Ok, komt 'ie: Eerst vergelijkingsfoto's als bewijs van fotomanipulatie:
Foto Zwarte_hand:
![]()
Foto vanmiddag gemaakt:
![]()
Foto Zwarte_hand:
![]()
Foto vanmiddag gemaakt:
![]()
Zoek de verschillen....
Oh, ja! De beruchte foto van de zwart-witte paal was ook niet erg in de directe omgeving genomen, stond al gauw zo'n 300 meter verderop aan een totaal andere weg...
Maar dat mocht de pret niet drukken, stok is opgehaald en daar krijgen we honger van, dus hebben we de plaatselijke cateraar maar overvallen...
![]()
Beetje vage foto, maar probeer in een rijdende overbeladen Fiësta maar eens een scherpe foto te maken.... Ja, het is geen Saab...
Stok maar geplaatst in een plaatsje dat we zelf niet eens in gedachten hadden, maar het kwam ineens zo op ons pad..... Heel intelligent op een infobord kijken en tot de ontdekking komen dat als je je omdraait, je er praktisch tegenaan loopt...
Eerst maar sleutelbord! Het "uitgezonderd fietsers bord" (Voor de verkeersanalfabeten: het onderste bordje met de fiets erop getekend..) (Toch maar even kenteken weggesoept, dat is wel geoorloofd, dacht ik....)
![]()
Voorkant bord:
![]()
Achterkant bord:
![]()
Zijkant bord (WTF?!?!

):
![]()
Met een voldaan gevoel reden we huiswaarts, toen we opeens een auto in een weiland zagen staan van een Fok!-stokker die zo te zien al een heel tijdje op zoek was naar de stok, of heeft gewacht tot de stok daar in de buurt kwam.... Als je goed kijkt, kun je nog familie van Nijn er voorlangs zien springen
![]()
Tot zover onze vruchtbare dag. Wij hebben onze plicht gedaan. Wat mij betreft was het aangenaam vertoeven met Nijnja en Babybel in 1 auto! Blij om te zien dat ik niet de enige ben met een steekje los....
Succes allen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Broertie op 11-01-2010 21:07:33 ]