goeie gok, met Streetview kun je de weg van de andere kant bekijken en zien dat het een zandweg is, maar het fietspad is bestraat.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef boertie het volgende:
Na 5 min vluchtig door GM hebben gebladert dacht ik dat het hier ongeveer moet zijn.
GMTAquote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
goeie gok, met Streetview kun je de weg van de andere kant bekijken en zien dat het een zandweg is, maar het fietspad is bestraat.
yes en bord staat exact ter hoogte van de boerderijquote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
goeie gok, met Streetview kun je de weg van de andere kant bekijken en zien dat het een zandweg is, maar het fietspad is bestraat.
Niet zo geleerd doen, dat kun je nl al zien op de foto...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef zwagertie het volgende:
[..]
yes en bord staat exact ter hoogte van de boerderij
Of je haalt hem zelf. Vandaag weer 279 km gereden voor de stok, en dat is niet eens de langste trip die ik in combinatie met een medestokker heb gemaakt. Vandaag was overigens zwaar tof, echt een briljante toevoeging, die Broertiequote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef drummerdude het volgende:
Wie is de held die de stok wat meer naar het noorden plaastst? Ik wil ook meedoen
Geen auto+niet bepaald tijd=geen optiequote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of je haalt hem zelf. Vandaag weer 279 km gereden voor de stok, en dat is niet eens de langste trip die ik in combinatie met een medestokker heb gemaakt. Vandaag was overigens zwaar tof, echt een briljante toevoeging, die Broertie
Sorry modjequote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Niet zo geleerd doen, dat kun je nl al zien op de foto...
Swarmaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef drummerdude het volgende:
Wie is de held die de stok wat meer naar het noorden plaastst? Ik wil ook meedoen
quote:
Maak je niet druk Swarma, het is niet meer nodig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
gisteravond niet opgehaald, miss vanavond
maar ik heb net n nieuwe kamer en nijn blijft zaterdag slapen dus moet wel zorgen dat ie optijd af is
welke bordjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maak je niet druk Swarma, het is niet meer nodig!
Oh, en enige wat ik heb weg gehaald zijn een paar bordjes. Maar die hangen nu op mijn kamer
En? Stok al weg?? Kan ik hem weer ophalen....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
gisteravond niet opgehaald, miss vanavond
nope, en vanavond ook niet meer denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Broertie het volgende:
[..]
En? Stok al weg?? Kan ik hem weer ophalen....
daar hadden we vroeger altijd jeugdkamp met de duikclubquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Broertie het volgende:
@Boertie: Haal jij hem even op! Jij had het plaatsje Zeeland op je lijstje staan, geloof ik... Nou wil het toeval dat dat vlakbij de huidige locatie ligt.....
We zijn er gister doorheen gereden... Pittoresk, dat wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar hadden we vroeger altijd jeugdkamp met de duikclubleuk plaatsje
Nope, Vanavond geen zin/tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Broertie het volgende:
@Boertie: Haal jij hem even op! Jij had het plaatsje Zeeland op je lijstje staan, geloof ik... Nou wil het toeval dat dat vlakbij de huidige locatie ligt.....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef boertie het volgende:
Had nog wel het plaatsje "Boerenhol"op me lijstje. Die heb ik maar snel geschrapt, was me toch iets te ver weg.
ik doelde eigenlijk op het moment voordat hij naar Rectum gingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Broertie het volgende:
Boerenhol heeft hij al gelegen, deze ronde zelfs...
13. 28-11-2008 Boerenhol Zeeland nachtzuster
Damn. Het wordt steeds lastiger om leuke plaatsnamen in de buurt te vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Broertie het volgende:
Boerenhol heeft hij al gelegen, deze ronde zelfs...
13. 28-11-2008 Boerenhol Zeeland nachtzuster
Het is gewoon patat, en ligt het aan mij, of zijn er nog geen foto'squote:
ik zie ze wel hoor, maar er is ook eea geedit, zie editgeschiedenisquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is gewoon patat, en ligt het aan mij, of zijn er nog geen foto's
kut voor mquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Broertie het volgende:
Zwagertie stond vanmiddag ook al voor het bord, maar toen was 'ie al weg....Hij klonk behoorlijk pissed-off aan de telefoon.....
Ik heb ze er terug in gezetquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie ze wel hoor, maar er is ook eea geedit, zie editgeschiedenis
whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |