Ook enig idee bij wie in Zeeland het ding dan ligt ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:36 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ja, in Zeeland, volgens Malse-Sjanker.
Nee, zou je 'm even een PM moeten sturen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook enig idee bij wie in Zeeland het ding dan ligt ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef dralion13 het volgende:
Nog niet, vertrek over een half uurtje ofzo
Wacht maar ff, als dralion13 nog niet weg isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt ie er nog? We gaan straks toch op pad, even om kan best
Maar dralion13, zei dat ie met een half uurtje weg zou gaan maar een uur naar zijn post zat hij nog op fok!, misschien is het dus niet door gegaan. Gewoon even kijken dus TARA (zo ver is het niet, er van uitgaan de dat je met de auto ergens heen gaat)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, zou je 'm even een PM moeten sturen.
[..]
[..]
Wacht maar ff, als dralion13 nog niet weg is![]()
Daar dacht ik ook al jaquote:
Moeilijk? Absoluut niet! Ik zie direct aan de foto's waar het is (hoewel ik natuurlijk in de buurt woon).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef nijnja het volgende:
Da's wel een hele moeilijke hoor!
Maar mooi dat hij weer in beweging is!
ik bedoelde het ook stiekem niet heulemaal serieusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Moeilijk? Absoluut niet! Ik zie direct aan de foto's waar het is (hoewel ik natuurlijk in de buurt woon).
Anyway, we hebben toen we rondreden toch maar even gebeld naar maok of een omweggetje Achter Thesinge nog nodig was. Was maar goed ook want hij was dus al opgehaald.
Het is sowieso 50/50quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Thijz heeft 100% zeker de goede locatie
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is sowieso 50/50. En met streetview kan je er niet helemaal komen, maar is het wel duideljik dat die andere kant het niet is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Morgen dus maar een ander omweggetje maken? Kan de jongste telg gelijk de omgeving leren kennen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Moeilijk? Absoluut niet! Ik zie direct aan de foto's waar het is (hoewel ik natuurlijk in de buurt woon).
Anyway, we hebben toen we rondreden toch maar even gebeld naar maok of een omweggetje Achter Thesinge nog nodig was. Was maar goed ook want hij was dus al opgehaald.
incluis scheve lantaarnpaalquote:
Maak er maar 3,6 vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef Broertie het volgende:
Stok is maar 1,9 km verplaatst, dus, Tara, sla je slag!
Die hebben ze in groningen wel meer... In Achter Thesinge ook al...quote:
Van 2 stokkers die tegelijk bij het bord aankwamen en elkaar de hersens inslaan om wie het er eerste was...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Thijz het volgende:
Wat zijn dat voor een bloedspetters op die borden? Restanten van vorige Stokzoekers?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, zou je 'm even een PM moeten sturen.
[..]
[..]
Wacht maar ff, als dralion13 nog niet weg is![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:04 schreef malse-sjanker het volgende:
Wist niet dat Oss in Zeeland lag ? Zzz.![]()
Ik ben leefachtig in Zeeland, en had beloofd de stalen fokstok te fixen mits ik hem in mijn handen zou krijgen en een nieuw slot.
Dit is echter nog steeds niet het geval, aangezien er geen leuk goed sterk slot voorbij komt, en de fokstok nog in Oss ligt bij uhh, ja uhh, al sla je me dood.![]()
![]()
![]()
Maar als de stokfok dus of naar 2cv gaat, of naar mij, zal de stalen fokpost voorzien worden van een nieuw slot.![]()
[..]
Als 'ie in Almelo komt, heb ik er geen enkel probleem mee, sterker nog: laat maar komen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef dralion13 het volgende:
ik wil hem zo wel even halen, maar kan pas zondag foto posten met nieuwe plek
is dat een probleem? (nieuwe plek wordt nijmegen of Almelo)
NIJMEGEN JA, JIJ HEBT M AL GENOEG GEHAD!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als 'ie in Almelo komt, heb ik er geen enkel probleem mee, sterker nog: laat maar komen!
Dan bied ik mij geheel vrijwillig aan om te voorkomen dat Broertie de stok in handen krijgt als hij in Almelo terecht komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
NIJMEGEN JA, JIJ HEBT M AL GENOEG GEHAD!!!!!
grrrrr
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef boertie het volgende:
[..]
Dan bied ik mij geheel vrijwillig aan om te voorkomen dat Broertie de stok in handen krijgt als hij in Almelo terecht komt.
Euhm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik de stok dan eerder dan Broertie in handen wil krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Thijz het volgende:
[..]
Wat lief. Dat je Broertie tegenhoudt, zodat ik 'm op kan halen.
Ja maar, ja maar... ik heb hem ook al uit Brabant, Drenthe, Gelderland en Limburg gehaald...dus wat mij betreft hoeft hij niet in de buurt te liggen... Maar nu is het beter weer, dus als 'ie in Almelo ligt, kan ik hem op mijn scoot ophalen.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
NIJMEGEN JA, JIJ HEBT M AL GENOEG GEHAD!!!!!
grrrrr
Best wel schattig.... zo naïef.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef boertie het volgende:
[..]
Euhm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik de stok dan eerder dan Broertie in handen wil krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |