Heb even online gekeken, maar het was echt wel een goed optreden. Het is er niet altijd uitgekomen, maar hij heeft echt wel een mooie stem en maakte van het nummer z'n eigen dingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Ik begrijp ook totaal niet dat hij nog meedoet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Leigh het volgende:
Vond er geen bal aan.
Leuke maniertjes, maar erg geloofwaardig komt ie op mij niet over.
Het enige optreden waarvan ik tot nu toe zeg 'oké, aardig' was toen hij erbij speelde op de piano. Voor de rest mag hij weg.
Pokerfacequote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zou hem ook wel graag eens iets van Lady Gaga horen zingen. Hij heeft zo'n intense tekstbeleving.
Whitney Houston heeft dan bijv. een trillip.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
Zwaaaaaar onterecht door!
Onwijs tactisch gestemd door Stacey...
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Rnnz het volgende:
Sommige 'grimassen' zoals jullie zeggen zijn ook bedoeld om de de sound te verbeteren.Zangtechniek noemen ze zoiets.
Nou idd...quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dan moet hij nog even dooroefenen....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Oidale het volgende:
Qua gebaren en overdreven inleven ben ik het met de kritiek eens, degene die zeggen dat hij afgelopen show slecht zong, zijn domweg slechthorend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |