abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78271755
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wijnaldum speelde vanaf mijn beleving niet slecht, en wordt ook verkeerd gebruikt door Been. Die de Guzman moet hij gewoon uit de selectie flikkeren en Wijnaldum daar neerzetten.
Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.
quote:
Vorig jaar werden we 7e, en nu staan we 4e. Ik vind niet dat we zoveel zijn opgeschoten, we spelen gewoon een kansloos seizoen met een kansarme ploeg en vooral kansloze trainert. Feyenoord hoort thuis gewoon de ballen uit de broek te spelen. Het is toch niet meer normaal dat clubs naar Feyenoord komen voor minimaal een punt. Ze moeten blij zijn als ze met 0 weer terug naar huis gaan, maar helaas is dat al een tijdje niet het geval. Het is dat het stadion en het publiek er nog zijn want anders blijft er nog weinig van over
Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 18:56:18 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78272228
Ik ben in ieder geval blij dat Been zijn woede toont. Van Marwijk of Koeman hadden ongetwijfeld weer "lichtpuntjes" ofzo gezien.
2000 light years from home
  zondag 21 februari 2010 @ 18:57:09 #53
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78272259
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.
[..]

Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.
Ja, ik zeg toch ook alleen maar dat Wijnaldum niet slecht speelde? Heb het woord goed nooit in me mond gehad, had volgens mij een grote aandeel in de 2-1 en maakte zelf de 1-1.

Er zijn gewoon spelers waar Been in gelooft die het keer op keer verprutsen. Wie vertelt die Cissé nou eens dat je ook buitenom kan gaan? Waarom wordt die Bruins gewisseld, Bruins is leuk als je 4-0 voorstaat tegen Willem II maar bij een 1-1 tegen Ado? De Guzman ga ik niet eens over beginnen, die kan nog geen skippybal fatsoenlijk afgeven op de spelers. Vervolgens was Makaay ook weer niveau'tje Jupiler League

Been heeft veruit het meest geluk had van de trainers bij Feyenoord. Vond persoonlijk dat Bert het niet zo heel slecht had gedaan. Die had last van absurd veel blessures, evenals Verbeek. Mario heeft nagenoeg een fitte selectie maar presteert ondermaats. Houdt angstvallig vast aan een 4-3-3 systeem waar we de spelers niet voor hebben en maakt ook onlogische wissels.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78272397
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
De sfeer was goed te doen vanaf W en jammer dat we het nog zo weggeven. On-ge-lo-felijk, die Been begint me ook goed me strot uit te komen. Die idiote wissels, we hebben weinig voorhande maar hoeveel kansen gaat meisje Bruins nog krijgen? Zet Leerdam er dan in, maar nee die gebruikt hij liever voor RB wat zijn positie ook helemaal niet is.
Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:03:35 #55
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78272449
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:01 schreef Babovic het volgende:

[..]

Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.
Want daar was hij goed in bij Excelsior?

Bij Feyenoord nog geen bal fatsoenlijk geraakt, had dan lekker Babovic ingebracht.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 19:17:14 #56
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78272871
Been moet zijn elftal grondig omgooien, zoals eerderen al zei, de guzman eruit, makaay naar de tribune, breng die castaignos eens, wat heeft hij te verliezen?
Ik bedoel, hij is 17, misschien pakt het wel net zo goed uit als bij de Vrij.
Been moet gewoon 4-4-2 gaan spelen met Tomasson/Cisse, of Tomasson/Biseswar,
Wijnaldum erachter en 3 middenvelders, Fer/ El Ahmadi/ (Landzaat/Babovic/Leerdam)
Hup, Bruins erook uit en klaar.
Maarja, wij hebben makkelijk praten.
pi_78273140
Wat een zielig hoopje ellende is die Hofs geworden, ben achteraf toch blij dat ie vertrokken is.
-
pi_78273496
Gio boeide die eigen goal ook totaal niet leek het wel. Die "komt wel goed"-houding. Als je aanvoerder al zo denkt, is het niet vreemd dat het hele elftal zo speelt.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:40:04 #59
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78273693
Was donkerrood voor Luijkcx
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_78273728
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Oh ok.
pi_78273758
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Was zeker wel rood ja. In de eerste seizoenshelft had ie hem gekregen en had Feyenoord gewonnen, nu zit ALLES tegen.
-
pi_78273821
Die Van Dijk voldoet echt niet hoor.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:44:04 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78273851
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Ritmo het volgende:
Wat een zielig hoopje ellende is die Hofs geworden, ben achteraf toch blij dat ie vertrokken is.
Inderdaad. Dik mormeltje.

Wijnaldum lijkt wel beter te spelen trouwens de laatste weken, als ik de samenvatting zo zie.

Verder zuur. Ik had het idee dat in de eerste helft van het seizoen er toch wat meer een winnersmentaliteit in het elftal heerste. Eigen doelpunt van Van Bronckhorst en die frummelgoal in de laatste minuut, pff. Dat is gewoon een kwestie van concentratie hoor.
pi_78273888
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Dik mormeltje.

Wijnaldum lijkt wel beter te spelen trouwens de laatste weken, als ik de samenvatting zo zie.

Verder zuur. Ik had het idee dat in de eerste helft van het seizoen er toch wat meer een winnersmentaliteit in het elftal heerste. Eigen doelpunt van Van Bronckhorst en die frummelgoal in de laatste minuut, pff. Dat is gewoon een kwestie van concentratie hoor.
Het is puur een mentaal iets.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 19:46:10 #65
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78273910
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Oh ok.
Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_&
LUHG
  zondag 21 februari 2010 @ 19:48:16 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78273967
Ik erger me er echt kapot aan die commentatoren altijd over Makaay spreken alsof hij zo enorm gevaarlijk is. Kom op zeg. Een sluipmoordenaar werd hij weer genoemd. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat het een verrassing zou zijn als Makaay zou scoren ja.

Makaay is een spits, maar desondanks heb ik hem talloze malen een bal zien aannemen en schieten ZONDER te scoren. Altijd zo'n rollertje die een beetje richting het doel stuitert. Kom op man, zulke ballen moeten gewoon hangen maar dat kan hij niet meer. Wat mij betreft lijdt hij dan ook aan grootheidswaanzin aangezien hij zelf totaal niet doorheeft dat hij er niets meer van bakt.

Gelukkig hebben we Tomasson nog. Speelt vaak dramatische wedstrijden, maar kan wel belangrijke doelpunten uit het niets maken.
pi_78273974
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_&

Je hoeft hier niet te posten. Feyenoord.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:49:32 #68
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78274002
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten. Feyenoord.
Ik zeg toch alleen dat het donkerrood was, maar goed dit is iets voor FB.
LUHG
  zondag 21 februari 2010 @ 19:50:03 #69
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78274016
Nu ik het terug zie baal ik nog meer, 1e doelpunt een gruwelijke fout van Giovanni en de 2e vind ik echt onterecht. Van Dijk wordt gewoon opzij gegooid, volgens mij heeft de keeper een beschermde status. Buitenspel nog daar gelaten

Vind het wel mooi dat in de samenvatting ze de acties lieten zien!
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 19:50:09 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274020
En Cissé, godverdomme zeg. Ik ben nog gevaarlijker op die positie en ik heb nog nooit in teamverband gevoetbald.
pi_78274071
Die actie van Wijnaldum Zn aannames waren vandaag ook heerlijk. Jammer dat hij soms teveel probeerde.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 19:52:28 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274103
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef MB23 het volgende:
Die actie van Wijnaldum Zn aannames waren vandaag ook heerlijk. Jammer dat hij soms teveel probeerde.
Hij lijkt in ieder geval uit z'n dal te klimmen. Goed om te zien. Begint ook steeds volwassener te voetballen.
pi_78274183
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me er echt kapot aan die commentatoren altijd over Makaay spreken alsof hij zo enorm gevaarlijk is. Kom op zeg. Een sluipmoordenaar werd hij weer genoemd. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat het een verrassing zou zijn als Makaay zou scoren ja.

Makaay is een spits, maar desondanks heb ik hem talloze malen een bal zien aannemen en schieten ZONDER te scoren. Altijd zo'n rollertje die een beetje richting het doel stuitert. Kom op man, zulke ballen moeten gewoon hangen maar dat kan hij niet meer. Wat mij betreft lijdt hij dan ook aan grootheidswaanzin aangezien hij zelf totaal niet doorheeft dat hij er niets meer van bakt.

Gelukkig hebben we Tomasson nog. Speelt vaak dramatische wedstrijden, maar kan wel belangrijke doelpunten uit het niets maken.
Grappig, die opmerking viel me ook op. Als je dat 2 a 3 jaar geleden had gezegd ok, maar elke lamlul die daar wat rondloopt krijgt wel een keer een kansje.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 20:00:47 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78274407
Volgende week tegen Groningen. Zal wel weer niks worden .
pi_78274756
Timmer vanavond bij Studio Voetbal meende ik te horen.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 20:31:55 #76
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78275703
Feyenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 20:40:00 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78276113
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Timmer vanavond bij Studio Voetbal meende ik te horen.
Joepie.
pi_78276842
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
El Ahmadi was ook weer waardeloos vandaag.
Vond dit een van z'n betere wedstrijden, al had ie wel een paar slechte momenten.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:57:30 #79
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78276940
Het zijn in mijn ogen bijna altijd dezelfde spelers die het verneuken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 21:42:17 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78279448
Iedereen staat ook verkeerd.
Wijnaldum hoort niet op rechts, Tomasson staat niet goed.. Cisse is ernstig uit vorm.
Gooi het een of ander om zou ik zeggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78280743
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef Merkie het volgende:
En Cissé, godverdomme zeg. Ik ben nog gevaarlijker op die positie en ik heb nog nooit in teamverband gevoetbald.
Toch, die Cisse is sterk aan de bal en af en toe had hij best goede acties. Hij is verdomd snel en houd meer dan Biseswar het veld breed, wat sowieso een plus is. Alleen hij durft niet, dat is zo zonde. Want ik vind het nog steeds een verstandige aankoop.
En Been moet echt overstappen op een ander systeem, want als het weer zo gaat, ga je gewoon onderuit in Groningen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:04:05 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78280843
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet.
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.

Ga jij trouwens de financiële middelen leveren om de scouting te vervangen en de ontslagvergoeding van Gudde en Jacobs te betalen? Gebruik je gezond verstand eens.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Bij veel Feyenoorders is echt totaal geen benul van topsport meer.
Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.

@Sinnie: Ik verwacht volgende thuiswedstrijd een spandoek tegen Been te zien. Wees een trendsetter. Pleur de club nog verder de diepte in, schieten we wat mee op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 22:14:59 #83
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78281505
Bang voor veranderingen, Happel?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78281613
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Sinnie het volgende:
Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.
Het gaat niet super, eens. Maar geef het gewoon een jaar. Het is, of het nu leuk is of niet, nog steeds in opbouw. Laat het dan ook eens bouwen, liever binnen een paar jaar gezond en standaard mee doen om de eerste 3 plekken dan weer gokken en verliezen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:18:27 #85
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78281696
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.
Het gaat niet super, eens. Maar geef het gewoon een jaar. Het is, of het nu leuk is of niet, nog steeds in opbouw. Laat het dan ook eens bouwen, liever binnen een paar jaar gezond en standaard mee doen om de eerste 3 plekken dan weer gokken en verliezen.
Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we zijn al een jaar of 4-5 aan het opbouwen en op dit moment heb ik het wel een beetje gehad. Ik snak naar de Coolsingel, en dan niet voor de beker.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78281831
Tja als je elke week zo'n wanprestatie levert moet je niet raar opkijken als je een keer verliest of gelijkspeelt.

Wat dat betreft is er geen reet veranderd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:21:18 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78281859
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Sinnie het volgende:
Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.
Elite
Tegen TTIP
pi_78281887
Sinds 2003 zitten we al in de tussenjaren en verwacht maar niet dat de komende seizoenen anders zal zijn.

Al ben ik al jaren van mening dat het nieuwe stadion de genadeklap voor Feyenoord zal zijn. Dat is het moment waar we echt alles gaan verliezen.
pi_78281991
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Aandemur het volgende:
Sinds 2003 zitten we al in de tussenjaren en verwacht maar niet dat de komende seizoenen anders zal zijn.

Al ben ik al jaren van mening dat het nieuwe stadion de genadeklap voor Feyenoord zal zijn. Dat is het moment waar we echt alles gaan verliezen.
Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:23:56 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78282032
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?
Zijn ze i.i.g. druk mee bezig. Daar is alles mee opgelost hoor.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 22:25:18 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78282124
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.
Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn ding
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 21 februari 2010 @ 22:28:27 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78282351
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn ding
Het zal de leeftijd zijn?
Elite
Tegen TTIP
pi_78286173
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.
Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.
quote:
Ga jij trouwens de financiële middelen leveren om de scouting te vervangen en de ontslagvergoeding van Gudde en Jacobs te betalen? Gebruik je gezond verstand eens.
Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.
quote:
Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.
Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 23:46:36 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78286453
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.
Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?
quote:
Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.
Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.

Heb overigens weinig aan te merken op Gudde.
quote:
Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.
Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.
Elite
Tegen TTIP
pi_78287682
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?
Ik mag toch hopen dat Gudde daar al minstens een jaar mee bezig is. Ik ben het helemaal met je eens dat we er nog niet zijn, maar ik wil wel een stijgende lijn zien.
quote:
Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.

Heb overigens weinig aan te merken op Gudde.
Natuurlijk wist ik dat niet, maar je moet wel zorgen dat je er vanaf kunt als ze niet functioneren he?
quote:
Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.
Dat vind ik nou iets wat een goede coach moet kunnen bereiken.
-
  maandag 22 februari 2010 @ 06:57:19 #97
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78292571
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Makaay en Bruins balen? Die balen alleen als hun salaris te laat is.

Makaay speelde best goed. De goal van Tomasson mag je op zijn naam bijschrijven.
El Ahmadi speelde goed, maar als je vaak de bal opeist, kan je hem ook vaker verspelen.. Maar het speelde tenminste geen verstoppertje.
Vleugels waren weer 3x ruk, daar moet Been iets aan doen.
pi_78297789
Het vertrek van Jans zou weleens goed kunnen uitpakken voor ons aanstaande zondag.

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3100

Ze zijn er niet heel blij mee. Hopen dat de negativiteit overslaat op de Groningen spelers.
pi_78298029
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Aandemur het volgende:
Het vertrek van Jans zou weleens goed kunnen uitpakken voor ons aanstaande zondag.

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3100

Ze zijn er niet heel blij mee. Hopen dat de negativiteit overslaat op de Groningen spelers.
Begrijpelijk dat ze er niet zo blij mee zijn. Dit is net zoiets als Been die aankondigt naar neuzenvreugd te vertrekken.

Het is te hopen dat Feijenoord hiervan weet te profiteren zondag.
Elite
Tegen TTIP
pi_78298103
Been wil naar AC Milan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')