Wat een onzin zeg, zelfs vorige week was ie aardig goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem deze week best te pruimen vond.
In tegenstelling tot vorige week, toen was ie exit waardig !
Ik vond juist het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:52 schreef Deceit het volgende:
Vorige week vond ik het leuk en hem leuk.. deze week.. neh ben er klaar mee
Digitale vleugel?quote:Op zondag 18 april 2010 13:05 schreef Astellas het volgende:
Weet iemand waar hij op heeft gespeeld? Digitale vleugel oid?
het wachten is op de elektrische blokfluitquote:
Inderdaad. Mathijs was zoveel beter. Kelvin presteerde ondermaats en kwam er mee weg. Met dank aan de 13-jarige meisjes die hem zo weer vergeten zijn als een nieuwe ' hunk' opstaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Opmerkelijk dat hij niet in de sing-off stond ipv Matthijs...
Zoveel beter vond ik Mathijs niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef jeroen09 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mathijs was zoveel beter. Kelvin presteerde ondermaats en kwam er mee weg. Met dank aan de 13-jarige meisjes die hem zo weer vergeten zijn als een nieuwe ' hunk' opstaat?
Ze spelen met je hoooofdquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:27 schreef Tomoya het volgende:
Helemaal mee eens. Angela zei na afloop dat de andere juryleden voorspelbaar reageerde en dat is erg dom. Als je zoiets kan voorspellen, moet je daarop inspelen. Nu lijkt het alsof alles gepland is en er een soort complot heerst.
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal was het prima in orde, maar hij snapte het nummer totaal niet.\Iets wat klein hoort moet je klein houden.\Dit ging veel te ver van het origineel af
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.
Ik geloofde ieder woord.
Stoer hoor, die grote woordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond het vanavond echt drie keer niks. Kreeg de indruk dat de jury hem spaarde doordat ze hem vorige week hadden afgemaakt. Dit lulletje rozewater mag wat mij betreft vanavond ophoepelen.
ik dus niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Onzin, een nummer moet je juist naar je eigen hand zetten.
Ik geloofde ieder woord.
dat is niet zo, vocaal was er niets mis mee, behalve die fucking ad=libs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond het vanavond echt drie keer niks. Kreeg de indruk dat de jury hem spaarde doordat ze hem vorige week hadden afgemaakt. Dit lulletje rozewater mag wat mij betreft vanavond ophoepelen.
Iets genuanceerder ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |