ok, ik hap. Een Broertie doen: sloten sponseren omdat anderen de sleutel om zeep hebben geholpen en deze vervolgens met een vloeistof uit eigen voorraad volspuiten en doorsmeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie mompelt iets van sponsor van de laatste 2 sloten en onderhoudsmonteur....![]()
Deal.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga hem morgen wel halen
't is een blok hout tegenwoordigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:16 schreef 2cv het volgende:
Mag dat stalen ding in mijn richting komen ? Ik regel wel wat zodat hij gelast kan worden.
Dan kan ik er niet meer op kliederen enzoquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Weet ik, maar er is ook een stalen versie ergens. Met een afgebroken sleutel ofzo. Die moet maar weer gefixt worden.
Ja, in Zeeland, volgens Malse-Sjanker.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Weet ik, maar er is ook een stalen versie ergens. Met een afgebroken sleutel ofzo. Die moet maar weer gefixt worden.
Ook enig idee bij wie in Zeeland het ding dan ligt ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:36 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ja, in Zeeland, volgens Malse-Sjanker.
Nee, zou je 'm even een PM moeten sturen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook enig idee bij wie in Zeeland het ding dan ligt ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef dralion13 het volgende:
Nog niet, vertrek over een half uurtje ofzo
Wacht maar ff, als dralion13 nog niet weg isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt ie er nog? We gaan straks toch op pad, even om kan best
Maar dralion13, zei dat ie met een half uurtje weg zou gaan maar een uur naar zijn post zat hij nog op fok!, misschien is het dus niet door gegaan. Gewoon even kijken dus TARA (zo ver is het niet, er van uitgaan de dat je met de auto ergens heen gaat)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, zou je 'm even een PM moeten sturen.
[..]
[..]
Wacht maar ff, als dralion13 nog niet weg is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |