Dat was vrij geniaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vonden jullie dat 'slaap kindje slaap' ook zo erg?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef krootje het volgende:
Hij is een hele goede performer en een matige zanger... Volgens mij de sleutel tot succes! Denk aan Madonna, Lady Gaga etc. etc. Die jongen komt er wel.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vonden jullie dat 'slaap kindje slaap' ook zo erg?
Dat vond ik dus ook.. Hij laat daarmee zien dat je van de saaiste liedjes nog iets moois kan maken.. Ik vind het knap.. En niet afschuwelijk..quote:
Yep, ik genoot ervan, ik wil nog even zien of hij het podium ook aan kan, en ik ben fan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook.. Hij laat daarmee zien dat je van de saaiste liedjes nog iets moois kan maken.. Ik vind het knap.. En niet afschuwelijk..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef krootje het volgende:
Hij is een hele goede performer en een matige zanger... Volgens mij de sleutel tot succes! Denk aan Madonna, Lady Gaga etc. etc. Die jongen komt er wel.
Geeft niet hoor. Van Elvis was ook niet iedereen direct overtuigd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef Marlalala het volgende:
Hmm ik zie het dan weer niet hè...
Leuke gozer, kan idd goe dzingen maar ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk....
*niet slaan*
En nog steeds niet trouwens....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Van Elvis was ook niet iedereen direct overtuigd.
Ik vond Oidale v1.0 leuker eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Oidale het volgende:
Mooi, dan kan ik in ieder geval geen illegale dingen zeggen![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vond Oidale v1.0 leuker eigenlijk
Ik denk een soort halve indo ofzo? Als ik aan Kelvin denk, denk ik ook aan pinda's, dus ik denk van wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef sbientje het volgende:
[..]ja was leuker idd
![]()
Wat is Kelvin zijn achtergrond? Ik vind hem wat turks ogen, maar ik ken geen een turk die Kelvin heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |