Volgens mij de meeste muzikale jongen die er tussen zit. De muzikale melodielijntjes die hij kiest zijn geniaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo enthousiast over is.
Als hij zijn eerste ballad in de live shows gaat zingen is hij de gedoodverfde winnaar, let maar eens op.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is zeker enorm muzikaal. Maar hij kan zich wat mij betreft nog wat meer onderscheiden. Ik zie hem, ondanks dat het een sympathieke kerel is, nog niet direct veel stemmen trekken bij een liveshow.
Jurgen raymann met een jurk aan.quote:
Vooral niet als je hem hoort zingen zonder beelden. Vervelende stem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo enthousiast over is.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral niet als je hem hoort zingen zonder beelden. Vervelende stem.
ja dat wel, maar voor de rest issie goed!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vonden jullie dat 'slaap kindje slaap' ook zo erg?
Mijn hemel, de rest is dus nog slechter?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:08 schreef Rnnz het volgende:
![]()
X-factor mag blij zijn dat zulke jongens meedoen.
Zeker!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel, de rest is dus nog slechter?
Erg mooi ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was vrij geniaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef krootje het volgende:
Hij is een hele goede performer en een matige zanger... Volgens mij de sleutel tot succes! Denk aan Madonna, Lady Gaga etc. etc. Die jongen komt er wel.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vond ik dus ook.. Hij laat daarmee zien dat je van de saaiste liedjes nog iets moois kan maken.. Ik vind het knap.. En niet afschuwelijk..quote:
Yep, ik genoot ervan, ik wil nog even zien of hij het podium ook aan kan, en ik ben fan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook.. Hij laat daarmee zien dat je van de saaiste liedjes nog iets moois kan maken.. Ik vind het knap.. En niet afschuwelijk..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef krootje het volgende:
Hij is een hele goede performer en een matige zanger... Volgens mij de sleutel tot succes! Denk aan Madonna, Lady Gaga etc. etc. Die jongen komt er wel.
Geeft niet hoor. Van Elvis was ook niet iedereen direct overtuigd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
Hmm ik zie het dan weer niet hè...
Leuke gozer, kan idd goe dzingen maar ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk....
*niet slaan*
En nog steeds niet trouwens....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Van Elvis was ook niet iedereen direct overtuigd.
Ik vond Oidale v1.0 leuker eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Oidale het volgende:
Mooi, dan kan ik in ieder geval geen illegale dingen zeggen![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vond Oidale v1.0 leuker eigenlijk
Ik denk een soort halve indo ofzo? Als ik aan Kelvin denk, denk ik ook aan pinda's, dus ik denk van wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef sbientje het volgende:
[..]ja was leuker idd
![]()
Wat is Kelvin zijn achtergrond? Ik vind hem wat turks ogen, maar ik ken geen een turk die Kelvin heet
Kelvin is een vriend van mij en ze hebben echt zijn "uiterlijk" verneukt... was eerst een veel leukere jongen om te zien, maar wat doe je eraan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:21 schreef Yenthe het volgende:
Hij is goed!
Maar eh, dat kapsel....?!?!
Welke kapper hebben ze daar ingehuurd? Alle jongens gewoon lukraak stukken haar wegscheren?! Het ziet er stuk voor stuk niet uit. Kelvin heeft ineens een punthoofd.
Haar weer laten groeien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kelvin is een vriend van mij en ze hebben echt zijn "uiterlijk" verneukt... was eerst een veel leukere jongen om te zien, maar wat doe je eraan.![]()
![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 @ 16:52 schreef Leigh het volgende:
Hij is me nog niet echt opgevallen, als ik eerlijk ben.
Ik had echt iets van: 'Kelvin? Even opzoeken wie dat is.' En dan gaat ie naar de liveshows
Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury vrij onterecht eigenlijk, vond 'm namelijk best goed
Commentaar was wel wat hard, maar in alle eerlijkheid kan je hem toch niet goed vinden? Hij zong vlak, saai en bij vlagen vals. Zelf z'n eigen coach vond het niks.... En toch door???quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury vrij onterecht eigenlijk, vond 'm namelijk best goed
Ja, want hij is wel een artiest. We moeten niet alleen op de zang letten. Een slippertje kan gebeuren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Commentaar was wel wat hard, maar in alle eerlijkheid kan je hem toch niet goed vinden? Hij zong vlak, saai en bij vlagen vals. Zelf z'n eigen coach vond het niks.... En toch door???
Ik vond dat ook. Misschien niet zijn nummer, maar hij zong het hartstikke goed. De jury kan soms zo vreemd reageren, slechte optredens goed vinden, en goede slechtquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Michellee het volgende:
Ik vond zijn optreden gisteren wel wel meevallen, niet zo slecht als de jury het vond!
Hij heeft een mooie stem!
Was het thema niet diva's???quote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef Deceit het volgende:
Ja in american idol hebben ze veel instrumenten al gebruikt.. maar nog nooit een blaasinstrument! Dus misschien zo iets..
Of misschien gaat ie als diva verkleed??
Ben even vergeten wie, welke show en wanneer.... Maar het staat me zo bij dat er een keer een was die regelmatig piano speelde en zong.....quote:Op donderdag 15 april 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Strippen
Geen idee, misschien piano spelen en zingen? Ik weet niet of dat al eerder is vertoond?
American idol: Brooke White en Kris Allen, zongen heel vaak met eigen pianobegeleidingquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben even vergeten wie, welke show en wanneer.... Maar het staat me zo bij dat er een keer een was die regelmatig piano speelde en zong.....
David Cook heeft toch ooit zo'n distortion slang gebruikt waar die dor bliesquote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef Deceit het volgende:
Ja in american idol hebben ze veel instrumenten al gebruikt.. maar nog nooit een blaasinstrument! Dus misschien zo iets..
Of misschien gaat ie als diva verkleed??
Wat een onzin zeg, zelfs vorige week was ie aardig goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem deze week best te pruimen vond.
In tegenstelling tot vorige week, toen was ie exit waardig !
Ik vond juist het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:52 schreef Deceit het volgende:
Vorige week vond ik het leuk en hem leuk.. deze week.. neh ben er klaar mee
Digitale vleugel?quote:Op zondag 18 april 2010 13:05 schreef Astellas het volgende:
Weet iemand waar hij op heeft gespeeld? Digitale vleugel oid?
het wachten is op de elektrische blokfluitquote:
Inderdaad. Mathijs was zoveel beter. Kelvin presteerde ondermaats en kwam er mee weg. Met dank aan de 13-jarige meisjes die hem zo weer vergeten zijn als een nieuwe ' hunk' opstaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Opmerkelijk dat hij niet in de sing-off stond ipv Matthijs...
Zoveel beter vond ik Mathijs niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef jeroen09 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mathijs was zoveel beter. Kelvin presteerde ondermaats en kwam er mee weg. Met dank aan de 13-jarige meisjes die hem zo weer vergeten zijn als een nieuwe ' hunk' opstaat?
Ze spelen met je hoooofdquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:27 schreef Tomoya het volgende:
Helemaal mee eens. Angela zei na afloop dat de andere juryleden voorspelbaar reageerde en dat is erg dom. Als je zoiets kan voorspellen, moet je daarop inspelen. Nu lijkt het alsof alles gepland is en er een soort complot heerst.
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal was het prima in orde, maar hij snapte het nummer totaal niet.\Iets wat klein hoort moet je klein houden.\Dit ging veel te ver van het origineel af
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.
Ik geloofde ieder woord.
Stoer hoor, die grote woordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond het vanavond echt drie keer niks. Kreeg de indruk dat de jury hem spaarde doordat ze hem vorige week hadden afgemaakt. Dit lulletje rozewater mag wat mij betreft vanavond ophoepelen.
ik dus niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.
Ik geloofde ieder woord.
dat is niet zo, vocaal was er niets mis mee, behalve die fucking ad=libs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond het vanavond echt drie keer niks. Kreeg de indruk dat de jury hem spaarde doordat ze hem vorige week hadden afgemaakt. Dit lulletje rozewater mag wat mij betreft vanavond ophoepelen.
Iets genuanceerder ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lul toch niet, kneus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Onwijs tactisch gestemd door Stacey...
quote:
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)
Ik ook niet, misschien had ze dat dubbeltje waar ze het eerder over had (belachelijke opmerking overigens) weer opgegooid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...
Zo eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Ook eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Oh jij bent het typje 'exact nagezongen is beter'?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:37 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Eens.
In die theater ronde was het nog wel eens leuk dat hij 'speelde' met het nummer. Nu word 't gewoon irritant, heb nog geen een optreden in de liveshows gezien dat goed was van hem, sinds de juryvisits is het niks meer.
Zonde dat ze Sarina hebben laten gaan, van mij hadden ze Kelvin mogen laten gaan.
Dat ja, het komt allemaal zo ongelofelijk nep overquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44 schreef eleusis het volgende:
Eigenlijk heeft hij dit nummer nog best aardig gedaan, het is wel ontzettend moeilijk om Bløf te evenaren. Maar die overdreven expressie... Een beetje van hij ziet wat de artiesten doen en doet dat ook, maar voelt nog niet aan wat er nou het idee achter is.
Ik heb niks met hem, misschien de meisjes wel, maar van mij mag hij zijn plek wel afstaan.
Heb even online gekeken, maar het was echt wel een goed optreden. Het is er niet altijd uitgekomen, maar hij heeft echt wel een mooie stem en maakte van het nummer z'n eigen dingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Ik begrijp ook totaal niet dat hij nog meedoet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Pokerfacequote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zou hem ook wel graag eens iets van Lady Gaga horen zingen. Hij heeft zo'n intense tekstbeleving.
Whitney Houston heeft dan bijv. een trillip.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Nou idd...quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Oidale het volgende:
Qua gebaren en overdreven inleven ben ik het met de kritiek eens, degene die zeggen dat hij afgelopen show slecht zong, zijn domweg slechthorend.
Zo slecht als iedereen zegt was ie in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Dizer het volgende:
Vond hem de beste van de avond eerlijk gezegd!
Nee hoor, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!
Jij bent óók tofquote:Op zondag 9 mei 2010 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaar
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren
Jawel, Jaap is de Zeus van deze X Factor. En Kelvin de Hercules.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.
Ik snap sommige keuzes van nummers ook niet. Ze willen alle kanten van hem laten zien, maar hij is gewoon het beste in mooie soulnummers. Laat hem dat zingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom toch steeds van die vreemde liedjes voor hem?! Die jongen heeft een waanzinnige stem en dan moet hij weer een of andere kopstem opzetten. Kan hij prima, maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren, dus waarom dit nummer? Hopelijk volgende week eindelijk iets met soul, zonder kopstem.
vond ik niet nathalie - idols zong het op haar manier en dat klonk echt ongelofelijk goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
ik vond het heel knap wat hij deed, het was echt een retemoeilijk nummer, maar hij had inderdaad het hele nummer met kopstem moeten zingen... Dan had het beter uit de verf gekomen.
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.quote:
Goooo Methodmich!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |