiek en hebbben vaak ludieke actie en wij ook tegen hun. Blijf het een leuke pot vinden. Zul je zien dat Aboutaleb na die lawine pijl van gisteren ook Hagenezen gaat weigeren.Tenminste een uitvak waar je lekker tegen kunt opzingen inplaats van die uitvakken met die hoempapa nummers en een trommel.
Onderzoek loopt nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe zit dat nou met die bom dan ? Jongen gewond (gescheurde trommelvliezen) 2 jochies van 14 aangehouden maar ook weer vrij .
[ afbeelding ]
Jep, hopen dat die gozer flink wordt aangepakt, maar mede-supporters moeten toch gezien hebben dat iemand zo'n ding afsteekt ofniet ?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onderzoek loopt nog.
De lawinepijl schijnt wel vanuit het uitvak te komen, eerst in de gracht te zijn beland en toen teruggeschoten zijn in het uitvak. Al met al oliedom!!
Tsja.. ik denk het wel maar als je vooraan staat in zo'n kolkende mensen massa.... met 1200 man, is wel vrij lastig hoor want feyenoord had op dat moment ook een actie gepland en daar gaat natuurlijk ook de aandacht naar uitquote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, hopen dat die gozer flink wordt aangepakt, maar mede-supporters moeten toch gezien hebben dat iemand zo'n ding afsteekt ofniet ?
Ja is ook weer zo maar zo'n ding maakt nogal lawaai met opstijgen dacht dat iemand dat wel zou hebben opgemerkt waar die ongeveer vandaan zal zijn geschoten maarja staat inderdaad zo dicht op elkaar dat het er zoveel zouden kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja.. ik denk het wel maar als je vooraan staat in zo'n kolkende mensen massa.... met 1200 man, is wel vrij lastig hoor want feyenoord had op dat moment ook een actie gepland en daar gaat natuurlijk ook de aandacht naar uit
Ja daarom. Was ook politie aanwezig om gedurende de hele wedstrijd te filmen dus die zouden toch wel iets moeten hebben opgenomen daarvan, neem ik aan. Maar goed we horen het allemaal nog wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo maar zo'n ding maakt nogal lawaai met opstijgen dacht dat iemand dat wel zou hebben opgemerkt waar die ongeveer vandaan zal zijn geschoten maarja staat inderdaad zo dicht op elkaar dat het er zoveel zouden kunnen zijn geweest.
Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)quote:Wijnaldum: ‘Dit voelt als een verloren wedstrijd’
Georginio Wijnaldum straalde na afloop van de in de slotfase tegen ADO Den Haag weggegeven overwinning een en al teleurstelling uit. De aanvaller had Feyenoord in de eerste helft nog met een prachtig doelpunt op gelijke hoogte gebracht, maar over die treffer had niemand het meer na het duel met de Hagenaars. ‘Dit voelt als een verloren wedstrijd’, zei Wijnaldum. ‘We hadden verder weg kunnen lopen van onze concurrenten, maar laten dat na. Heel zuur.’
De aanvaller leidde zelf min of meer de late gelijkmaker van Danny Buijs in, doordat hij in blessuretijd de bal aan de zijlijn niet wegtrapte maar af liet snoepen door diezelfde Buijs. Het zag er naar uit dat Wijnaldum in die situatie een actie wilde maken. ‘Maar dat was niet zo’, zei de aanvaller. ‘Ik wilde de bal vrijmaken voor Giovanni van Bronckhorst, zodat hij weg kon schieten. Maar plotseling werd ik gecoacht dat ik de bal weg moest trappen. Ik twijfelde een moment, de bal rolde verder en in een reactie hield ik hem binnen. Mijn fout, want als ik die bal uit had geschoten was dat doelpunt nooit gevallen.’
Het was een dure les voor Wijnaldum én voor Feyenoord. De Rotterdammers hadden echter al in een eerder stadium verder afstand moeten nemen van ADO. ‘We speelden het heel dom uit’, zei Wijnaldum. ‘We hebben het weggegeven, moeten wedstrijden eerder naar ons toe trekken.’
Was het bij Wijnaldum teleurstelling dat overheerste, bij Rob van Dijk was het voornamelijk boosheid dat van zijn gezicht was te lezen. Die boosheid had alles te maken met wat er direct voorafging aan de late tegentreffer van Buijs. ‘Hij schoot de bal via mijn voet de lucht in’, reconstrueerde de doelman de treffer. ‘Karim Soltani hield mij vervolgens weg bij de bal, anders had ik de bal zeker weg gestompt. Het was een honderd procent overtreding. Hij ging totaal niet voor de bal en alleen maar om mij te hinderen.’
Van Dijk vond dat scheidsrechter Ruud Bossen in had moeten grijpen en was boos dat de leidsman dat niet had gedaan, maar ging daarnaast niet voorbij aan het matige optreden van de Rotterdamse ploeg. ‘Want wij hebben het zelf natuurlijk ook niet goed gedaan.’
Ik vind dat je het wijnaldum mag aanrekenen!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik vind dat je het toch ook het arbiterale trio aan mag rekenen met twee rode kaarten voor ADO (Soltani en Luijckx) en twee niet gegeven penalty´s. (één voor ADO en één voor Feyenoord)
Dat las ik op FR12, ja. Hij mag, net als Fer, geen games spelen en rapalbums maken toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ik vind dat je het wijnaldum mag aanrekenen!
Hij kon er om lachen.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ik vind dat je het wijnaldum mag aanrekenen!
idd, beter gaat ie gewoon trainen, en minder van die domme dingen doen, kijk naar de vrij die doet VWO, en dat zie je ook terug in hoe die voetbalt, die denkt na bij de dingen die hij doet, Fer en wijnaldum zijn te druk met spelletjes en hun haar of schoenen en hebben niet de winnaarsmentaliteit als je dat niet hebt en je hebt ook geen intellect dan kan je al het talent van de wereld hebben maar kom je er nog niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat las ik op FR12, ja. Hij mag, net als Fer, geen games spelen en rapalbums maken toch?
[..]
Hij kon er om lachen.![]()
Wie ben jij om spelers te vertellen wat ze in hun vrije tijd doen?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef super-gabber het volgende:
[..]
idd, beter gaat ie gewoon trainen, en minder van die domme dingen doen, kijk naar de vrij die doet VWO, en dat zie je ook terug in hoe die voetbalt, die denkt na bij de dingen die hij doet, Fer en wijnaldum zijn te druk met spelletjes en hun haar of schoenen en hebben niet de winnaarsmentaliteit als je dat niet hebt en je hebt ook geen intellect dan kan je al het talent van de wereld hebben maar kom je er nog niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |