Lul toch niet, kneus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Onwijs tactisch gestemd door Stacey...
quote:
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Onwijs tactisch gestemd door Stacey...
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)
Ik ook niet, misschien had ze dat dubbeltje waar ze het eerder over had (belachelijke opmerking overigens) weer opgegooid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...
Zo eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Ook eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Oh jij bent het typje 'exact nagezongen is beter'?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:37 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Eens.
In die theater ronde was het nog wel eens leuk dat hij 'speelde' met het nummer. Nu word 't gewoon irritant, heb nog geen een optreden in de liveshows gezien dat goed was van hem, sinds de juryvisits is het niks meer.
Zonde dat ze Sarina hebben laten gaan, van mij hadden ze Kelvin mogen laten gaan.
Dat ja, het komt allemaal zo ongelofelijk nep overquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44 schreef eleusis het volgende:
Eigenlijk heeft hij dit nummer nog best aardig gedaan, het is wel ontzettend moeilijk om Bløf te evenaren. Maar die overdreven expressie... Een beetje van hij ziet wat de artiesten doen en doet dat ook, maar voelt nog niet aan wat er nou het idee achter is.
Ik heb niks met hem, misschien de meisjes wel, maar van mij mag hij zijn plek wel afstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |