Ik vond dat ook. Misschien niet zijn nummer, maar hij zong het hartstikke goed. De jury kan soms zo vreemd reageren, slechte optredens goed vinden, en goede slechtquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Michellee het volgende:
Ik vond zijn optreden gisteren wel wel meevallen, niet zo slecht als de jury het vond!
Hij heeft een mooie stem!
Was het thema niet diva's???quote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef Deceit het volgende:
Ja in american idol hebben ze veel instrumenten al gebruikt.. maar nog nooit een blaasinstrument! Dus misschien zo iets..
Of misschien gaat ie als diva verkleed??
Ben even vergeten wie, welke show en wanneer.... Maar het staat me zo bij dat er een keer een was die regelmatig piano speelde en zong.....quote:Op donderdag 15 april 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Strippen
Geen idee, misschien piano spelen en zingen? Ik weet niet of dat al eerder is vertoond?
American idol: Brooke White en Kris Allen, zongen heel vaak met eigen pianobegeleidingquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben even vergeten wie, welke show en wanneer.... Maar het staat me zo bij dat er een keer een was die regelmatig piano speelde en zong.....
David Cook heeft toch ooit zo'n distortion slang gebruikt waar die dor bliesquote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef Deceit het volgende:
Ja in american idol hebben ze veel instrumenten al gebruikt.. maar nog nooit een blaasinstrument! Dus misschien zo iets..
Of misschien gaat ie als diva verkleed??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |