Lul toch niet, kneus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Onwijs tactisch gestemd door Stacey...
quote:
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou een meesterzet zijn maar denk dat je Stacey te hoog in schat. ;-)
Ik ook niet, misschien had ze dat dubbeltje waar ze het eerder over had (belachelijke opmerking overigens) weer opgegooid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Nja kan geen andere reden bedenken dat ze Kelvin erin zou willen houden...
Zo eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Ook eens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met deze jongen. Hij is best muzikaal, maar gebruikt zijn stem op een heel irritante, beetje glibberige manier en heeft erg vervelende trekjes in zijn gezicht als hij zingt. Ik kan er niet lang naar kijken of luisteren.
Eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef ClearGreen het volgende:
Oh jij bent het typje 'exact nagezongen is beter'?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:37 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Eens.
In die theater ronde was het nog wel eens leuk dat hij 'speelde' met het nummer. Nu word 't gewoon irritant, heb nog geen een optreden in de liveshows gezien dat goed was van hem, sinds de juryvisits is het niks meer.
Zonde dat ze Sarina hebben laten gaan, van mij hadden ze Kelvin mogen laten gaan.
Dat ja, het komt allemaal zo ongelofelijk nep overquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 00:44 schreef eleusis het volgende:
Eigenlijk heeft hij dit nummer nog best aardig gedaan, het is wel ontzettend moeilijk om Bløf te evenaren. Maar die overdreven expressie... Een beetje van hij ziet wat de artiesten doen en doet dat ook, maar voelt nog niet aan wat er nou het idee achter is.
Ik heb niks met hem, misschien de meisjes wel, maar van mij mag hij zijn plek wel afstaan.
Heb even online gekeken, maar het was echt wel een goed optreden. Het is er niet altijd uitgekomen, maar hij heeft echt wel een mooie stem en maakte van het nummer z'n eigen dingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Ik begrijp ook totaal niet dat hij nog meedoet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Pokerfacequote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zou hem ook wel graag eens iets van Lady Gaga horen zingen. Hij heeft zo'n intense tekstbeleving.
Whitney Houston heeft dan bijv. een trillip.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Nou idd...quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Oidale het volgende:
Qua gebaren en overdreven inleven ben ik het met de kritiek eens, degene die zeggen dat hij afgelopen show slecht zong, zijn domweg slechthorend.
Zo slecht als iedereen zegt was ie in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Dizer het volgende:
Vond hem de beste van de avond eerlijk gezegd!
Nee hoor, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!
Jij bent óók tofquote:Op zondag 9 mei 2010 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaar
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren
Jawel, Jaap is de Zeus van deze X Factor. En Kelvin de Hercules.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.
Ik snap sommige keuzes van nummers ook niet. Ze willen alle kanten van hem laten zien, maar hij is gewoon het beste in mooie soulnummers. Laat hem dat zingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom toch steeds van die vreemde liedjes voor hem?! Die jongen heeft een waanzinnige stem en dan moet hij weer een of andere kopstem opzetten. Kan hij prima, maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren, dus waarom dit nummer? Hopelijk volgende week eindelijk iets met soul, zonder kopstem.
vond ik niet nathalie - idols zong het op haar manier en dat klonk echt ongelofelijk goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
ik vond het heel knap wat hij deed, het was echt een retemoeilijk nummer, maar hij had inderdaad het hele nummer met kopstem moeten zingen... Dan had het beter uit de verf gekomen.
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.quote:
Goooo Methodmich!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |