Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wijnaldum speelde vanaf mijn beleving niet slecht, en wordt ook verkeerd gebruikt door Been. Die de Guzman moet hij gewoon uit de selectie flikkeren en Wijnaldum daar neerzetten.
Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.quote:Vorig jaar werden we 7e, en nu staan we 4e. Ik vind niet dat we zoveel zijn opgeschoten, we spelen gewoon een kansloos seizoen met een kansarme ploeg en vooral kansloze trainert. Feyenoord hoort thuis gewoon de ballen uit de broek te spelen. Het is toch niet meer normaal dat clubs naar Feyenoord komen voor minimaal een punt. Ze moeten blij zijn als ze met 0 weer terug naar huis gaan, maar helaas is dat al een tijdje niet het geval. Het is dat het stadion en het publiek er nog zijn want anders blijft er nog weinig van over
Ja, ik zeg toch ook alleen maar dat Wijnaldum niet slecht speelde? Heb het woord goed nooit in me mond gehad, had volgens mij een grote aandeel in de 2-1 en maakte zelf de 1-1.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem: omdat het vorig jaar zo dramatisch was is ziet iedereen 'niet slecht' als 'goed'. Het niveau wat hij vandaag haalde zou vanzelfsprekend moeten zijn.
[..]
Ik vind Been zeker geen Hiddink, maar het is geen toeval dat 5 trainers op rij er niets van bakken. Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet. En Been doet het ten opzichte van z'n collega's nog best aardig.
Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
De sfeer was goed te doen vanaf W en jammer dat we het nog zo weggeven. On-ge-lo-felijk, die Been begint me ook goed me strot uit te komen. Die idiote wissels, we hebben weinig voorhande maar hoeveel kansen gaat meisje Bruins nog krijgen? Zet Leerdam er dan in, maar nee die gebruikt hij liever voor RB wat zijn positie ook helemaal niet is.
Want daar was hij goed in bij Excelsior?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:01 schreef Babovic het volgende:
[..]
Ik vond die wissel niet eens zo gek. Bruins is wel iemand die een brug tussen het middenveld en aanval kan zijn. En daar schorte het aan vanmiddag. Dan heb je aan Leerdam gewoon weinig.
Was zeker wel rood ja. In de eerste seizoenshelft had ie hem gekregen en had Feyenoord gewonnen, nu zit ALLES tegen.quote:
Inderdaad. Dik mormeltje.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Ritmo het volgende:
Wat een zielig hoopje ellende is die Hofs geworden, ben achteraf toch blij dat ie vertrokken is.
Het is puur een mentaal iets.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dik mormeltje.
Wijnaldum lijkt wel beter te spelen trouwens de laatste weken, als ik de samenvatting zo zie.
Verder zuur. Ik had het idee dat in de eerste helft van het seizoen er toch wat meer een winnersmentaliteit in het elftal heerste. Eigen doelpunt van Van Bronckhorst en die frummelgoal in de laatste minuut, pff. Dat is gewoon een kwestie van concentratie hoor.
Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_"e:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Flikker eens op man, in een ander topic reageer je ookal als een %(%(_$%_&
Ik zeg toch alleen dat het donkerrood was, maar goed dit is iets voor FB.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Aandemur het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft hier niet te posten. Feyenoord.
Hij lijkt in ieder geval uit z'n dal te klimmen. Goed om te zien. Begint ook steeds volwassener te voetballen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef MB23 het volgende:
Die actie van WijnaldumZn aannames waren vandaag ook heerlijk. Jammer dat hij soms teveel probeerde.
Grappig, die opmerking viel me ook op. Als je dat 2 a 3 jaar geleden had gezegd ok, maar elke lamlul die daar wat rondloopt krijgt wel een keer een kansje.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me er echt kapot aan die commentatoren altijd over Makaay spreken alsof hij zo enorm gevaarlijk is. Kom op zeg. Een sluipmoordenaar werd hij weer genoemd. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat het een verrassing zou zijn als Makaay zou scoren ja.
Makaay is een spits, maar desondanks heb ik hem talloze malen een bal zien aannemen en schieten ZONDER te scoren. Altijd zo'n rollertje die een beetje richting het doel stuitert. Kom op man, zulke ballen moeten gewoon hangen maar dat kan hij niet meer. Wat mij betreft lijdt hij dan ook aan grootheidswaanzin aangezien hij zelf totaal niet doorheeft dat hij er niets meer van bakt.
Gelukkig hebben we Tomasson nog. Speelt vaak dramatische wedstrijden, maar kan wel belangrijke doelpunten uit het niets maken.
Joepie.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Timmer vanavond bij Studio Voetbal meende ik te horen.
Vond dit een van z'n betere wedstrijden, al had ie wel een paar slechte momenten.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
El Ahmadi was ook weer waardeloos vandaag.
Toch, die Cisse is sterk aan de bal en af en toe had hij best goede acties. Hij is verdomd snel en houd meer dan Biseswar het veld breed, wat sowieso een plus is. Alleen hij durft niet, dat is zo zonde. Want ik vind het nog steeds een verstandige aankoop.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef Merkie het volgende:
En Cissé, godverdomme zeg. Ik ben nog gevaarlijker op die positie en ik heb nog nooit in teamverband gevoetbald.
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Zolang de club niet goed bestuurd wordt, de scouting er blijft zitten en Gudde en Jacobs nog de dienst uitmaken kom je er niet.
Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Bij veel Feyenoorders is echt totaal geen benul van topsport meer.
Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.quote:
Ik zeg niet dat hij weg moet, ik zeg dat ik het een waardeloze trainer vind. Wat Feyenoord met hem doet moeten hun weten.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Alsof Been nu al afvallen de juiste verandering is.
Het gaat niet super, eens. Maar geef het gewoon een jaar. Het is, of het nu leuk is of niet, nog steeds in opbouw. Laat het dan ook eens bouwen, liever binnen een paar jaar gezond en standaard mee doen om de eerste 3 plekken dan weer gokken en verliezen.
Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.quote:
Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Aandemur het volgende:
Sinds 2003 zitten we al in de tussenjaren en verwacht maar niet dat de komende seizoenen anders zal zijn.
Al ben ik al jaren van mening dat het nieuwe stadion de genadeklap voor Feyenoord zal zijn. Dat is het moment waar we echt alles gaan verliezen.
Zijn ze i.i.g. druk mee bezig. Daar is alles mee opgelost hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gaat dat stadion überhaupt nog door dan?
Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn dingquote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Totaal niet, die zijn juist nodig. Maar dat korte termijn denken is zo treurig. Been heeft geen volwaardige selectie voorhanden. En opbouwen doen we nog wel een paar jaar. De afgelopen jaren waren namelijk overleven, daar was geen sprake van opbouw. Top zijn we allang niet meer namelijk en dat gaat nog wel een hele tijd duren, het gat is te groot.
Het zal de leeftijd zijn?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt je er zo te zien al bij neer gelegd, ik moet daarvoor nog even. Ieder zijn ding
Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe het elftal het doet.
Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.quote:Ga jij trouwens de financiële middelen leveren om de scouting te vervangen en de ontslagvergoeding van Gudde en Jacobs te betalen? Gebruik je gezond verstand eens.
Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.quote:Lul toch niet zo slap, joh. Kijk nou eens goed naar het elftal. Is haast geen reet verandert ten op zichte van de voorgaande jaren. Toen ging het slecht en nu gaat het beter, omdat het achterin beter staat. De rest is nog veel te wisselvallig. Nee, alles moet meteen maar goed zijn. Dit team is nog lang niet goed en dat gaat het voorlopig niet zijn. Daar zijn versterkingen op sleutelposities voor nodig.
Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Structueel goed presteren op lange termijn bereik je met goed beleid. Zie PSV en Twente.
Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.quote:Het was al een fout om die mensen ooit aan te nemen.
Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.quote:Deels mee eens, en dat verklaart waarom je nog niet meedoet om de titel. Maar alsof je daarom tegen ADO puntenverlies mag lijden in eigen huis.
Ik mag toch hopen dat Gudde daar al minstens een jaar mee bezig is. Ik ben het helemaal met je eens dat we er nog niet zijn, maar ik wil wel een stijgende lijn zien.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, is het werkelijk? Dus je bent het met me eens dat het nogal wat jaren gaat duren voordat we kunnen oogsten?
Natuurlijk wist ik dat niet, maar je moet wel zorgen dat je er vanaf kunt als ze niet functioneren he?quote:Jij wist natuurlijk vooraf al dat het niks zou worden met die twee.
Heb overigens weinig aan te merken op Gudde.
Dat vind ik nou iets wat een goede coach moet kunnen bereiken.quote:Dat soort dingen gebeuren door de wisselvalligheid, ja. Spelers kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd of zijn gewoon niet bij machtte om elke wedstrijd te schitteren.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Makaay en Bruins balen?Die balen alleen als hun salaris te laat is.
Begrijpelijk dat ze er niet zo blij mee zijn. Dit is net zoiets als Been die aankondigt naar neuzenvreugd te vertrekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Aandemur het volgende:
Het vertrek van Jans zou weleens goed kunnen uitpakken voor ons aanstaande zondag.
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3100
Ze zijn er niet heel blij mee. Hopen dat de negativiteit overslaat op de Groningen spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |